Requille schreef:
Probeer eerst maar eens te rijden en er heel huids vanaf te komen. :')
Het is helemaal niet hetzelfde, sinds wanneer heeft een computer een eigen persoonlijkheid en eigen wil? Je weet het waarschijnlijk niet, maar paarden zijn koppig en je moet een sterke wil hebben om zo'n beest in controle te houden. Als je een beetje niks zit te doen en niet zit op te letten merkt zo'n paard het en lig je er zo binnen een paar tellen vanaf, geloof me, je wil niet eindigen met blessuren en gebroken lichaamsdelen.
Bovendien ben je juist heel veel met je beenspieren bezig, je zit namelijk niet zoals als je op een fiets zit, je moet een bepaalde houding aannemen, je moet mee bewegen. Je kan van paardrijden echt doodmoe worden.
Jezus, jij voelt je snel aangevallen zeg. Het is toch niet gek dat leken er zo over denken? Ik doe zelf ook niet aan paardrijden en ik dacht ook altijd dat je alleen wat op een paard zat, maar een vriendin zei dat je best veel spieren moet gebruiken enzo.
Anyway, ik zie het ook niet als sport sport, maar het heeft er wel veel van weg, net genoeg om het een sport te kunnen noemen. Je kunt immers ook wedstrijden doen etc. Enige verschil is, is dat het vaak grotendeels aan het paard ligt ipv aan je zelf of je wint of niet.
Hoe dan ook, dan kan je je ook gaan afvragen of racen, karten en shit wel een sport is.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.