• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Natuurlijk," mompel ik zachtjes als hij al gelijk weer wegloopt. Ik pak mijn telefoon erbij en open een berichtje naar Nate. Je deed vanmiddag raar, wat was er ineens? Je gaf geen antwoord meer op wat ik vroeg, of er iets was.


    Nate Sadler
    Ik krijg een bericht en zucht. Ik vertel het je straks wel als we elkaar zien.^ zeg ik.
    Ik loop dan verder naar Brandon. 'Hi jij bent Leslie's zoon toch?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Als we elkaar zien? Ik weet niet wanneer hij komt, maar oke. Het zal wel. Oke is goed, ik antwoord voor de vorm. Anders is het zo stil. Dan sta ik op en leg mijn hand op mijn buik. Ik loop naar de keuken om Jake te zien. "Heb je...er problemen mee dat ik niet naar een dokter wil of je bloed wil drinken?" vraag ik zachtjes aan Jake. Ik sta achter hem en heb mijn arm om zijn hals geslagen.

    Brandon Sadler
    Ik word aangesproken door iemand en knik dan. "Ja, ik ben de zoon van Leslie," zeg ik met een lach op mijn gezicht, "waarom?" Ik kijk naar de jongen en kan wel onderscheiden dat hij ook een demon is. In het begin was dat lastig, maar ik leef nu 17 jaar en het begint een beetje te wennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Katherine Garcia
    Ik glimlach terug naar hem, 'je bent zo lief' zeg ik dan Met een glimlach en kus hem eigenlijk voor de eerst keer echt liefdevol terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    'Het voelde goed om motor te rijden, dank je,' zegt Hayden nadat ze haar motor aan de kant heeft gezet, 'je hieft me niet te bedanken' zeg ik met een kleine korte glimlach, ik heb het met plezier gedaan. Ook ik zet mijn mor aan de kant en zie haar aarzelend naar me kijken, voordat ik kan vragen wat er is of waar ze aan denkt loopt ze naar binnen. Ik kijk even om me heen en heb zin om een sigaret op te steken, een slechte gewoonte die ik de afgelopen jaren weer opgepakt heb. Ik zucht en loop dan naar binnen, 'waar denk je aan?' Vraag ik als we niet ver van onze kamer zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    "Maar nu heb ik je toch al bedankt," zeg ik met een kleine grijns tegen Nick. Hij vraagt aan me waar ik aan denk en ik haal mijn schouders op. "Niets belangrijk," zeg ik terwijl ik de deur open voor ons. Binnen plof ik neer op het bed met mijn handen onder mijn hoofd en ik kijk naar het plafond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Als we elkaar zien? Ik weet niet wanneer hij komt, maar oke. Het zal wel. Oke is goed, ik antwoord voor de vorm. Anders is het zo stil. Dan sta ik op en leg mijn hand op mijn buik. Ik loop naar de keuken om Jake te zien. "Heb je...er problemen mee dat ik niet naar een dokter wil of je bloed wil drinken?" vraag ik zachtjes aan Jake. Ik sta achter hem en heb mijn arm om zijn hals geslagen.

    Brandon Sadler
    Ik word aangesproken door iemand en knik dan. "Ja, ik ben de zoon van Leslie," zeg ik met een lach op mijn gezicht, "waarom?" Ik kijk naar de jongen en kan wel onderscheiden dat hij ook een demon is. In het begin was dat lastig, maar ik leef nu 17 jaar en het begint een beetje te wennen.


    Tyler Sadler
    Ik glimlach en kijk haar aan.
    Ik druk een kus op haar kruin, dan ga ik gewoon liggen.

    Jake Sadler
    'Ik heb er problemen mee dat je nooit hulp wil aannemen.' zucht ik.
    'Kath kan je helpen, maar je wil niet, een dokter kan je helpen maar je wilt ook niet en je wil ook mijn bloed niet drinken.'

    Nate Sadler
    'Ik ben de neef van Jake.' glimlach ik eventjes en zie de trekken van Leslie en onze familietrekken terug in zijn gezicht.
    Zou het kunnen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "I-ik heb gewoon slechte ervaringen met dokters," mompel ik tegen hem. Ik draai Jake om en kijk hem aan. "En bloed..ik wil je niet zwakker maken en ik wil niet zwak lijken." Ik sla mijn ogen naar wanneer ik over zwak zijn praat.

    Brandon Sadler
    "Oh, ik heb weleens over je gehoord van mama," zeg ik glimlachend. "Is dit een familiebezoek?" vraag ik lachend aan hem, "want anders is het wel heel weinig familie dat je mee hebt gebracht."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je bent niet zwak. Je bent een demon. En soms hebben we een opkikker nodig. Axton liet zich genezen door engelen vroeger, komaan een paar slokken. Je bent niet zwak daardoor.'

    Nate Sadler
    Ik lach. 'Nee ik wil mijn taak als achteroom op me nemen.' lach ik. 'Nu ik en Jake iets beter overeen komen.'
    Ik grinnik. 'Plus mag ik mn neefje niet leren kennen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Aarzelend kijk ik naar Jake op en bijt ik bijt zacht op mijn onderlip. "Dan wil ik jou alsnog niet zwakker maken," mompel ik zacht, "misschien kan ik anders een pijnstiller innemen?"

