• Toen ik gister naar de bioscoop ging om Spijt te kijken. (machtig goede film.)
    Kwam ik erachter dat de zoon van Daniel Boissevain in de film speelt, Robin dus.
    Mijn vriendinnen en ik waren het er wel over eens dat hij best wel knap was en nu ontwikkelen wij langzaam aan een obsessie voor die gozer, haha.
    (Al moet ik wel zeggen dat ik snel een obsessie voor iemand heb.)
    Hij is als het goed is zestien en dat hij Daniels zoon is, is gewoon een pluspunt.



    Wat vinden jullie ? En hebben jullie ook een Nederlands jonge/oude acteur die jullie leuk vinden ?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 14:41 ]


    Danmarks Dynamite.

    Hij lijkt echt sprekend op Daniël! Jammer dat hij zo jong is. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    +
    Hij is inderdaad wel erg knap^^ En hij lijkt op zijn vader :Y)


    Barnabas schreef:
    Hij lijkt echt sprekend op Daniël! Jammer dat hij zo jong is. :'D


    Haha, vinden jullie. Ik hoor dat ook, als je ze naast elkaar zet zie je wel dat het vader en zoon is.
    Maar in de film zou ik dat niet snel gezien hebben. haha.
    Ja, ik vind het altijd vaag als ik een 'celeb' leuk vind, die jonger is dan mij.


    Danmarks Dynamite.

    Trouwens, bij die eerste foto wel heel erg. Nu ik zo kijk. :')


    Danmarks Dynamite.

    Ah, over deze jongen had je het!
    Ik vond Daniël echt leuk bij WIDM. Haha.;3 Ik heb alleen niet zo snel een 'crush' op een acteur. ;3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 17:28 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Ah, over deze jongen had je het!
    Ik vond Daniël echt leuk bij WIDM. Haha.;3 Ik heb alleen niet zo snel een 'crush' op een acteur. ;3


    Ja, indeed !
    En ik wel. Bij veel celebs. haha


    Danmarks Dynamite.

    Mijn poes hebben we vernoemd naar zijn vader :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ken die vader niet, en ik moet eerlijk zeggen dat ik Carry Slee films echt gewoon kutfilms vind. :')


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Ik ken die vader niet, en ik moet eerlijk zeggen dat ik Carry Slee films echt gewoon kutfilms vind. :')


    Ieder zijn smaak, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben gister naar Spijt! geweest en zag eerst echt niet dat Robin Daniëls zoon was. Ik kende Daniël al van Gooische Vrouwen.
    Ik ben echt geobsedeerd met Robin, wauw <3 Hij is zo knap en even oud als mij :)

    JessicaJa schreef:
    Ik ben gister naar Spijt! geweest en zag eerst echt niet dat Robin Daniëls zoon was. Ik kende Daniël al van Gooische Vrouwen.
    Ik ben echt geobsedeerd met Robin, wauw <3 Hij is zo knap en even oud als mij :)


    Same hehe. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Daan Schuurmans toen Pipo en de Parelridder uitkwam 8D Damn, die heb ik als kind zo ontiegelijk vaak gezien...


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    Hij lijkt echt sprekend op Daniël! Jammer dat hij zo jong is. :'D


    •*• Lululu •*•

    Smaug schreef:
    Daan Schuurmans toen Pipo en de Parelridder uitkwam 8D Damn, die heb ik als kind zo ontiegelijk vaak gezien...


    Die kijkt mijn neefje nu vaak !


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb hem in het echt gezien. Lekker ding is dat, joh. :Y)


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Ik heb hem in het echt gezien. Lekker ding is dat, joh. :Y)


    Nu ben ik wel jaloers, haha. Nouja, ooooit misschien zie ik hem nog.


    Danmarks Dynamite.