• Goed, hier zit ik al heel lang mee en moest het kwijt. Dus ik dacht, waarom niet op Quizlet? :]
    Zoals jullie hebben begrepen, is paardrijden een sport. Dat snap ik niet echt, want je zit op zo'n paard en bestuurt 'm. Hetzelfde als achter de computer zitten, vind ik. Dus ik vind paardrijden helemaal geen sport.
    Wat vinden jullie hiervan? (:


    Some people are art and do art at the same time

    Nou, ik ging een keer paardrijden en de volgende dag had ik zieke spierpijn. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hmmm, ik vind het wel een sport, omdat je er goed in kunt worden. Het lijkt me best zwaar.
    Natuurlijk kun je ook goed worden in computeren, maar daarbij kom je niet van je reet.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 21:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het juist wel een sport. ;3
    Heb je ooit paardgereden?


    •*• Lululu •*•

    Paardrijden is volgens mij wel een sport. Ook al heb ik er een verschrikkelijke hekel aan en vind ik het zielig voor de paarden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    O shut up. Als je er geen verstand van hebt, kun je er maar beter niets over zeggen, want hier word ik echt pisnijdig van. Het is misschien niet vergelijkbaar met een conditiesport als hardlopen of boksen, maar het ís fysiek zwaar. Paardrijden is niet hetzelfde als de rondjes die je bij Ponypark Slagharen maakt weet je.


    i put the fun in funeral

    Probeer eerst maar eens te rijden en er heel huids vanaf te komen. :')
    Het is helemaal niet hetzelfde, sinds wanneer heeft een computer een eigen persoonlijkheid en eigen wil? Je weet het waarschijnlijk niet, maar paarden zijn koppig en je moet een sterke wil hebben om zo'n beest in controle te houden. Als je een beetje niks zit te doen en niet zit op te letten merkt zo'n paard het en lig je er zo binnen een paar tellen vanaf, geloof me, je wil niet eindigen met blessuren en gebroken lichaamsdelen.
    Bovendien ben je juist heel veel met je beenspieren bezig, je zit namelijk niet zoals als je op een fiets zit, je moet een bepaalde houding aannemen, je moet mee bewegen. Je kan van paardrijden echt doodmoe worden.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 21:14 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik vind het een sport, al ben ik geen paardenfan :\
    Ik heb er altijd een hekel aan hoe een paar vriendinnen van me me altijd voor gek verklaren omdat ik toevallig niet van paarden houd. sigh

    Dragneel schreef:
    Ik vind het een sport, al ben ik geen paardenfan :\
    Ik heb er altijd een hekel aan hoe een paar vriendinnen van me me altijd voor gek verklaren omdat ik toevallig niet van paarden houd. sigh


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hatelijke vergelijking. Het is vermoeiender om er naast te rennen maar paardrijden is zeker lichamelijk zwaar. Ik nodig je graag uit een keer plaats te nemen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Hatelijke vergelijking. Het is vermoeiender om er naast te rennen maar paardrijden is zeker lichamelijk zwaar. Ik nodig je graag uit een keer plaats te nemen :Y)


    Ohja, dat is ook vervelend, meerennen... Vooral wanneer je even verkeerd rent en opeens die hoeven op je poten krijgt. ;/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Probeer eerst maar eens te rijden en er heel huids vanaf te komen. :')
    Het is helemaal niet hetzelfde, sinds wanneer heeft een computer een eigen persoonlijkheid en eigen wil? Je weet het waarschijnlijk niet, maar paarden zijn koppig en je moet een sterke wil hebben om zo'n beest in controle te houden. Als je een beetje niks zit te doen en niet zit op te letten merkt zo'n paard het en lig je er zo binnen een paar tellen vanaf, geloof me, je wil niet eindigen met blessuren en gebroken lichaamsdelen.
    Bovendien ben je juist heel veel met je beenspieren bezig, je zit namelijk niet zoals als je op een fiets zit, je moet een bepaalde houding aannemen, je moet mee bewegen. Je kan van paardrijden echt doodmoe worden.


    Daar heb je echt helemaal gelijk in ik train 5 keer in de week en ben soms echt dood moe. En je moet inderdaad erg veel met je benen doen. En heb dannook vaak spierpijn

    Je moet er ook op blijven zitten he :$


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Lightswitch schreef:
    Je moet er ook op blijven zitten he :$


    THIS. made my day. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    De Van Dale zegt dit:

    Sport; Allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden: aan sport doen.

    Daarom is het dus een sport.


    •*• Lululu •*•

    xBluexBird schreef:
    (...)

    Daar heb je echt helemaal gelijk in ik train 5 keer in de week en ben soms echt dood moe. En je moet inderdaad erg veel met je benen doen. En heb dannook vaak spierpijn
    Ookal zou ik paardrijden leuk vinden zou ik helemaal geen 5 keer per week willen rijden. (Vind het ook helemaal niet leuk).


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,