• Zeven jongeren komen er op jonge leeftijd achter dat ze anders zijn dan andere, ze hebben de kracht om een element te gebruiken, deze kracht word opgeslagen in een amulet. Hiermee kunnen ze zich beschermen tegen de mensen die uit zijn op hun kracht, ook wel de Elemental hunters genoemd. De Elemental hunters zijn eropuit de kracht van de jongeren af te pakken en het in hun mechanische robot te plaatsen, om zo het onverwoestbare te creëren. Erg goede bedoelingen hebben ze niet met de robot; ze willen de stad overnemen om hun snode plannetjes verder te voeren, maar zolang de robot niet alle elementen heeft kan het zich niet verder ontwikkelen en is het nog altijd verwoest baar.

    De elementen zijn niet het enige dat de jongeren hebben, bij alle zeven overheerst er een van de zeven hoofdzonden;
    1- Superbia(ijdelheid)
    2- Avaritia(hebzucht)
    3- Luxuria (lust)
    4- Invidia (jaloezie)
    5- Gula (vraatzucht)
    6- Ira (Woede)
    7- Acedia (gemakzucht)

    Deze zonden liggen bij elk van de jongeren dwars, ze kunnen zich niet inhouden en kunnen op deze manier makkelijk ten prooi vallen voor de Elemental hunters. De Elemental hunters zullen wel eerst uit moeten zoeken wie welke zonde heeft, de elementen zijn wel al bekend, maar zonder de toebehorende zonde zullen ze de jongeren nooit te pakken krijgen.
    Ze zullen dus goed op moeten letten wat er gebeurt om de jongeren heen en hoe ze reageren.


    Invullijstje;
    Jongens en meiden graag een beetje gelijk houden!

    Jongeren;
    Naam;
    Leeftijd[[Vanaf 16];
    Geslacht;
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Element;
    Zonde;
    Geschiedenis[Hoe is hij/zij achter het element gekomen];
    Extra’s;


    Elemental hunters;
    Naam;
    Leeftijd[vanaf 18];
    Geslacht;
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Geschiedenis[Waarom is hij/zij bij de Elemental hunters gegaan];
    Extra’s;

    Een tweeling met hetzelfde element is mogelijk, maar ze moeten beiden een andere zonde hebben. Ook is het mogelijk dat meerdere hetzelfde element hebben, maar gelieve een beetje te verdelen. De elementen zijn, Aarde, water, vuur en lucht. Als je zelf nog een element weet mag je die gerust gebruiken, maar laat wel eerst even weten welk element het is.

    De zeven jongeren;
    1- Traitor||Adelynn 'Lynn' Destiny Prince||17||Ijdelheid||Geest||
    2- Infano||Hebzucht||Vuur||
    3- Foirne ||Lust||Lucht||
    4- Lake||Felicite "Fizzy" Amelia Carter||17||Jaloezie||Water||
    5- ||Vraatzucht||
    6- Vlahos||Leon Everret Monsons||17||Woede||Vuur||
    7- ||Gemakzucht||

    De Elemental hunters[maximaal 13];
    - Idylls||Vrouwelijk||
    - VladiFerr ||vrouwelijk||
    -
    -


    De regels;

    ~Ik wil graag wat meer ervaren spelers
    ~Maximaal 2 rollen per persoon[een bij de jongeren en een bij de Elemental hunters]
    ~Het minimale aantal regels is 10, achter elke zin een enter telt niet mee!
    ~Wees er zeker van dat je mee wilt doen, ik wil geen eendagsvliegen
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan
    ~De RPG is geen sneltrein, houd minimaal 2 posts tussen de jouwe voor je zelf weer reageert
    ~Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn gebreken
    ~Graag de rol uitbreiden, een goed beschreven karakter, uiterlijk en geschiedenis
    ~Naamsveranderingen doorgeven
    ~Schelden en 18+ is toegestaan
    ~Het vermoorden van personages is zonder toestemming van de eigenaar NIET toegestaan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het ziet er wel een tof verhaal uit, ik zie het niet echt zitten om mee te schrijven, maar ik ben je eerste abo ;) Ik zat wel te denken, misschien kan er per ongeluk een relatie tussen een Element Hunter en een persoon met een element in komen? Zou wel een toffe spanning creëren ;)
    Ik kan niet wachten om het begin te lezen :)

    Naam: Adelynn 'Lynn' Destiny Prince
    Leeftijd: 17 geworden op 8 december
    Geslacht: Vrouwlijk
    Karakter: Lynn is heel slim, maar is echt lui. Daarom heeft ze een allergie voor leren.
    Ze hangt liever achterover op de bank met een goed boek. Ze doet heel gek en mensen die haar niet kennen zijn verbaasd dat ze op Oxford zit.
    Maar soms heeft ze haar filosofie moment en kan ze heel slim uit de hoek komen. Ze kan ook goed emotities aanvoelen. En in haar filosofie momenten raad ze het meeste wat een ander wilt zeggen. Mensen vertrouwen doet ze moeilijk, maar mensen vertrouwen haar snel. Ze is ook zo'n persoon die Just In is, al oogt ze niet zo. Ze is ook een echte ijdeltuit. Haar beste vriend noemt haar ook Prinses.

