• Zeven jongeren komen er op jonge leeftijd achter dat ze anders zijn dan andere, ze hebben de kracht om een element te gebruiken, deze kracht word opgeslagen in een amulet. Hiermee kunnen ze zich beschermen tegen de mensen die uit zijn op hun kracht, ook wel de Elemental hunters genoemd. De Elemental hunters zijn eropuit de kracht van de jongeren af te pakken en het in hun mechanische robot te plaatsen, om zo het onverwoestbare te creëren. Erg goede bedoelingen hebben ze niet met de robot; ze willen de stad overnemen om hun snode plannetjes verder te voeren, maar zolang de robot niet alle elementen heeft kan het zich niet verder ontwikkelen en is het nog altijd verwoest baar.

    De elementen zijn niet het enige dat de jongeren hebben, bij alle zeven overheerst er een van de zeven hoofdzonden;
    1- Superbia(ijdelheid)
    2- Avaritia(hebzucht)
    3- Luxuria (lust)
    4- Invidia (jaloezie)
    5- Gula (vraatzucht)
    6- Ira (Woede)
    7- Acedia (gemakzucht)

    Deze zonden liggen bij elk van de jongeren dwars, ze kunnen zich niet inhouden en kunnen op deze manier makkelijk ten prooi vallen voor de Elemental hunters. De Elemental hunters zullen wel eerst uit moeten zoeken wie welke zonde heeft, de elementen zijn wel al bekend, maar zonder de toebehorende zonde zullen ze de jongeren nooit te pakken krijgen.
    Ze zullen dus goed op moeten letten wat er gebeurt om de jongeren heen en hoe ze reageren.


    Invullijstje;
    Jongens en meiden graag een beetje gelijk houden!

    Jongeren;
    Naam;
    Leeftijd[[Vanaf 16];
    Geslacht;
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Element;
    Zonde;
    Geschiedenis[Hoe is hij/zij achter het element gekomen];
    Extra’s;


    Elemental hunters;
    Naam;
    Leeftijd[vanaf 18];
    Geslacht;
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Geschiedenis[Waarom is hij/zij bij de Elemental hunters gegaan];
    Extra’s;

    Een tweeling met hetzelfde element is mogelijk, maar ze moeten beiden een andere zonde hebben. Ook is het mogelijk dat meerdere hetzelfde element hebben, maar gelieve een beetje te verdelen. De elementen zijn, Aarde, water, vuur en lucht. Als je zelf nog een element weet mag je die gerust gebruiken, maar laat wel eerst even weten welk element het is.

    De zeven jongeren;
    1- Traitor||Adelynn 'Lynn' Destiny Prince||17||Ijdelheid||Geest||
    2- Infano||Hebzucht||Vuur||
    3- Foirne ||Lust||Lucht||
    4- Lake||Felicite "Fizzy" Amelia Carter||17||Jaloezie||Water||
    5- ||Vraatzucht||
    6- Vlahos||Leon Everret Monsons||17||Woede||Vuur||
    7- ||Gemakzucht||

    De Elemental hunters[maximaal 13];
    - Idylls||Vrouwelijk||
    - VladiFerr ||vrouwelijk||
    -
    -


    De regels;

    ~Ik wil graag wat meer ervaren spelers
    ~Maximaal 2 rollen per persoon[een bij de jongeren en een bij de Elemental hunters]
    ~Het minimale aantal regels is 10, achter elke zin een enter telt niet mee!
    ~Wees er zeker van dat je mee wilt doen, ik wil geen eendagsvliegen
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan
    ~De RPG is geen sneltrein, houd minimaal 2 posts tussen de jouwe voor je zelf weer reageert
    ~Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn gebreken
    ~Graag de rol uitbreiden, een goed beschreven karakter, uiterlijk en geschiedenis
    ~Naamsveranderingen doorgeven
    ~Schelden en 18+ is toegestaan
    ~Het vermoorden van personages is zonder toestemming van de eigenaar NIET toegestaan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oh doe dan vraatzucht maar ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam; Elaine Josehpine Dragonia Stuart.
    Leeftijd : 17.
    Geslacht; Vrouw.
    Karakter; Elaine is een vriendelijk en betrouwbaar meisje dat alle geheimen van andere behoud. Je kan alles tegen haar vertellen. Ze is sportief, maar als het erop aan komt kan ze een grote mond hebben.
    Uiterlijk+foto;



