• Baloe is terug naar Mowgli, en ik ben gearriveerd.

    Aangezien ik totaal geen inspiratie had voor een username besloot ik maar eens naar mijn innerlijk te kijken. Ik ben trots te zeggen dat ik lesbisch ben, vandaar lesbienne.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    ik val op vrouwen en op mannen ˆˆ dus ik heb er 0 problemen mee


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Me likes it :3

    Like it a lot :3


    We need a bigger boat.

    Ik vind het mooi dat je daar zo open over bent. Er zijn genoeg mensen die dat niet zijn.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hoi, ik ben hetero.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Hoi, ik ben hetero.

    Hoi ik ook.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ribery schreef:
    Hoi, ik ben hetero.


    + ik vind het stoer dat je er zo openlijk over bent. Leuke username! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk dat je er trots op bent maar ik vind het als username een beetje apart.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Leuk dat je er trots op bent maar ik vind het als username een beetje apart.


    Your make-up is terrible

    Haha. Ik vind je username leuk. Eerder grappig zelfs.
    Ik ga niet zeggen dat ik het 'stoer' vind, omdat het mij geen bal boeit wat iemands geaardheid is en dit in mijn ogen net zo normaal is als zeggen 'Hoi, ik weet nu dat ik hetero ben'. Maar ik ben blij voor je dat je jezelf er ook goed bij voelt, want dat kan helaas niet iedereen zeggen of zijn of haar geaardheid. Wat het dan ook is.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 23:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind het mooi dat je er gewoon voor uit komt (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het raar. Ik ga toch ook niet lopen te verkondigen dat ik hetero ben? Altijd dat vermelden maakt me echt pissig. Iedereen moet weten wat ze zelf zijn, maar ga het niet rond bazuinen. Nergens voor nodig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hai there Lesbienne! Ik ben Hashi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het raar. Ik ga toch ook niet lopen te verkondigen dat ik hetero ben? Altijd dat vermelden maakt me echt pissig. Iedereen moet weten wat ze zelf zijn, maar ga het niet rond bazuinen. Nergens voor nodig.

    Nah, dit inderdaad, ik snap dat ook nooit zo goed.


    ars moriendi

    Barnabas schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het raar. Ik ga toch ook niet lopen te verkondigen dat ik hetero ben? Altijd dat vermelden maakt me echt pissig. Iedereen moet weten wat ze zelf zijn, maar ga het niet rond bazuinen. Nergens voor nodig.

    Whoa, ik ben dus ook niet de enige die dit stom vind.


    -