    Uiterlijk:



    Lynn heeft fel rood, soms krullend, soms stijl, haar dat onder haar schouders valt. Haar aquamarine ogen sieren mooie, volle wimpers. En ze heeft een smetteloze huid. Met haar 1.70 is ze redelijk lang en het liefst loopt ze in schattige jurkjes en ballerina's. Ze draagt ook weinig tot geen make-up. Wel staat ze minstens 2 uur lang voor de spiegel.
    Element: Geest
    Zonde: Superbia
    Geschiedenis: Op een dag is ze samen met Felix (haar beste vriend) naar een café gegaan.
    Ze gingen zitten en opeens rende een man het café in. Zijn ogen speurden in het rond en bleven hangen bij haar.
    Hij liep naar haar toe. Hij gaf haar een ketting, of eigenlijk een medaillon. Zonder verdere uitleg vluchtte hij weg.
    Verward stopte Lynn de medaillon in haar tas. Diezelfde dag kwam de man op het nieuws.
    Hij is vermoord door een groepje mensen die zichzelf de Hunters noemen. Als eerbetoon deed ze de medaillon om.
    Ze voelde zich anders. Eindelijk rustig en vervuld.

    Extra’s: Dankzij haar element kan ze, als ze zich goed concentreerd, iemands gedachten binnendringen. Al kost het haar wel moeite.
    Verder kan ze tussen de dimensies reizen, als ze een speciaal ritueel uitvoerd, daar heeft ze wel veel voor nodig. En kan ze met dieren praten.


    Vind je Geschiedenis en Extra's goed? Anders verander ik het wel.
    En zou ik Polyvore mogen gebruiken? Voor de outfits en make-up enzo.

    Voorbeeld:

    Ze stond zuchtend voor de kledingrek in winkel. Ze besloot toch het zalmkleurig jurkje te nemen. Het jurkje was wel peperduur. Bedenkelijk kijk ik naar het jurkje. Was het jurkje het echt wel waard?

    Sorry, dat de kleding en het stukje zo slecht is. Ik heb het even in mekaar geflanst. Als voorbeeld. Wil je mijn echte werk zien?
    Kijk dan naar de andere sets van mij =).

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 20:35 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Skynight schreef:
    Het ziet er wel een tof verhaal uit, ik zie het niet echt zitten om mee te schrijven, maar ik ben je eerste abo ;) Ik zat wel te denken, misschien kan er per ongeluk een relatie tussen een Element Hunter en een persoon met een element in komen? Zou wel een toffe spanning creëren ;)
    Ik kan niet wachten om het begin te lezen :)


    Ik vraag me af of sommige mensen wel weten wat RPG inhoud. Maar goed ik zeg het nog een keer;
    Er is en word het geen verhaal van gemaakt, het is een Role-Playing Game... Het is de bedoeling zelf een personage te maken en hem/haar zelf te besturen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Queeni7East schreef:

    Ik wil ook wel meedoen... kan ik een Elemental Hunter reserveren?

    Naam:
    Jeanine (Jane) Smith
    Leeftijd:
    Net 16. Jarig op 13 december.
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Karakter:
    Erg zelfverzekerd, soms egoïstisch, en enigszins ijdel.
    Uiterlijk + foto:


    Lang, zwart haar, groene ogen, bleek gezicht en ze smeert altijd haar lippen bloedrood in met lipstick.
    Geschiedenis:
    Jane was altijd al enorm ijdel en vol van jaloezie als anderen mooier dan haar waren. Ze ziet mensen die iets beter kunnen dan haar als een bedreiging en probeert ze dan ook zo snel mogelijk de grond in te drukken. Ze is jaloers op de zeven en daarom is ze bij de Elemental Hunters gekomen, om haar jaloezie te uiten...
    Extra's:
    Ze denkt alleen maar aan zichzelf en ze is zo koel dat ze vaak 'ijsblok' wordt genoemd.

