• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vakantieeeeeeee!

    Damn woman. Where you at.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    "I shut my eyes in order to see.'

    In 2 dagen een heel hoofdstuk Engels leren die ik nog nooit heb geleerd Samen met geen motivatie.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 16:48 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cherbourg schreef:


    Oh how much I love Walter



    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)
    Oh how much I love Walter



    Yesss _O_ Adorkable


    "I shut my eyes in order to see.'

    Todd schreef:
    (...)
    Oh how much I love Walter




    BITCH. There is only one Walter.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    BITCH. There is only one Walter.


    AHNEEMAN.

    Ga eens Fringe kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    AHNEEMAN.

    Ga eens Fringe kijken.


    Heb ik nog nooit van gehoord, summary?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Heb ik nog nooit van gehoord, summary?

    De reeks draait rond FBI agente Olivia Dunham, de verwarde maar geniale professor Dr. Walter Bishop en zijn zoon Peter, die worden belast met een aantal vreemde zaken die over de hele wereld gebeuren. Zij werken samen in een divisie van de FBI die de Fringe Division heet. Je kan het dus een beetje zien als een soort X-Files. Al die bizarre gebeurtenissen zijn blijkbaar op de een of andere manier aan elkaar gelinkt: er is duidelijk ‘een patroon’ te herkennen dat als een rode draad alle zaken met elkaar verbindt. Het eerste seizoen focust zich vooral op deze bizarre gebeurtenissen, Monsters Of The Week, crazy science en hoe dit allemaal in dat ‘patroon’ samenvalt. Voorbeelden van bizarre gebeurtenissen: een baby die supersnel veroudert en binnen een paar minuten na de geboorte als oude man sterft, een bus vol passagiers die opeens volloopt met een soort barnsteen, waarin iedereen binnen een oogwenk opgesloten is en sterft, een man die uit het raam springt nadat hij aangevallen wordt door vlinders, telepathie en het delen van bewustzijn, en de mogelijkheid dat er parallele universa bestaan. Het wordt al heel gauw duidelijk dat ubercorporatie Massive Dynamic hier wat mee te maken heeft, en er zijn meer prangende vragen zoals: wat is ZFT, wie zijn de geheimzinnige Observers en hoe past Walter Bishop in dit plaatje?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Issie leuk?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Minstens drie uur bij de kapper gezeten, en niet eens een koekje gekregen bij mijn thee x.x Wel vijf extra higlights


    i put the fun in funeral

    I just want to sleep, let me, okay? I'm going to fuck it up anyway.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eh, annoying. D:

    It's pretteh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.