• .Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen.

    Rollen:

    Mag zowel jongen als meisje.

    New!!!Vijanden (Deze leven in het zuinden, bij de drie stappen pas)
    - Yalen Smalp-Zoon van Morgarath
    -
    -
    -
    -

    New!!! Ridders:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Yalen Smalp-Lyra Phoenix
    -Kellan Brennan-Cuthalion
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -
    -
    -
    -

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -
    -
    -

    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.

    Hier is ie :

    En
    Praatjestopic
    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (alle soorte foto's mag.)
    Wapen:
    Paard: (geld voor iedereen)
    Geschiedenis:
    Leen:
    Extra:

    ER KUNNEN WEER ROLLEN AANGEMAAKT WORDEN, EN NU MET RIDDERS ERBIJ, YALEN BLIJFT NOG WEL DE BAD GUY, VERMOMD ALS GRIJZE JAGER!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 18:06 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik maak me zelf nog, maar ik denk dat het morgen gaat gebeuren.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Jaison Woods (word altijd Jai genoemd)
    Leeftijd: 15
    Rol: leerling
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Jai heeft veel motivatie om hard te werken en een goede leerling te zijn. Hij doet erg zijn best en stopt nooit voordat iets hem lukt. Alleen weet hij soms niet wat hij aankan en wat niet. Hij kan ook heel koppig zijn en wil graag gelijk hebben. Hij gaat dan ook snel met je in discussie. Jai neemt zijn missies heel serieus, maar als hij niet serieus hoeft te zijn is hij vooral irritant. Jai denkt wel veel om anderen en zou zijn eigen leven in gevaar brengen als hij daarmee een ander zou kunnen redden.
    Jai is erg snel. Dat komt omdat hij jaren getraint heeft door vaak door het dorp te rennen. Hij is niet zo goed met pijl en boog of andere wapens. Wel kan hij goed klimmen en lang stil zitten, wat handig is voor een grijze jager.
    Uiterlijk: (alle soorte foto's mag.)


    Wapen: Een pijl en boog, hij kan er alleen niet zo goed mee om gaan.
    Paard:

    Jai heeft een wit paard dat Mitchel heet, de naam heeft verder geen betekenis maar Jai vond het een mooie naam. Mitchel is aardig koppig maar voor de rest wel een trouw paard. Hij luisterd naar het woord Xin, wat alsjeblieft betekend in het Vietnamees.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:35 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben op het gebied van De Grijze Jager heel corrigerend, sorry! Maar leerling Jagers hebben nog geen missies, ze moeten eerst een vijfjarige opleiding volgen bij hun leraren. Ik voel me echt heel onbeschoft en schuldig nu o-o.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 20:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb eigenlijk alleen het eerste boek gelezen, en dat is al weer een jaar geleden of zo. Maar ging Will toen ook niet op een missie? Of was hij toen al ouder?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Met Halt samen, zijn leraar. Alleen een volleerde Grijze Jager mag helemaal alleen op een eigen missie, die krijgt hij dan ook.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ItsNiall schreef:
    Naam: Jaison Woods (word altijd Jai genoemd)
    Leeftijd: 15
    Rol: leerling
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Jai heeft veel motivatie om hard te werken en een goede leerling te zijn. Hij doet erg zijn best en stopt nooit voordat iets hem lukt. Alleen weet hij soms niet wat hij aankan en wat niet. Hij kan ook heel koppig zijn en wil graag gelijk hebben. Hij gaat dan ook snel met je in discussie. Jai neemt zijn missies heel serieus, maar als hij niet serieus hoeft te zijn is hij vooral irritant. Jai denkt wel veel om anderen en zou zijn eigen leven in gevaar brengen als hij daarmee een ander zou kunnen redden.
    Jai is erg snel. Dat komt omdat hij jaren getraint heeft door vaak door het dorp te rennen. Hij is niet zo goed met pijl en boog of andere wapens. Wel kan hij goed klimmen en lang stil zitten, wat handig is voor een grijze jager.
    Uiterlijk: (alle soorte foto's mag.)


