• .Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen.

    Rollen:

    Mag zowel jongen als meisje.

    New!!!Vijanden (Deze leven in het zuinden, bij de drie stappen pas)
    - Yalen Smalp-Zoon van Morgarath
    -
    -
    -
    -

    New!!! Ridders:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Yalen Smalp-Lyra Phoenix
    -Kellan Brennan-Cuthalion
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -
    -
    -
    -

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -
    -
    -

    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.

    Hier is ie :

    En
    Praatjestopic
    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (alle soorte foto's mag.)
    Wapen:
    Paard: (geld voor iedereen)
    Geschiedenis:
    Leen:
    Extra:

    ER KUNNEN WEER ROLLEN AANGEMAAKT WORDEN, EN NU MET RIDDERS ERBIJ, YALEN BLIJFT NOG WEL DE BAD GUY, VERMOMD ALS GRIJZE JAGER!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 18:06 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Hm, zou kunnen. Maar zonder leger is hij niks. Misschien zijn er meer Kalkara? Wargals kan ook, en Skandia kan zich erbij aansluiten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oeh, lekker veel vijanden, gaan mijn personage leuk vinden :Y)


    Stenenlikker

    als er verder niemand meer wil meedoen, dan denk ik dat ik gewoon ga beginnen met het aanmaken van de eerste speeltopic en dan kan er altijd nog personages bij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Brooke q]Appa[/q is tot dinsdag geband, dus tot dan kan ze niet reageren.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Lesbienne schreef:
    Brooke q]Appa[/q is tot dinsdag geband, dus tot dan kan ze niet reageren.


    Ik wilde zo ie zo wachten tot na het weekend.


    Vampire + Servant = Servamp

    Weet je al wanneer we beginnen?


    Stenenlikker

    Naam: Moiyra Edan Zephyr.
    Leeftijd: Zeventien jaar , verjaard op 13 augustus.
    Rol: Grijze Jager.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Moiyra is stil, ze heeft zo haar eigen geheimen en gedachten. Ze deelt niks met de andere en praat daarom ook niet zo veel. Meestal is het als ze praat dat ze het er niet mee eens is of dat ze een plan heeft. Ze praat alleen tegen de jongens, ze vind de meiden niet interessant genoeg om een gesprek mee aan te knopen, gewoon omdat ze zich niet kan plaatsen tussen hun.
    Uiterlijk:


    Moiyra heeft lange bruine haren die meestal in een slag zitten , haar ogen zijn bijna dezelfde kleur als haar haren. Ze is lang, maar niet zo lang dat ze opvalt. Haar lengte werkt meestal wel mee, ze is lenig en slank gebouwd.
    Wapen: Moiyra heeft een grote uitsrusting, Een pijl en boog, sachsum die bij haar heup zit op momenten dat ze onbewapend is, een sai die aan haar andere heup zit, een Wakizashi die lager op haar been zit en een fijn zwaard.
    Zwaard -->


    Paard: Haar paard, heeft de naam Eldunari.


    Eldunari is zwart-bruin en heeft lange witte manen, als je hun twee scheid ben je nog lang niet jarig.
    Extra: Never believed in real love.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Cuthalion schreef:
    Weet je al wanneer we beginnen?


    Ik wilde ergens deze week een begin gaan maken, maar ik ben van 6 t/m 22 juli op vakantie.


    Vampire + Servant = Servamp

    Dasskin schreef:
    Naam: Moiyra Edan Zephyr.
    Leeftijd: Zeventien jaar , verjaard op 13 augustus.
    Rol: Grijze Jager.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Moiyra is stil, ze heeft zo haar eigen geheimen en gedachten. Ze deelt niks met de andere en praat daarom ook niet zo veel. Meestal is het als ze praat dat ze het er niet mee eens is of dat ze een plan heeft. Ze praat alleen tegen de jongens, ze vind de meiden niet interessant genoeg om een gesprek mee aan te knopen, gewoon omdat ze zich niet kan plaatsen tussen hun.
    Uiterlijk:


    Moiyra heeft lange bruine haren die meestal in een slag zitten , haar ogen zijn bijna dezelfde kleur als haar haren. Ze is lang, maar niet zo lang dat ze opvalt. Haar lengte werkt meestal wel mee, ze is lenig en slank gebouwd.
    Wapen: Moiyra heeft een grote uitsrusting, Een pijl en boog, sachsum die bij haar heup zit op momenten dat ze onbewapend is, een sai die aan haar andere heup zit, een Wakizashi die lager op haar been zit en een fijn zwaard.
    Zwaard -->


    Paard: Haar paard, heeft de naam Eldunari.


    Eldunari is zwart-bruin en heeft lange witte manen, als je hun twee scheid ben je nog lang niet jarig.
    Extra: Never believed in real love.


    Welkom, ik zet je erbij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Omfg, dit lijkt me echt geweldig. :9~ Ik houd van die boeken!
    Ik weet alleen niet of ik genoeg tijd/zin ga hebben om mee te doen.. Ik houd dit topic voorlopig even in mijn topics. :]


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Dashwood schreef:
    Omfg, dit lijkt me echt geweldig. :9~ Ik houd van die boeken!
    Ik weet alleen niet of ik genoeg tijd/zin ga hebben om mee te doen.. Ik houd dit topic voorlopig even in mijn topics. :]


    Je bent meer dan welkom, want we hebben nog een paar leerlingen nodig.

    P.s. Ik ben ook helemaal in (H) van die boeken


    Vampire + Servant = Servamp

    als iemand nog zin heeft, mag (hoeft niet) nog een personage maken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Eliora Greenfield
    Leeftijd: 15
    Rol: Grijze Jager Leerling
    Geslacht: Nee, ze leeft nog. (lol sorry daar had ik ff zin in, she's a girl)
    Innerlijk: Nieuwsgierig en snel, aardig maar ook met min puntjes. Ze kan er niet tegen als ze heel hoog is. Op het dak of in een boom kan nog, maar als ze echt helemaal een kasteel beklimt krijgt ze hoogtevrees. De rest in rpg.
    Uiterlijk: (alle soorte foto's mag.) Zwart haar groene ogen, ze is ongeveer 1m35 heel klein dus, en ook heel erg mager en dun. Foto kon deed het niet en kon echt niks anders vinden. Haar haar is tot de schouders en er iets over, best dik en krullerig. Als het nat is lijkt het langer en dunner, maar als ze in de modder ofzo valt is het springerig en warrig.
    Wapen: Pijl en boog, en werpmes. Ze is goed met de boog, maar de werpmes is echt heel moeilijk.
    Paard: Klein, en helemaal zwart met iets lichtere lange manen, met de naam Blacky.
    Extra: Ik heb nog maar 1 grijze jager boek gelezen dus ik snap sommige dingen niet héééél goed. Daarom heb ik ook een leerling dan leer ik en mijn personage lol xD Maar ik weet heus wel wát.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 19:49 ]


    May StarClan light your path.

    Je linkje spaced 'm.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Je linkje spaced 'm.


    I know, heb verandert.


    May StarClan light your path.