• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ben uit, ben van 5 tot half 10 (of later) weg (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Zal ik Les weer wakker laten worden?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Nick doet redelijk afstandelijk en ik bijt weer op mijn lip. "Dat zei je ja," zeg ik dan zacht tegen hem. "Heb je ze alle zeven gedood?" ik ben enigszins verbaasd, want ik heb praktijken van ze gezien en ze waren heel sterk. "Wat was dat toen Micah ineens ineen kromp?"


    Katherine Garcia
    'Ja' antwoord ik wanneer ze vraagt of ik ze alle zeven heb gedood. 'Wat was dat toen Micah ineens ineen kromp?' Vroeg ze vervolgens, 'somige demonen en engelen hebben gaves, dat is die van mij' antwoord ik. 'Gaat het met jou?'




    Don't be like the rest of them, darling

    Hay
    "Ik weet van gaven af," zeg ik en strijk een lok achter mijn oor. "Micah heeft me erover verteld. Hij zei dat ik ook een gave had, maar ik begreep het niet." Ik knik op zijn vraag. "Ja, ik geloof van wel. Het was alleen..raar. Micah is 17 jaar lang bij me geweest en ineens niet meer."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jah is goed.

    Tyler Parker
    Ik word wakker en het eerste wat ik opmerk is de leegte van de kamer.
    Waar is Katherine? Ik pak mijn gsm en probeer naar de hare te bellen.

    [ben vandaag weg de hele dag en avond... M'n verjaardagsfeestje voor vriendinnen vandaag... Pff]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Met een beetje een dof gevoel in mijn hoofd, word ik weer wakker. Met mijn hand wrijf ik over mijn voorhoofd. Dan kijk ik verschrikt op naar Nate. "Je had mijn herinneringen aan je laten verdwijnen," zeg ik dan tegen hem en kijk naar beneden. "Maar goed, het maakt niets uit op de voorwaarde dat je het nooit meer doet," zeg ik met een glimlachje en kijk hem weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine Garcia
    Ik ga rechtop in mijn bed zitten wanneer ik wakker word van een geluid, ik rek me uit en kijk de kamer rond, opzoek naar waar het geluid vandaan kwam. Ik sta op en loop naar de jas die om de leunig van de grote stoel hangt die in de kamer staat en pak de telefoon uit een van de zakken. "Tyler" stond er in beeld, kende ik een Tyler? Dacht ik verward en nam vervolgens op, gewoon om te vragen wie hij was en waarom hij belde, 'hallo?' Vroeg ik op hetzelfde moment als de deur van mijn kamer open ging. 'Goedemorgen Laureen' zijn mijn vader en hij keek vervolgens naar de telefoon in mijn handen, hij liep naar me toe en pakte de telefoon uit mijn hande en hing op. 'Waarom deed je dat?' Vraag ik hem en zie hem de telefoon in zijn zak steken, 'nooit met vreemden praten Laureen' antwoorde hij 'kom je naar beneden om te eten?' Vroeg hij vervolgens en ik knikte om vervolgens met hem mee te lopen.

    (Uitleg: katherine's geheugen is gewist, dus zegmaar de 17 jaar heeft voor zover ze weet gewoon met de engelen doorgebracht)



    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Hay
    "Ik weet van gaven af," zeg ik en strijk een lok achter mijn oor. "Micah heeft me erover verteld. Hij zei dat ik ook een gave had, maar ik begreep het niet." Ik knik op zijn vraag. "Ja, ik geloof van wel. Het was alleen..raar. Micah is 17 jaar lang bij me geweest en ineens niet meer."


