• Ik moest vanochtend uiterlijk om 5 voor 8 naar de trein, liefst had ik 1 of twee treinen eerder, maar het werd haasten haha. Ik kon er echt niet uit komen vanochtend! Maarja, op woensdag moet ik al voor 7en weg dat gaat soms prima (niet altijd x'd).

    Ik vroeg me af welke tijd dat je de deur uit moet echt te vroeg is voor jou?? En hoe laat gaat je wekker dan?

    Ik heb mijn wekker de laatste paar dagen op half 7 staan, omdat ik telkens heel vroeg toetsen heb en daarvoor echt niet te laat wil komen. Ik ga dan om half 8 / kwart voor 8 van huis.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 8:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik om half 9 mijn eerste les heb.. dan moet ik uiterlijk om 6.45 van huis weg :p dat vind ik vroeg.. gelukkig hoef ik nu niet meer om half 9 op school te zijn, aangezien ik dan nog eerder weg zou moeten vanwege de treinen die niet naar den bosch rijden en ik dus een deel met de bus moet :p (eigenlijk moet ik morgen om half 9 beginnen, maar het is geen verplichte les en het is de enigste les van morgen oftewel: ik neem morgen vrij en ga mijn vrije dag nuttig besteden aan het leren voor mijn tentamens)

    Als ik om half 9 moet beginnen gaat mijn wekker om 5.30 en vandaag ging die om 6.00 (mo3t om 9.20 op school zijn)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 8:45 ]

    Ik word eigenlijk elke dag wakker om kwart voor zes, terwijl mijn weker pas een uur later gaat. Niet heel vroeg, maar ik ben er aan gewend dus nu ga ik bijna altijd zonder problemen de deur uit.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn wekker gaat om half 6, om kwart over 6 ga ik dan meestal weg als ik om 7 uur moet werken. Vandaag ben ik toevallig vrij.


    'Darling, just hold on'

    Op t middelbare kwart vor zeven naar mn vervolg opleiding start half negen het is tien minuyen fietsen aangezien het bij mijn buurt is. Nn broer in rotterdqm die moet dan kwart voor zeven weg dat vins uk wel heel vroeg want twaalf uur later is hij dan pas thuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb geen moeite om mn bed uit te komen. Ik loop 's ochtends kranten, dus ga er altijd om kwart voor zes uit (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kwart over 6 toen ik stage had. Vijf. Dagen. Per. Week. Dat doet pijn mensen. Dat doet pijn.
    Ik mocht om 7 uur de deur uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Half zes eruit voor mijn zomerbaantje, en dan nog 18 km fietsen


    Can't control my second personality

    Geen wekker voor mij! Ik sta meestal gewoon rond 9 uur op.


    Your make-up is terrible

    Ik sta altijd om kwart over 7/half 8 op maar na de vakantie ga ik in Maastricht studeren en dan moet ik om 6 uur opstaan.


    Take risks and conquer your fears.

    toetsweek nu , ik hoef pas om 11:40 op school te zijn ! (:
    heeerlijk !
    normaal moet ik om 7:15 opstaan , dat is voor mijn doen best vroeg ..


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik moet nooit heel vroeg de deur uit.
    Op schooldagen sta ik op om half acht en vertrek ik om acht uur, ten laatste kwart over acht. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Laatste 2/3 weken werd ik wakker om 5 uur omdat ik examens had. Ik moet altijd alles nakijken,anders heb ik het gevoel dat ik niks ken. Normale schooldagen om 7 uur.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik zat altijd om 7 uur al in de bus naar Utrecht :/
    Nu moet ik om 3 uur s'middags weg voor werken, stuk chiller.


    SLOAN.

    Hashirama schreef:
    Kwart over 6 toen ik stage had. Vijf. Dagen. Per. Week. Dat doet pijn mensen. Dat doet pijn.
    Ik mocht om 7 uur de deur uit.


    Ahw, dat is zwaar!

    Vorige week moest ik om 5 uur opstaan, om om 8.45 in Utrecht te zijn, van te voren dacht ik echt dat ik een hartverzakking zou krijgen op het moment dat ik zou moeten opstaan, maar het viel eigenlijk wel mee.
    Morgen weer om 7 uur opstaan, dat is nog wel te doen, al vind ik het wel vroeg omdat ik al vakantie heb.


    Aan niets denken is ook denken.