    [Hij mag haar gewoon dwingen om het bloed te drinken hoor (: maar kijk zelf maar wat je doet ^^]

    Brandon Sadler
    "Dat is dan zeker mooi dat jullie nu beter overeenkomen," zeg ik met een glimlach. Kuiltjes verschijnen in mijn wangen terwijl ik een hand door mijn haar haal. "En je mag zeker mij wel leren kennen. Hoewel het toch wel raar is om te bedenken dat je waarschijnlijk veel ouder bent, terwijl ik zeventien ben, zowel als demon als mens."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je drinkt nu van mijn bloed.' zeg ik indringend en hou mijn pols tegen haar lippen. Met mijn andere hand hou ik haar hoofd was zodat ze die niet kan wegtrekken.

    Nate Sadler
    Ik lach. 'Hoe is het met je ouders?'
    'Ik ben 17 jaar bezig geweest met ...iets.' zeg ikdan aangezien ik, als ik dan toch zijn vader ben, hem niet op het slechte pad wil brengen. Ik zucht heel zachtjes als ik steeds beter zie hoe hard hij op Leslie lijkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake lijkt er klaar mee te zijn dat ik heel de tijd weiger en dwingt me dan om zijn bloed te drinken. Ik probeer mezelf weg te trekken, maar Jake heeft mijn hoofd vast en ik ben niet sterk op het moment. Ik kijk hem met gekwelde ogen aan en ik drink nog niet. Ik adem gewoon door mijn neus en probeer het bloed buiten te houden.

    Brandon Sadler
    "Het gaat wel goed met ze," zeg ik dan, "soms weleens een ruzie over helemaal niets natuurlijk, maar ja. Ze blijven beiden redelijk koppig. Het is weleens voorgekomen dat ze een aantal dagen dan niet tegen elkaar praatten, maar ach. Ik heb me prima vermaakt in die 17 jaar. Ik zie ze nu minder doordat we gewoon onze eigen wegen gaan op school." Hij zegt dat hij zeventien jaar met iets bezig was en ik knik. "Ach, tijd genoeg? Niet waar?" zeg ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Drink gewoon.'zucht ik en en duw haar nog iets harder tegen mijn pols.
    'Doe niet koppig.'

    Nate Sadler
    Ik grinnik. 'Nja hoort bij relaties. Ruzie maken.' Ik glimlach.
    'Tijd genoeg inderdaad maar zelf nu nog niet alles geregeld. Moeilijke situaties.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn lippen beginnen lichtelijk pijn te doen en daarom kan ik niet anders dan ze openen. Het bloed vloeit mijn mond in en ik drink ervan. Ik heb geen andere keuze dan het drinken. Al snel probeer ik mijn hoofd weer weg te trekken, want ik wil zijn bloed niet.

    Brandon Sadler
    "Oma en opa heb ik nog nooit ruzie zien maken," merk ik dan op, sprekend over de ouders van papa, "maar ja. Die zie ik ook niet zo heel vaak, dus daar kan het ook nog aan liggen." Ik kijk Nate aan, "wat voor moeilijke situaties?" vraag ik nieuwsgierig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    "Maar nu heb ik je toch al bedankt," zeg ik met een kleine grijns tegen Nick. Hij vraagt aan me waar ik aan denk en ik haal mijn schouders op. "Niets belangrijk," zeg ik terwijl ik de deur open voor ons. Binnen plof ik neer op het bed met mijn handen onder mijn hoofd en ik kijk naar het plafond.


    Nick Garcia
    'Maar nu heb ik je toch al bedankt,' zegt ze met een kleine grijns. 'Niks belangrijks' antwoord ze wanneer ik haar vraag waar ze aan denkt, ze opend de deur en ploft vervolgens op het bed neer. Ik loop naar mijn bed om mijn telefoon en stuur een berichtje naar Katherine om te vragen hoe het met haar gaat. Wanneer het verichtje verstuurd is begint plots mijn bovenarm te branden, geweldig, ik leg mijn andere hand even op mijn bovenarm. 'Ik moet gaan, ik zie je later wel weer' zeg ik dan en loop de kamer uit zonder uitleg en flits dan weg.

    {Misschien volgt ze Nick? Met haar gave}


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Mijn lippen beginnen lichtelijk pijn te doen en daarom kan ik niet anders dan ze openen. Het bloed vloeit mijn mond in en ik drink ervan. Ik heb geen andere keuze dan het drinken. Al snel probeer ik mijn hoofd weer weg te trekken, want ik wil zijn bloed niet.

    Brandon Sadler
    "Oma en opa heb ik nog nooit ruzie zien maken," merk ik dan op, sprekend over de ouders van papa, "maar ja. Die zie ik ook niet zo heel vaak, dus daar kan het ook nog aan liggen." Ik kijk Nate aan, "wat voor moeilijke situaties?" vraag ik nieuwsgierig.


    Jake Sadler
    Ik hou haar stevig vast en kijk haar streng.
    Ik kijk haar aan en laat haar na een paar minuten los.

    Nate SAdler
    Ik glimlach. 'Niets bijzonders. Paar dingen die ik moest regelen zodat je moeder veilig zou zijn door mijn stommiteiten.'
    Mijn glimlach verflauwt iets. 'Ik was niet echt de beste demon.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'