• Zeven jongeren komen er op jonge leeftijd achter dat ze anders zijn dan andere, ze hebben de kracht om een element te gebruiken, deze kracht word opgeslagen in een amulet. Hiermee kunnen ze zich beschermen tegen de mensen die uit zijn op hun kracht, ook wel de Elemental hunters genoemd. De Elemental hunters zijn eropuit de kracht van de jongeren af te pakken en het in hun mechanische robot te plaatsen, om zo het onverwoestbare te creëren. Erg goede bedoelingen hebben ze niet met de robot; ze willen de stad overnemen om hun snode plannetjes verder te voeren, maar zolang de robot niet alle elementen heeft kan het zich niet verder ontwikkelen en is het nog altijd verwoest baar.

    De elementen zijn niet het enige dat de jongeren hebben, bij alle zeven overheerst er een van de zeven hoofdzonden;
    1- Superbia(ijdelheid)
    2- Avaritia(hebzucht)
    3- Luxuria (lust)
    4- Invidia (jaloezie)
    5- Gula (vraatzucht)
    6- Ira (Woede)
    7- Acedia (gemakzucht)

    Deze zonden liggen bij elk van de jongeren dwars, ze kunnen zich niet inhouden en kunnen op deze manier makkelijk ten prooi vallen voor de Elemental hunters. De Elemental hunters zullen wel eerst uit moeten zoeken wie welke zonde heeft, de elementen zijn wel al bekend, maar zonder de toebehorende zonde zullen ze de jongeren nooit te pakken krijgen.
    Ze zullen dus goed op moeten letten wat er gebeurt om de jongeren heen en hoe ze reageren.


    Invullijstje;
    Jongens en meiden graag een beetje gelijk houden!

    Jongeren;
    Naam;
    Leeftijd[[Vanaf 16];
    Geslacht;
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Element;
    Zonde;
    Geschiedenis[Hoe is hij/zij achter het element gekomen];
    Extra’s;


    Elemental hunters;
    Naam;
    Leeftijd[vanaf 18];
    Geslacht;
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Geschiedenis[Waarom is hij/zij bij de Elemental hunters gegaan];
    Extra’s;

    Een tweeling met hetzelfde element is mogelijk, maar ze moeten beiden een andere zonde hebben. Ook is het mogelijk dat meerdere hetzelfde element hebben, maar gelieve een beetje te verdelen. De elementen zijn, Aarde, water, vuur en lucht. Als je zelf nog een element weet mag je die gerust gebruiken, maar laat wel eerst even weten welk element het is.

    De zeven jongeren;
    1- Traitor||Adelynn 'Lynn' Destiny Prince||17||Ijdelheid||Geest||
    2- Infano||Hebzucht||Vuur||
    3- Foirne ||Lust||Lucht||
    4- Lake||Felicite "Fizzy" Amelia Carter||17||Jaloezie||Water||
    5- ||Vraatzucht||
    6- Vlahos||Leon Everret Monsons||17||Woede||Vuur||
    7- ||Gemakzucht||

    De Elemental hunters[maximaal 13];
    - Idylls||Vrouwelijk||
    - VladiFerr ||vrouwelijk||
    -
    -


    De regels;

    ~Ik wil graag wat meer ervaren spelers
    ~Maximaal 2 rollen per persoon[een bij de jongeren en een bij de Elemental hunters]
    ~Het minimale aantal regels is 10, achter elke zin een enter telt niet mee!
    ~Wees er zeker van dat je mee wilt doen, ik wil geen eendagsvliegen
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan
    ~De RPG is geen sneltrein, houd minimaal 2 posts tussen de jouwe voor je zelf weer reageert
    ~Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn gebreken
    ~Graag de rol uitbreiden, een goed beschreven karakter, uiterlijk en geschiedenis
    ~Naamsveranderingen doorgeven
    ~Schelden en 18+ is toegestaan
    ~Het vermoorden van personages is zonder toestemming van de eigenaar NIET toegestaan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mmh, dit lijkt me wel een leuke RPG maar ik weet niet zeker of ik de 10 regels haal. Ik twijfel nog..


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil best meedoen, denk ik, en dan graag met lust, en element lucht.
    Kun je hem voor me reserveren? (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:27 ]


    What’s tasty in Busan?

    Reservatie voor Jongen van Hunter en een Meisje van die andere ^^ [woede]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:30 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zal jullie erbij zetten.

    GirlWithLove maakt het niet uit waar ik het meisje bij plaats, bij welke zonde?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GirlWithLove schreef:
    Reservatie voor Jongen van Hunter en een Meisje van die andere ^^ [woede]


    Woede is al bezet. Kun je een andere daarvoor kiezen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam;
    Leon Everret Monsons
    Leeftijd[[Vanaf 16];
    Leon is 17 jaartjes jong en verjaard op 28 Maart
    Geslacht;
    Mannelijk
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Element;
    Vuur
    Zonde;
    Ira (Woede)
    Geschiedenis;
    Extra’s;


    Vanavond of morgen maak ik hem verder af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Euhm, zou ik één van de zeven jongeren mogen? Jaloezie? En het element water?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 19:04 ]


    Reality's overrated.