    Ella heeft Lichtblond haar, maar meestal verft ze het. Ze is 1,85 en daarmee best groot voor haar leeftijd. Haar oogkleur is Blauw, ookal zeggen de meeste dat het eerder grijs is. Ze heeft een slank lichaam, niet te slank maar ook niet té. Ze kan eten wat ze wilt, zonder aan te komen. Haar vriendinnen, (Van links naar rechts: Jade, Jessy en Leigh-Ann zijn haar steun en toeverlaat. Ze zitten samen in een kleine girlband die hun eigen liedjes schrijft en de video's erbij maakt. Beroemd zijn ze niet.
    Element; Vuur.
    Zonde; Vraatzucht.
    Geschiedenis[Hoe is hij/zij achter het element gekomen]; Ze kwam erachter toen ze voor de openhaard zat en haar hand ernaar uitstak, haar hand nam het vuur over en ze verbrandde niet, later kwam ze erachter dat ze ook het vuur kon laten bewegen en aan en uit kon laten gaan.
    Extra’s; Nognooit verliefd geweest.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 14:16 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    =) Nu alleen de Hunters en dan kunnen we beginnen! Dit maakt mijn ochtend goed =)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Omdat ik wil dat je een goede ochtend hebt ^^:

    Naam; Mortal Enlon Joshnson.
    Leeftijd: 18.
    Geslacht; Man.
    Karakter; Sportief, grote mond, Aardig,betrouwbaar.
    Uiterlijk+foto;



    Mortal heeft Bruine haren die hij altijd standaard in hetzelfde model heeft zitten. Zijn ogen zijn Amber-kleurig, maar word meestal aangezien voor bruin. Hij is lang, 1,97 en gespierd. dit komt doordat hij veel traint, en graag in goede conditie is.
    Geschiedenis: hij was jaloers op Elaine, hij was een van haar beste vrienden tot ze meer omging met de meiden. Langzaam maar zeker werd hij verstoten en toen hij van Jade hoorde dat ze een van de 7 was, wou hij haar uit de weg ruimen.
    Extra’s; Rookt, zit in het zwemteam (Foto). Gaat graag uit.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 14:17 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeej!

    (^-^) (^-^) (^-^)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 10:46 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Nu dus nogmaar een ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zou het wel doen als ik niet bagger was met twee personages T:T snif snif


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Haha, dat ben ik ook hoor^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Die van mij vul ik nu in ((:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Naam: Demitiria (Demi) Lily Johnson
    Leeftijd: Demi is 19 jaar oud en is 16 Augustus geboren.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Demi is een eerlijk en open persoon. Ze houd van de mensen die een belangrijke rol hebben in haar leven, en zal hun nooit pijn kunnen doen. Ze wil graag gerespecteerd worden door andere mensen, die de zelfde meningen hebben als haar.
    Als Demi een doel voor ogen heeft, stopt ze niet. Want als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft gehaald, dan zal ze er alles doen omdat te bekrijken.
    Een slechte eigenschap van Demi is dat ze zich té arrogant kan gedragen. Dit is vooral als mensen het niet eens zijn met haar ideeën. Mensen die ze niet kent, vertrouwt ze minder snel en is ze altijd op haar hoede. Ook is ze meestal druk. Té druk, waarmee ze vaak aandacht trekt van mensen waar ze de aandacht niet van wil hebben.
    Uiterlijk+foto: Demi is 1.65 en is tenger gebouwd. Ze kan meestal zo veel eten als ze wil zonder aan te komen. Haar gezicht is hart vormig. Demi heeft ijsblauwe ogen, waar ze enorm trots op is. Net als haar golvende blonde haar wat uitkomt bij haar kont.
    Geschiedenis[Waarom is hij/zij bij de Elemental hunters gegaan]: (komt nog)
    Extra’s: /


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Sorry, het invullen van de rol lukt niet echt. Het is officieel de slechtste rol die ik ooit heb gemaakt. Maar ik heb wel ideeën voor haar in het RPG. Tja.
    Eh, ik snap niet precies hoe ik de geschiedenis in moet vullen. Is dat hoe ze het medallion krijgt, of hoe ze ontdekt dat ze een element kan besturen?


    Reality's overrated.

    @ GirlWithLove, ik wacht met jou erbij zetten tot je personages helemaal af zijn. Zelfde geldt voor ValdiFerr

    @Idylls, graag ook een foto erbij

    @ Lake, Ja geschiedenis is eigenlijk hoe ze achter hun kracht zijn gekomen.

    -
    Wil de rest zijn/haar personage die niet goedgekeurd is aanpassen?
    Tot vanavond 23:00 uur blijven de reserveringen die er nu zijn en waarvoor nog niets is aangemaakt staan. Daarna zullen we eruit gaan om plek te maken voor andere


