• Hello there!
    Samen met zeven hele goede vriendinnen heb ik een YouTube kanaal genaamd BestxFriendsOfficial. Hierop posten we twee keer per week een filmpje en omdat we met acht zijn hebben we elke maand een nieuw thema. Maar we hebben een beetje een probleem, want dit thema is bijna voorbij en nu hebben we geen idee! Onze voorgaande thema's waren:

    What makes me me tag - Dit zijn een aantal vragen over je zelf die je beantwoord, gewoon om jezelf voor te stellen
    Challenges - Bijv. Blindfolded Cotton Ball Challenge
    10 Things I.... - En dan verder zelf invullen
    Lookbook - Vier outfits laten zien en waar ze dan vandaan komen.
    How to...? - Ook zelf verder invullen, deze is nu bezig, maar hier hebben we niet zo veel fimpjes van doordat het in de laatste weken van school té druk was.

    But, back to the point: ik wilde dus vragen of jullie misschien goede ideeën hebben voor een nieuw thema!
    Als je die hebt, please post ze hieronder! Dan ben ik je heel erg dankbaar (:
    x


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 10:12 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ons thema voor volgende maand wordt "eten" (: maar natuurlijk hebben we ook nog thema's nodig voor de volgende maanden! Dus als je ideeën hebt of dingen die je ons graag zou zien doen, just say it (: x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit is de eerste video van het nieuwe thema, yay :'D

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 18:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als jullie een beetje into makeup zijn , kun je de Blindfolded makeup challenge doen , of de No mirror makeup challenge ! Of je gaat call pranks doen , die vind ik altijd wel leuk om te zien ! Bv. dan bel je mensen , en dan zeg je lyrics van een liedje ! ;D
    Succes !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    YourWolfLove schreef:
    Als jullie een beetje into makeup zijn , kun je de Blindfolded makeup challenge doen , of de No mirror makeup challenge ! Of je gaat call pranks doen , die vind ik altijd wel leuk om te zien ! Bv. dan bel je mensen , en dan zeg je lyrics van een liedje ! ;D
    Succes !

    Thanks voor de ideas! Prank calling is inderdaad heel erg leuk! En die andere twee challenges ook :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als je nog thema's zoekt: Disney, musical, kledingstijlen, roddelblaadjes, kunst, ...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Als je nog thema's zoekt: Disney, musical, kledingstijlen, roddelblaadjes, kunst, ...

    Leuke ideeën! Bedankt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.