• .Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen.

    Rollen:

    Mag zowel jongen als meisje.

    New!!!Vijanden (Deze leven in het zuinden, bij de drie stappen pas)
    - Yalen Smalp-Zoon van Morgarath
    -
    -
    -
    -

    New!!! Ridders:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Yalen Smalp-Lyra Phoenix
    -Kellan Brennan-Cuthalion
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -
    -
    -
    -

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -
    -
    -

    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.

    Hier is ie :

    En
    Praatjestopic
    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (alle soorte foto's mag.)
    Wapen:
    Paard: (geld voor iedereen)
    Geschiedenis:
    Leen:
    Extra:

    ER KUNNEN WEER ROLLEN AANGEMAAKT WORDEN, EN NU MET RIDDERS ERBIJ, YALEN BLIJFT NOG WEL DE BAD GUY, VERMOMD ALS GRIJZE JAGER!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 18:06 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Kunnen we dat niet beter verdelen als er meer mensen zijn en we beginnen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wie wil Yale als leraar

    EDIT; ik denk het zelf ook, maar dan moeten er wat meer leerlingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:18 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil voor Jai het liefst een leraar.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    En vroeg me trouwens ook af of we niet iets kunnen doen waardoor alle leraren en leerlingen samen zijn? Want anders hebben we steeds dat twee mensen alleen maar tegen elkaar praten. Dan kun je ze beter met zijn alle op een missie sturen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ItsNiall schreef:
    En vroeg me trouwens ook af of we niet iets kunnen doen waardoor alle leraren en leerlingen samen zijn? Want anders hebben we steeds dat twee mensen alleen maar tegen elkaar praten. Dan kun je ze beter met zijn alle op een missie sturen.


    Je hebt bijeenkomsten en natuurlijk zijn er ook momenten waarbij je iedereen nodig hebt, maar dat bepalen jullie uiteindelijk.


    Vampire + Servant = Servamp

    ItsNiall schreef:
    En vroeg me trouwens ook af of we niet iets kunnen doen waardoor alle leraren en leerlingen samen zijn? Want anders hebben we steeds dat twee mensen alleen maar tegen elkaar praten. Dan kun je ze beter met zijn alle op een missie sturen.


    Good idea.


    Stenenlikker

    Dat kunnen we inderdaad wel beter eerst bedenken, anders krijg je iets te veel awkward silences...


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ik wacht wel gewoon af welke leerling eventueel bij mij geplaatst gaat worden (;


    Caution first, always.

    kom maar met een idee


    Vampire + Servant = Servamp

    Misschien dat alle grijze jagers samen met hun leerlingen iets moeten verslaan wat zo sterk is dat ze dat niet met zijn tweeën kunnen doen (nog geen inspiratie voor dat iets x'd). En dat ze daar een reis naar toe moeten maken met zijn allen en tijdens die reis ook trainingen en krijgen en tja... verder weet ik nog niks.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nou, dat moet dan groter dan Morgarath zijn. Iets wat nooit voorkomt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja en dat er haast bij is. Misschien dat iedereen 1 jaar training heeft gehad maar dat ze wel naar dat iets toe moeten gaan. En dat ze gewoon tijdens die reis verder training krijgen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zag bij iemand hier dat ie niet goed met pijl en boog om kon gaan en na een jaar moet je dat kunnen. Dus dat vind ik heel knap. En niemand is ooit zo machtig als Morgarath geworden, hij had zelfs de Kalkara en de Wargals.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja dat was mijn personage. Maar dat was meer zodat hij dat nog moet leren maar na een jaar kan hij dat dan wel ja. En het was trouwens ook maar een idee.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    We kunnen doen dat morgorath een zoon had die zich jaren verborgen had gehouden en dat hij plotseling opduikt.

    Dat we achter hem aa n moeten


    Vampire + Servant = Servamp