• Baloe is terug naar Mowgli, en ik ben gearriveerd.

    Aangezien ik totaal geen inspiratie had voor een username besloot ik maar eens naar mijn innerlijk te kijken. Ik ben trots te zeggen dat ik lesbisch ben, vandaar lesbienne.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Sinistre schreef:
    Leuk dat je er trots op bent maar ik vind het als username een beetje apart.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MissElmo schreef:
    Ik vind het mooi dat je daar zo open over bent. Er zijn genoeg mensen die dat niet zijn.

    Sinistre schreef:
    Leuk dat je er trots op bent maar ik vind het als username een beetje apart.


    i put the fun in funeral

    Crave schreef:
    Ik vind het mooi dat je er gewoon voor uit komt (:


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Sinistre schreef:
    Leuk dat je er trots op bent maar ik vind het als username een beetje apart.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ribery schreef:
    Hoi, ik ben hetero.

    Me too!!!

    Maar ook dit:
    Barnabas schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het raar. Ik ga toch ook niet lopen te verkondigen dat ik hetero ben? Altijd dat vermelden maakt me echt pissig. Iedereen moet weten wat ze zelf zijn, maar ga het niet rond bazuinen. Nergens voor nodig.

    Het maakt me niet pissig het is vervelend

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 9:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ehm, nope. Heel leuk voor je, maar het komt op mij neer dat je er een beetje mee te koop loopt, zo. Ik zeg niet dat - dat zo is, though.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het stoer van je dat je er zo voor uit komt, maar ik vind het net zoals de anderen een beetje vreemd om het als username te gebruiken. Ik zeg niet dat het ook daadwerkelijk zo is, maar het geeft mij een beetje de indruk dat je stoer wilt doen met het feit dat je een lesbienne bent.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Stoer dat je het zo durft te uiten maar ik zou het nooit zo doen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 10:06 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Liberacorpus schreef:
    Ik vind het stoer van je dat je er zo voor uit komt, maar ik vind het net zoals de anderen een beetje vreemd om het als username te gebruiken. Ik zeg niet dat het ook daadwerkelijk zo is, maar het geeft mij een beetje de indruk dat je stoer wilt doen met het feit dat je een lesbienne bent.

    + maar het is sws allemaal raar, want als je zegt dat je trots bent om hetero te zijn, kijken mensen je heel stom aan, alsof je daarmee bedoelt dat mensen die homo/bi zijn waardeloos ofzoiets zijn.
    Maar het is wel leuk dat je er zo eerlijk over durft te zijn!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind het een beetje too much tbh, maar oké.

    Sinistre schreef:
    Leuk dat je er trots op bent maar ik vind het als username een beetje apart.


    Take risks and conquer your fears.

    And here we go.
    Yes, it's great for you. Ik ben zelf ook erg open over mijn geaardheid, maar.. to push it down everyone's throat by taking it as a username? No.

    It's like the gay prides. It gives people a very wrong view of the LGBT community.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Barnabas schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het raar. Ik ga toch ook niet lopen te verkondigen dat ik hetero ben? Altijd dat vermelden maakt me echt pissig. Iedereen moet weten wat ze zelf zijn, maar ga het niet rond bazuinen. Nergens voor nodig.


    ik moet wat bekennen. Ik ben Hetero. Het spijt me dat ik het niet eerder heb verteld, maar ik zit er heel erg met mezelf door in de knoop. Ik hoop dat jullie nu niet anders naar me gaan kijken en me nemen zoals ik ben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb er respect voor dat je er zo open over doet hahah!