    Wapen: Een pijl en boog, hij kan er alleen niet zo goed mee om gaan.
    Paard:

    Jai heeft een wit paard dat Mitchel heet, de naam heeft verder geen betekenis maar Jai vond het een mooie naam. Mitchel is aardig koppig maar voor de rest wel een trouw paard. Hij luisterd naar het woord Xin, wat alsjeblieft betekend in het Vietnamees.
    Extra:


    Welkom


    Vampire + Servant = Servamp

    Appa schreef:
    Met Halt samen, zijn leraar. Alleen een volleerde Grijze Jager mag helemaal alleen op een eigen missie, die krijgt hij dan ook.


    Oke. Sorry, ik ben de helft al weer vergeten, haha. Ik kijk straks ook wel even op wikipedia.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Geeft niks, ik lees de boeken elke maand opnieuw. Een beetje overdreven? Haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik een leerling? Het liefst een meisje


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    tuurlijk, ik moet mezelf ook nog maken


    Vampire + Servant = Servamp

    Appa schreef:
    Geeft niks, ik lees de boeken elke maand opnieuw. Een beetje overdreven? Haha.


    Heb deel 1 t/m 8 in mijn kast staan, alleen ik kom er niet aan toe.


    Vampire + Servant = Servamp

    hoe zit dat met de wapens? Alle jagers hebben toch een pijl en boog?


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Naam: Crispin Abraham Blackwood
    Leeftijd: 36
    Rol: Grijze Jager
    Geslacht: Mannelijk

    Innerlijk: Crispin is een rustige en vriendelijke man die als doel heeft zijn leerlingen op de best mogelijke manier op te leiden. Zijn hulpvaardigheid en geduldige houding maken hem geliefd bij zijn pupillen.
    Ondanks zijn kalme aard kan Crispin enorm genieten van een pint bier en een avondje in de kroeg met zijn vrienden. Hij mag dan wat ingehouden zijn, hij houdt wel van gezelligheid om zich heen. Toch schuilt er in hem een bloedlust en die wil nog wel eens op verkeerde momenten naar buiten komen. Daar is hij niet trots op, maar het duurt gelukkig lang voor hij echt uit zijn slof schiet. In plaats daarvan kijkt hij tijdens ruzies liever van een afstandje toe en bemoeit hij zich met zijn eigen zaken.

    Uiterlijk (alle soorten foto's mogen):





    Crispin is ongeacht zijn spierdefinitie een slanke man van ongeveer 1.80m. Zijn haar is bruin maar hij heeft rossige baardgroei. Dit laat hij meestal een paar dagen staan voor hij het weer af scheert. Zijn ogen zijn blauw met een hint van groen en hij heeft een brede lach. Hij is vrij elegant voor een man van zijn lengte, hij heeft totaal geen moeite met het beklimmen van bomen of het doorkruisen van dichtgegroeide gebieden.

    Wapen: Door zijn occasionele driftbuien zou hij graag goed met het zwaard overweg willen kunnen, omdat hij gelooft dat hij daar zijn agressie in kwijt kan. Alas, zijn lichaamsbouw zorgt ervoor dat zwaardvechten niet zijn sterke kant is. In plaats daarvan is hij veel beter is met zijn boog. Dit weerhoudt hem er echter niet van te oefenen als hij daar tijd en de kans voor heeft. Tijdens gevechten reikt hij echter altijd naar zijn pijl en boog en neemt hij niet het risico.

    Paard: Ecthelion is al jaren zijn metgezel. Het paard heeft al een flink aantal gevechten achter de rug maar maar daardoor is hij ervaren. Hij kan tegen een stootje en hij deinst nergens voor terug.

    Extra: Eén van Crispin’s meest prominente eigenschappen is zijn (voor ons Ierse) accent. Ondanks dat hij al die jaren niet meer in zijn oorspronkelijke geboorteplaats is geweest, is hij er nooit echt van af gekomen en daar is hij trots op.


    Caution first, always.

    Silversnow schreef:
    hoe zit dat met de wapens? Alle jagers hebben toch een pijl en boog?


    Dat klopt, maar als iedereen het goed vindt, mag iedereen er nog een ander wapen bij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik zit hier echt te twijfelen of ik mee ga doen....
    Nahja, ik reserveer een mannelijke jager.
    Ik zal denk ik wel weinig posten komende week, als we al snel beginnen, want ik heb toetsweek...


    Stenenlikker