Scorpia schreef:
Goed, hier zit ik al heel lang mee en moest het kwijt. Dus ik dacht, waarom niet op Quizlet? :]
Zoals jullie hebben begrepen, is paardrijden een sport. Dat snap ik niet echt, want je zit op zo'n paard en bestuurt 'm. Hetzelfde als achter de computer zitten, vind ik. Dus ik vind paardrijden helemaal geen sport.
Wat vinden jullie hiervan? (:
Hahahahaha, no. Ik zie mijn bureaustoel niet bokken, steigeren en ervandoor gaan. Ik zit niet een uur lang op mijn stoel licht te rijden (staan-zitten). Mijn bureaustoel gaat niet naar links, als ik naar rechts wil.
Paardrijden is fysiek zwaar, je gebruikt je hele lichaam. Je moet in balans blijven, zelfs als je paard de gekste sprongen maakt. Maar het is niet alleen fysiek zwaar, het is ook mentaal zwaar. Een paard is niet een bal die wanneer je hem schopt de kant op gaat die jij wilt, een paard heeft een eigen wil. Je kan niet zomaar op een paard gaan zitten en een paar rondjes rijden, paardrijden is veel meer dan dat. En dan heb ik het nog niet eens over poetsen en opzadelen gehad, paardrijden is niet alleen het rijden zelf, alle voorbereidingen horen er ook bij.
Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.