• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jezus. Waarom zie ik die quote opeens overal? Die quote is al op meerdere dingen bij mijn school gespoten T_T

    Inderdaad, ik kom het echt overal tegen.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jezus. Waarom zie ik die quote opeens overal? Die quote is al op meerdere dingen bij mijn school gespoten T_T

    Gezellig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jezus. Waarom zie ik die quote opeens overal? Die quote is al op meerdere dingen bij mijn school gespoten T_T

    Tupac, men. Tupac lives on. (krul)

    Or you can listen to Machine Head, of course. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 22:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    -plaatje-

    -plaatje-

    -plaatje-

    Sorry :Y)


    Hahaha, ja, daar zou het ook op kunnen uitlopen ja :Y).


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jezus. Waarom zie ik die quote opeens overal? Die quote is al op meerdere dingen bij mijn school gespoten T_T


    Aparte vorm van vandalisme, ik zou eerder in de verleiding komen een grote lul te tekenen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I AM FREE!
    -Yes, caps necessary-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een fijn topic is dit!


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Wat een mooie film was dat. Ik heb alleen een enorme haat tegen de mannelijke hoofdrol. Wat een nionvuupqvu9ppNCUIONoc0vcjBNCUIBNRUBVUI9PNbukscbi-klootzak. Had niet mijn man moeten zijn. Ik was niet meegegaan naar Iran, maar had direct de scheiding aangevraagd en dus het zorgrecht gekregen voor mijn dochter. Wat een asshole.
    Not Without My Daughter. Echt een aanrader.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oké Annabeth, ik moet nu echt mijn sollicitatie column indienen. Anders ben ik deze geweldige kans kwijt! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Some people are just to freaking sweet. :')


    help

    Rydel schreef:
    Some people are just to freaking sweet. :')


    *Too :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    *Too :Y)


    It's late. :c

    Het grappige is dat ik me dooderger aan mensen die too en to door elkaar gebruiken. :')


    help

    Yay, morgen over de markt rondstruinen. :3 Markten zijn leeeeuk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lolicia schreef:
    (...)
    Tupac, men. Tupac lives on. (krul)

    Or you can listen to Machine Head, of course. :Y)


    <3

    @ darksaviour, omdat mensen eindelijk wakker worden en de leugens die ons voorgeschoteld worden eindelijk zien :D

    ot: net op verjaardag geweest bij m'n peet oom en tante en was super awesome ! ik had niet verwacht dat ik zulke diepgaande gesprekken met mijn tante kon hebben ! :O i'm just amazed o,o
    hebben het over monsato en andere voedsel vergiftigingen gehad, en over hoe religie macht over mensen probeert te krijgen en tegen elkaar opzetten omdat ze andere meningen hebben over dingen, en gewoon argh echt te veel om op te noemen.

    laat ik het samenvatten naar een "FUCK 'MURICA" / "FUCK THE SYSTEM" gesprek ;D




    and Dammnn I miss you <3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·