    Waar kan je een abo nemen op deze story

    Natuurlijk Lake, ik zet je erbij ;)

    xxJennyxx Dit is een RPG, hier is geen verhaal van


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Felicite "Fizzy" Amelia Carter.
    Leeftijd: Zeventien.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Karakter: Felicite is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze is koppig en gaat haar eigen gang. De jaloezie zit haar regelmatig in de weg, het maakt haar boos. Felicite is geen naïef iemand, maar ziet zichzelf als iemand die 'onder' de anderen staan. Zo is ze jaloers op alles en iedereen. En dat kan haar echt kwaad maken. En dan nog vooral op haarzelf, omdat zíj de gene is die weer jaloers is en zíj de persoon is die 'het niet heeft'. Felicite is normaal begaafd en vrij sportief. Eigenlijk weet ze niet zo goed wat ze wilt in het leven. Het liefst wilt ze overal zo goed mogenlijk in zijn. Felicite is hard, vooral voor zichzelf. Ze maakt graag sarcastische opmerkingen, die meestal nog grappig zijn ook. Af en toe kan Felicite een beetje arrogant uit de hoek komen, dit is echter alleen om af te schermen hoe onzeker ze eigenlijk is. Haar element, water, staat dan ook niet voor de bitch die de meeste mensen kennen. Maar haar zachte en onzekere kant.
    Uiterlijk:




    Felicite is een mooie jonge vrouw. Ze is 1.73 lang en slank gebouwt. Ze heeft lange zwarte lokken, met van nature een lichte slag erin, maar ze stijld of krult ze regelmatig. Haar ogen zijn heel donkerbruin. Bijna zwart. En af en toe, als ze echt boos is, dan worden ze dat ook. Haar huid heeft een klein beetje een tintje. Felicite besteed niet heel veel tijd aan haar uiterlijk. Ze wilt er leuk uitzien, maar staat niet uren voor de spiegel. Meestal draagt ze een skinny jeans, een simpel hemdje en een blazer, of leren jack. Graag met stevige laarzen of juist pumps erbij.
    Element: Water.
    Zonde: Invidia.
    Geschiedenis: Felicite viel toen ze klein was in het water, ze kon niet zwemmen, dat heeft ze nooit geleerd, maar ze verdronk op een één of andere manier ook niet. Ze raakte niet eens in paniek. Ze bleef gewoon met haar hoofd boven water. Dit werd als merkwaardig gezien, maar er is nooit verder over nagedacht, gewoon stom geluk dacht iedereen. Daarna had Felicite echter wel een 'liefde' voor water ontwikkeld. Maar behalve bij het water uit een glas of de kraan mocht ze niet komen. Bang dat ze weer zou vallen en deze keer wel zou verdrinken. Toe Felicite uit huis werd geplaatst maakte ze regelmatig stiekem gebruik van haar gave. Ze zag het als vanzelfsprekend. Niet als iets bijzonders. Pas later toen ze de opdracht kreeg haar krachten in een medallion op te slaan bedacht ze zich dat het helemaal niet normaal was.
    Extra’s: Felicite is de jongste uit een arm, groot gezin (Ze heeft zes oudere broers en zussen.) en is eigenlijk een 'ongelukje'. Ze is altijd al een problemenkind geweest. Haar ouders konden niet goed voor haar zorgen, omdat ze zo moeilijk was en nog wel eens woedeuitbarstingen kreeg. Voornamelijk uit jaloezie. Woede is namelijk ook een deel van haar zonde. Hierdoor is Felicite uit huis geplaatst en kwam in een soort 'kindertehuis'. Toen ze vijftien was is ze echter weggelopen en is ze bij vrienden ingetrokken. Het gaat beter met haar, maar nog altijd niet geweldig.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:45 ]


    Reality's overrated.

    Ik wil ook wel meedoen... kan ik een Elemental Hunter reserveren?

    Naam:
    Jeanine (Jane) Smith
    Leeftijd:
    Net 16. Jarig op 13 december.
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Karakter:
    Erg zelfverzekerd, soms egoïstisch, en enigszins ijdel.
    Uiterlijk + foto:


    Lang, zwart haar, groene ogen, bleek gezicht en ze smeert altijd haar lippen bloedrood in met lipstick.
    Geschiedenis:
    Jane was altijd al enorm ijdel en vol van jaloezie als anderen mooier dan haar waren. Ze ziet mensen die iets beter kunnen dan haar als een bedreiging en probeert ze dan ook zo snel mogelijk de grond in te drukken. Ze is jaloers op de zeven en daarom is ze bij de Elemental Hunters gekomen, om haar jaloezie te uiten...
    Extra's:
    Ze denkt alleen maar aan zichzelf en ze is zo koel dat ze vaak 'ijsblok' wordt genoemd.

    Ik hoop dat het zo goed is. Wanneer begint het?


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Hunters vanaf 18 alsjeblieft.
    En de RPG begint wanneer de rollen van de zeven ingevuld zijn en er voldoende hunters zijn


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kom zo met mijn rolletje.
    Ik wou vragen, mag ik Ijdelheid en geest. (het huis van de nacht-fan XD)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Zou ik een van de jongeren mogen, een mannelijke aub.
    Met als zonde 'Hebzucht' en element 'Vuur'.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 19:35 ]


    Is goed, ik zet jullie twee erbij! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.