• Hi..

    Ik had net ruzie met mijn moeder. Ze zei dat ik een 'kut gedrag' heb. Ik was nogal beledigd, dus ik zei dat zei dat juist heeft.
    Ze pakte me beet, een hand stevig om mijn linkerpols en met een hand sloeg ze keihard tegen mijn hoofd.
    Hierdoor werd ik meer opgefokt, maar was bang. Ik ging naar mijn kamer, en keek naar mijn mobiel. Jullie raden het vast al. Die werd afgepakt. Ik zo van: Sorry Sorry Sorry! Alsjeblieft! Doe me niks aan!

    Zij begon zo te schelden, en toen schreeuwde ik zo luid als ik maar kan: dat ik dood wil, en dat ik haar nooit meer wil zien.
    Ik voelde dat ik mijn ademhaling niet kon beheersen, dus die ging gejaagd.
    Ik gooide dus net een lamp door de kamer heen.
    Deze krijg je voorlopig niet meer terug!!
    Mijn mobiel betekent ALLES voor me.
    Ze gaat t aan mn vader vertellen. Ik ga dood...omfg.
    Ze liep mijn kamer uit, en ik ren naar de badkamer. Hup, een schaar.
    Begin schrammen te zetten op mijn pols.

    Dus..Nu heb ik alleen jullie nog. Hebben jullie mss nog tips voor me hoe ik mezelf kan kalmeren?
    Tot tien tellen, weglopen ofzo heeft geen zin...
    Daar denk ik niet bij na in zo'n soort situatie..

    x


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Meid, luister.
    Ik heb ook vaker dat ik het hoofd van mijn ouders' strot kan afslaan. Maar dat is de puberteit.
    Wij hebben nu vaker problemen met onze ouders, dan voorheen. En dat is logisch.
    Ik beloof het je, het komt allemaal weer goed. Ik heb ook vaker problemen om me te beheersen.
    Maar zó ben ik. Mijn vader is precies het zelfde. Het zit dus ook een beetje in je.
    Maar snijden is NERGENS de oplossing voor. Doe dit alsjeblieft NOOIT meer!
    Ik weet dat je dan hoopt dat je pijn weg gaat, maar zo maak je het alleen maar erger!
    En je beschadigd je eigen lichaam? Is dat wat je wil?
    Succes, en ik ben er voor je!
    xxx OhMyNarry


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    Meid, luister.
    Ik heb ook vaker dat ik het hoofd van mijn ouders' strot kan afslaan. Maar dat is de puberteit.
    Wij hebben nu vaker problemen met onze ouders, dan voorheen. En dat is logisch.
    Ik beloof het je, het komt allemaal weer goed. Ik heb ook vaker problemen om me te beheersen.
    Maar zó ben ik. Mijn vader is precies het zelfde. Het zit dus ook een beetje in je.
    Maar snijden is NERGENS de oplossing voor. Doe dit alsjeblieft NOOIT meer!
    Ik weet dat je dan hoopt dat je pijn weg gaat, maar zo maak je het alleen maar erger!
    En je beschadigd je eigen lichaam? Is dat wat je wil?
    Succes, en ik ben er voor je!
    xxx OhMyNarry


    OMG. Je bent een fucking 100 jaar oud. Doe niet alsof je ons begrijpt!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SortingHat schreef:
    Oh my god wat een wereldramp want je mobiel is afgepakt.
    En snijden is geen optie, doe geen gekke dingen.


    Ex astris, sciencia

    Genius schreef:
    (...)
    Dit bedoel ik. Mensen moeten áltijd even vermelden dat hun leven ook niet leuk is geweest. Waarom.. Je punt kan je ook maken zonder dat erbij te vermelden.


    Precies! Ik zie zó verschrikkelijk vaak reactie's "Mijn jeugd was ook..." of "Ik heb ook..." om dan vooralsnog in te gaan op het andere punt.

    In ieder geval, back to the topic, you should maybe... Uhm, geen idee. Zoek iets waar je je aan kan vasthouden tijdens zo'n ruzie.
    Aangezien je 'krassen' maakt, lijkt het mij dat je dat niet zo vaak doen. Mensen die dat langer doen, snijden vaak. Ik zou trouwens ook proberen af te kicken van je telefoon. Van Social Media word je juist onsocialer. *Plot Twist*

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 13:21 ]


    Tijd voor koffie.

    'Begin schrammen te zetten op mijn pols.'

    Mij huid is zó droog dat mijn kinderen er met hun nagels zelfs tekeningen op kunnen maken!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    OMG. Je bent een fucking 100 jaar oud. Doe niet alsof je ons begrijpt!



    Wat is je probleem? Heb ik wat fout gezegd dan?


    Cute as a button, every single one of you !

    Sinistre schreef:
    'Begin schrammen te zetten op mijn pols.'

    Mij huid is zó droog dat mijn kinderen er met hun nagels zelfs tekeningen op kunnen maken!


    Oké, ik weet dat dit een heel serieus topic is, en ik voel echt met de topicmaakster mee.

    Maar this really made my day :Y)


    Tijd voor koffie.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Wat is je probleem? Heb ik wat fout gezegd dan?


    Volgens mij was het een grapje, omdat er bij je leeftijd op je profiel 100 staat :')

    OT: Als het echt zo ver gaat dat je een lamp gaat gooien naar je moeder, omdat je mobieltje af is gepakt, is het misschien beter om professionele hulp te zoeken. Je zegt zelf dat weglopen of tot tien tellen geen nut heeft, ik denk dus niet dat wij je dan tips kunnen geven die wel zullen helpen...


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Wat is je probleem? Heb ik wat fout gezegd dan?


    Hahaha je hebt een paar goede standpunten gemaakt ik vroeg me gewoon af hoe oud je was.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 13:42 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hahaha je hebt een paar goede standpunten gemaakt ik vroeg me gewoon af hoe oud je wat.


    Oh, haha! x


    Cute as a button, every single one of you !