    Ik hoop dat het zo goed is. Wanneer begint het?

    In de regels staat dat het uitgebreid moet, graag karakter, geschiedenis en uiterlijk uitbreiden. En hunters zijn vanaf 18 jaar

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 21:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 juni 2013 - 21:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)[/spoiler]
    In de regels staat dat het uitgebreid moet, graag karakter, geschiedenis en uiterlijk uitbreiden. En hunters zijn vanaf 18 jaar

    Is de mijne wel goed?

    En doet de forum ook zo raar bij jullie?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 21:22 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    De andere forums doen het nog wel. Ik ga het even melden.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Naam;
    Leon Everret Monsons
    Leeftijd[[Vanaf 16];
    Leon is 17 jaartjes jong en verjaard op 28 Maart
    Geslacht;
    Mannelijk
    Karakter;
    Leon is een kalme jongen, maar wanneer iemand iets doet dat hem boos maakt diegene zich beter snel uit de voeten maken. Tijdens zijn woede ziet Leon niet wat goed en slecht is en zal alles dat op zijn pad komt aanvallen, een erg slechte eigenschap. Maar heel snel zal hij niet boos worden, hij kan veel hebben. Behalve dingen over zijn familie, als iemand verkeerde dingen over zijn familie gaat zeggen is het bij hem raak en zal hij niet rusten tot hij je te pakken heeft.
    Wanneer Leon niet kwaad en "moordlustig" is, is hij een vriendelijke en sociale jongen. Hij knoopt dan praatjes aan met iedereen en is heel geïnteresseerd in andermans verhalen, dit is ook een van de dingen die hem rustig kunnen maken.
    Leon helpt graag andere met klusjes, hij doet wat hem gevraagd word. Ook heeft hij respect voor vrouwen, zolang ze maar aan zijn kant staan. Hij laat ze voor gaan, schuift een stoel naar achter, neemt hun jas aan. Alles. Hij heeft respect voor het vrouwelijk geslacht en daar zal niets aan veranderen.
    Hij heeft altijd zijn praatjes klaar, als hij in de problemen komt probeert hij zich er altijd uit te lullen, maar het wil niet altijd even goed lukken. Liegen is iets wat Leon soms wel kan, en soms niet. Het is net hoe groot het geheim of het smoesje moet zijn. Kleine dingen floepen zo uit zijn mond, daarom is het ook niet verstandig een kleine leugen of klein geheim aan hem te vertellen, want geheid dat dit de rondte in gaat.
    Uiterlijk+foto;


    Leon heeft een bijdehante uitstraling op zijn gezicht staan, veel kan hij hier natuurlijk niets aan doen, dat is gewoon zijn gezichtsuitdrukking. Leon zijn haren zijn donkerblond en liggen warrig op zijn hoofd, hij heeft donkergroene ogen, met in het ene oog nog wat blauw.
    Donkere kleren is waar je hem het meest in ziet rondlopen, zijn kast ligt er vol mee, met hier en daar wat enkele lichte kleren. Leon draagt vaak nette kleren, blouses, colbertjes, overhemden, elke dag weer anders maar wel zo netjes. Dit is een typisch kenmerk van hem, je zal hem er nooit onverzorgd bij zien lopen. Hij vind hygiëne erg van belang.
    Element;
    Vuur
    Zonde;
    Ira (Woede)
    Geschiedenis;
    Extra’s;

    Zo, morgen doe ik geschiedenis en Extra's, ik ben nu even inspiratieloos hihi

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even mijn topics, ik twijfel. :3


    help

    Traitor, je staat erbij hoor (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeaj!

    Misschien is het leuk als er een onderlinge relatie ontstaat tussen de jongeren.
    Of tussen de Elemental hunters zoals Skynight het zegt.
    Als het dan te regelen is met de hunters. Als die komen XD
    Ik ga proberen wat mensjes op te trommelen. Ik wil beginnen XD.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Relaties komen vanzelf na een tijdje in de RPG zelf wel, ik vind het persoonlijk een beetje slap om de eerste dag in een RPG meteen al relaties aan te laten gaan en zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil een Hunter reseveren, een meisje graag (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik zelf ook, maar ik bedoel dat mensen zich ook een beetje oppervlakkig kennen.
    Ik heb niet voor niks het woord ontstaat gebruikt :Y)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Ja oké, we zien wel in de RPG verloop (:

    Ik zet je erbij Idylls

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 22:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Ja oké, we zien wel in de RPG verloop (:

    Ik zet je erbij Idylls


    Je hebt mijn naam met een i geschreven, die moet een l woorden(A)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."