• Heyy, ik had dus een idee voor een RPG ^^
    En ik vroeg me af of er animo voor is

    RPG

    In Farrel, een klein boerendorpje in het Winvell gebergte, worden veertien mensen met uiteenlopende eigenschappen door de koning dier heerst over het Winvell gebergte geselecteerd en opgezadeld met een belangrijke opdracht. Ze moeten, vanuit Farrel, een brief brengen naar een vijandelijke koning van het verre rijk in de Amandes woestijn. Deze woestijnkoning is een zeer vreemde man, waarvan weinig bekend is en waarom de koning van het Winvell gebergte hem een brief wil sturen is de Farrellenaars een raadsel. Ze besluiten te doen wat de koning hen heeft opgedragen, veel keus hebben ze namelijk niet en gaan op pad naar de verre Amandes woestijn.
    De koning heeft juist deze veertien mensen uitgezocht om een reden. Hij verwacht dat ze, juist door hun uiteenlopende eigenschappen en hun simpele opvoeding, de opdracht het beste kunnen uitvoeren. Hier heeft hij zich flink op verkeken, er is namelijk één iemand in hun midden die door zijn eigenschap verleid wordt om de boel te saboteren. Ook botsten de uiteenlopende karaktereigenschappen vaak, wat niet ten goede is voor de uitvoering van de opdracht. Zullen de veertien reizigers uiteindelijk de opdracht kunnen uitvoeren? Zal iedereen heelhuids terugkomen? En wat staat er in de brief, gericht aan de koning van de Amandes woestijn?



    Dus, wie vind het wat? Ik weet al hoe ik het wil uitwerken, maar dat is redelijk veel werk, dus als iemand het samen met me wil doen, zodat we zeg maar met z'n tweeën de RPG hosten zou dat prettig zijn. Ik denk namelijk dat ik het i.v.m. school niet allemaal ga redden. Nu heb ik bijna vakantie, maar ik denk wel dat deze RPG wat langer doorgaat dan 7 weken, dat hoop ik tenminste ^^
    Ow en weet er btw iemand een titel? Die schiet me namelijk niet zo snel te binnen atm ^^
    Oke nu ga ik echt economie leren (A)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Een soort een brief voor de koning-achtig? (dat schoot me als eerste naar binnen. Maar heb maar half naar de film gekeken dus zal wel aan mij liggen :p )
    Klinkt Leuk :)
    En ik wil wel helpen hoor. Ik heb verder toch geen bal te doen :p

    Haha het is inderdaad een soortvan geïnspireerd door een brief voor de koning, LOTR en nog wat van dat soort dingen ^^
    Ik denk dat ik nog even afwacht of er meer mensen reageren en zo ja dan open ik een rollentopic na mijn proefwerkweek (nog 3 daagjes ^^)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    veel succes :)