    Nick Garcia
    'Wat zei hij dan? Over je gave' vraag ik haar, ik wist niet zeker wat ik nu moest doen. 'Vind je het erg dat hij weg is?' Vraag ik haar, hij leek me iemand die ik liever zou verbranden dan dat ik er vrienden mee zou worden. Ik hielt niet zo van engelen, en had eigenlijk geen vrienden die engelen zijn, behalve Hayden nu.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    "Hij noemde het spoorzoeken of zo iets?" zeg ik dan tegen Nick en kijk hem aan. Hij vraagt aan me of ik het erg vind dat Micah weg is en ik haal mijn schouders op. "Ik was zeventien jaar met hem samen," mompel ik, "hij was meer dan alleen mijn begeleider, ondanks dat het ongewild was van mijn kant moest het uiteindelijk maar gewoon geaccepteerd worden door mij."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    "Hij noemde het spoorzoeken of zo iets?" zeg ik dan tegen Nick en kijk hem aan. Hij vraagt aan me of ik het erg vind dat Micah weg is en ik haal mijn schouders op. "Ik was zeventien jaar met hem samen," mompel ik, "hij was meer dan alleen mijn begeleider, ondanks dat het ongewild was van mijn kant moest het uiteindelijk maar gewoon geaccepteerd worden door mij."


    Nick Garcia
    'Dat is niet zo moeilijk te begrijpen, dat houd gewoon in dat je mensen snel kan vinden. Wanneer je bijvoorbeeld iemand zoekt weet je waar hij of zij is' zeg ik. Ik was helemaal niet blij om te horen dat Micah meer was dan een begeleider al liet ik niet veel zien. 'Juist' mompelde ik, 'wat wil je doen? Terug naar school?' Vrsag ik dan na een korte stilte.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 19:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    "Oh, hij zei het altijd veel moeilijk," zeg ik dan, "vandaar dat ik daarstraks sneller doorhad dat de andere engelen eraan kwamen." Nu ik begrijp wat mijn gave is, kan ik die ook beter toepassen. Als ik vertel over hoe het zat tussen mij en Micah, lijkt Nick dat niet zo leuk te vinden. "Het was niet gewild van mijn kant," zeg ik dan nog een keertje, "en oke...school is prima."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Nick Garcia
    Toen ze zei dat de engel het altijd ingewikkelder uitlegde verbaasde het me niks, engelen overdreven alles, maakten van een mug een olifant. Ookal doen ze zich voor als perfect zijn ze dat totaal niet, kijk maar naar wat ze bij Hayden hebben gedaan. 'Dat zei je al' antwoorde ik toen ze zei dat zei het niet had gewilt, 'zoveel kan ik er nu niet meer aan doen of wel' zeg ik dan, waarom had ik haar niet eerder gezocht? Gewoon om te kijken hoe het met haar ging? 'Weet je nog waarom de engelen wilden dat je dingen over mij vertelde? Voordat ze je veranderden?'


    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 20:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik kijk weg van Nick als hij heel droog reageert dat ik dat al zei. "Ja, dat weet ik," mompel ik dan. "En nee, dat kan niet nee." Wanneer nick weer iets vraagt, kijk ik hem aan. "Ze wilde weten hoe demonen waren...of je slechte dingen had gedaan. Ze wilde te weten komen over hoe demonen dus zijn om ze zo aan te kunnen pakken." Ik laat maar achterwege dat ik er ook bij heb moeten helpen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Ik kijk weg van Nick als hij heel droog reageert dat ik dat al zei. "Ja, dat weet ik," mompel ik dan. "En nee, dat kan niet nee." Wanneer nick weer iets vraagt, kijk ik hem aan. "Ze wilde weten hoe demonen waren...of je slechte dingen had gedaan. Ze wilde te weten komen over hoe demonen dus zijn om ze zo aan te kunnen pakken." Ik laat maar achterwege dat ik er ook bij heb moeten helpen.


    Nick Garcia
    'Ze wilden te weten hoe demonen waren...of je slechte dingen had gedaan. Ze wilde te weten komen over hoe demonen zijn om ze zo aan te kunnen pakken.' Antwoorde ze op mijn vraag, 'ze mogen zichzelf eerst wel aan pakken' zeg ik dan, verbeter de wereld, begin bij jezelf toch? 'Vliegen, flitsen of rijden?' Vraag ik haar dan, doelend op hoe we terug naar school gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick maakt een opmerking over de engelen. "Ik ben ook een engel," merk ik zuur op, "en je vindt dat de engelen verkeerd bezig zijn? Ze helpen juist de mensen." Nick is een demon, natuurlijk denkt hij slecht over engelen. "Rijden, ik wil weer op mijn motor zitten na zeventien jaar." Ook dat is me toen ontzegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.