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam;
    Leon Everret Monsons
    Leeftijd[[Vanaf 16];
    Leon is 17 jaartjes jong en verjaard op 28 Maart
    Geslacht;
    Mannelijk
    Karakter;
    Leon is een kalme jongen, maar wanneer iemand iets doet dat hem boos maakt diegene zich beter snel uit de voeten maken. Tijdens zijn woede ziet Leon niet wat goed en slecht is en zal alles dat op zijn pad komt aanvallen, een erg slechte eigenschap. Maar heel snel zal hij niet boos worden, hij kan veel hebben. Behalve dingen over zijn familie, als iemand verkeerde dingen over zijn familie gaat zeggen is het bij hem raak en zal hij niet rusten tot hij je te pakken heeft.
    Wanneer Leon niet kwaad en "moordlustig" is, is hij een vriendelijke en sociale jongen. Hij knoopt dan praatjes aan met iedereen en is heel geïnteresseerd in andermans verhalen, dit is ook een van de dingen die hem rustig kunnen maken.
    Leon helpt graag andere met klusjes, hij doet wat hem gevraagd word. Ook heeft hij respect voor vrouwen, zolang ze maar aan zijn kant staan. Hij laat ze voor gaan, schuift een stoel naar achter, neemt hun jas aan. Alles. Hij heeft respect voor het vrouwelijk geslacht en daar zal niets aan veranderen.
    Hij heeft altijd zijn praatjes klaar, als hij in de problemen komt probeert hij zich er altijd uit te lullen, maar het wil niet altijd even goed lukken. Liegen is iets wat Leon soms wel kan, en soms niet. Het is net hoe groot het geheim of het smoesje moet zijn. Kleine dingen floepen zo uit zijn mond, daarom is het ook niet verstandig een kleine leugen of klein geheim aan hem te vertellen, want geheid dat dit de rondte in gaat.
    Uiterlijk+foto;


    Leon heeft een bijdehante uitstraling op zijn gezicht staan, veel kan hij hier natuurlijk niets aan doen, dat is gewoon zijn gezichtsuitdrukking. Leon zijn haren zijn donkerblond en liggen warrig op zijn hoofd, hij heeft donkergroene ogen, met in het ene oog nog wat blauw.
    Donkere kleren is waar je hem het meest in ziet rondlopen, zijn kast ligt er vol mee, met hier en daar wat enkele lichte kleren. Leon draagt vaak nette kleren, blouses, colbertjes, overhemden, elke dag weer anders maar wel zo netjes. Dit is een typisch kenmerk van hem, je zal hem er nooit onverzorgd bij zien lopen. Hij vind hygiëne erg van belang.
    Element;
    Vuur
    Zonde;
    Ira (Woede)
    Geschiedenis;
    Toen Leon acht jaar oud was ontdekte hij voor het eerst dat hij iets met vuur te maken had, hij was alleen beneden en zijn moeder had de kaarsen op tafel laten branden. Nieuwsgierig liep Leon erop af en stak zijn hand erin, in plaats van dat het pijn deed voelde hij een tintelend maar toch prettig gevoel door zijn hand gaan. Hij naam zijn hand terug en keek naar de kaarsen, opnieus stak hij zijn hand erin en tilde deze een beetje op. Gehoorzaam volgde het vuur hem. Leon had dikke pret, tot zijn moeder naar beneden kwam. Ze zag haar zoon in vlammen staan, tenminste, zo leek het heel erg van haar kant uit. Natuurlijk was dit allemaal niet waar.
    "Kijk mamma, het vuur vind mij lief," had Leon gezegd en bewoog zijn hand naar zijn moeder toe, met fronzende wenkbrauw keek ze ernaar en beval Leon het vuur uit te maken. Na slechts twee seconde was het vuur op zijn hand uit. Leon leek zich van geen kwaad bewust en vond het alleen maar leuk. Maar zijn moeder niet.
    Twee weken later gebeurde er iets vreselijks; Leon had een droom gehad, en van de angst in zijn droom het huis in vlammen op laten gaan. Zijn moeder overleed in het brandende huis terwijl Leon naar buiten werd gedragen door de brandweer. Tot nu toe woont Leon in een internaat.
    Na zeven weken, zeven dagen en zeven uren klokslag zeven uur 's avonds werd Leon door zijn begeleider meegenomen. De man was al dik over de 70 en zat er eigenlijk alleen maar om de jongeren in de gaten te houden. De man vertelde Leon dat er gevaar dreigt, niet alleen voor hem, maar voor de hele wereld. Hij drukt een rode amulet in Leon zijn handen; "Sla je kracht hierin op, en gebruik het alleen wanneer echt nodig,"
    Dankbaar pakte Leon het aan, met de spreuk die de man vertelde heeft hij zijn kracht in de steen opgeslagen.
    Extra’s;
    Leon heeft geen moeder en geen vader meer. Zijn vader was militaire en werd uitgezonden naar een missie in Afghanistan, zijn leven werd dramatisch geëindigd door een bombardement op het kamp waar hij zat. Slechts drie van de 40 soldaten heeft het bombardement overleefd, maar geen daarvan had een hechte band met de familie.


    Done (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het spijt me, maar ik moet nu toch echt slapen. Kan ik de geschiedenis van Felicite morgen invullen, en is ze verder goedgekeurd? (Al vaalt ze verschrikkelijk, in het RPG gaat het beter, ik ken mezelf ^^)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 20:24 ]


    Reality's overrated.

    Geen zorgen. Ik vul hem vanavond in :)


    "Rebellion's are build on hope"