• Zeven jongeren komen er op jonge leeftijd achter dat ze anders zijn dan andere, ze hebben de kracht om een element te gebruiken, deze kracht word opgeslagen in een amulet. Hiermee kunnen ze zich beschermen tegen de mensen die uit zijn op hun kracht, ook wel de Elemental hunters genoemd. De Elemental hunters zijn eropuit de kracht van de jongeren af te pakken en het in hun mechanische robot te plaatsen, om zo het onverwoestbare te creëren. Erg goede bedoelingen hebben ze niet met de robot; ze willen de stad overnemen om hun snode plannetjes verder te voeren, maar zolang de robot niet alle elementen heeft kan het zich niet verder ontwikkelen en is het nog altijd verwoest baar.

    De elementen zijn niet het enige dat de jongeren hebben, bij alle zeven overheerst er een van de zeven hoofdzonden;
    1- Superbia(ijdelheid)
    2- Avaritia(hebzucht)
    3- Luxuria (lust)
    4- Invidia (jaloezie)
    5- Gula (vraatzucht)
    6- Ira (Woede)
    7- Acedia (gemakzucht)

    Deze zonden liggen bij elk van de jongeren dwars, ze kunnen zich niet inhouden en kunnen op deze manier makkelijk ten prooi vallen voor de Elemental hunters. De Elemental hunters zullen wel eerst uit moeten zoeken wie welke zonde heeft, de elementen zijn wel al bekend, maar zonder de toebehorende zonde zullen ze de jongeren nooit te pakken krijgen.
    Ze zullen dus goed op moeten letten wat er gebeurt om de jongeren heen en hoe ze reageren.


    Invullijstje;
    Jongens en meiden graag een beetje gelijk houden!

    Jongeren;
    Naam;
    Leeftijd[[Vanaf 16];
    Geslacht;
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Element;
    Zonde;
    Geschiedenis[Hoe is hij/zij achter het element gekomen];
    Extra’s;


    Elemental hunters;
    Naam;
    Leeftijd[vanaf 18];
    Geslacht;
    Karakter;
    Uiterlijk+foto;
    Geschiedenis[Waarom is hij/zij bij de Elemental hunters gegaan];
    Extra’s;

    Een tweeling met hetzelfde element is mogelijk, maar ze moeten beiden een andere zonde hebben. Ook is het mogelijk dat meerdere hetzelfde element hebben, maar gelieve een beetje te verdelen. De elementen zijn, Aarde, water, vuur en lucht. Als je zelf nog een element weet mag je die gerust gebruiken, maar laat wel eerst even weten welk element het is.

    De zeven jongeren;
    1- Traitor||Adelynn 'Lynn' Destiny Prince||17||Ijdelheid||Geest||
    2- Infano||Hebzucht||Vuur||
    3- Foirne ||Lust||Lucht||
    4- Lake||Felicite "Fizzy" Amelia Carter||17||Jaloezie||Water||
    5- ||Vraatzucht||
    6- Vlahos||Leon Everret Monsons||17||Woede||Vuur||
    7- ||Gemakzucht||

    De Elemental hunters[maximaal 13];
    - Idylls||Vrouwelijk||
    - VladiFerr ||vrouwelijk||
    -
    -


    De regels;

    ~Ik wil graag wat meer ervaren spelers
    ~Maximaal 2 rollen per persoon[een bij de jongeren en een bij de Elemental hunters]
    ~Het minimale aantal regels is 10, achter elke zin een enter telt niet mee!
    ~Wees er zeker van dat je mee wilt doen, ik wil geen eendagsvliegen
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan
    ~De RPG is geen sneltrein, houd minimaal 2 posts tussen de jouwe voor je zelf weer reageert
    ~Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn gebreken
    ~Graag de rol uitbreiden, een goed beschreven karakter, uiterlijk en geschiedenis
    ~Naamsveranderingen doorgeven
    ~Schelden en 18+ is toegestaan
    ~Het vermoorden van personages is zonder toestemming van de eigenaar NIET toegestaan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O wacht.. Je had het al verbeteerd. sorry! Ik zal morgen avond mijn rol invullen omdat ik moet werken


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mag ik een vrouwelijke Hunter reserveren??


    "Rebellion's are build on hope"

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 10:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Is goed VladiFerr ik zet je erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 11:52 ]


    help

    Mijn topics
    lijkt me tof, maar ik moet nog ff in het hele ''rollenspel'' wereldje terecht komen, heb het nog nooit gedaan :o
    moet me ff inlezen enzo ;)


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    ik wil gemakzucht wel, als dat mag ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Queeni7East schreef:
    Ik wil ook wel meedoen... kan ik een Elemental Hunter reserveren?

    Naam:
    Jeanine (Jane) Smith
    Leeftijd:
    18,5 jaar oud. Jarig op 13 december.
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Karakter:
    Erg zelfverzekerd, soms egoïstisch, en enigszins ijdel.
    Uiterlijk + foto:


    Lang, zwart haar, groene ogen, bleek gezicht en ze smeert altijd haar lippen bloedrood in met lipstick.
    Geschiedenis:
    Jane was altijd al enorm ijdel en vol van jaloezie als anderen mooier dan haar waren. Ze ziet mensen die iets beter kunnen dan haar als een bedreiging en probeert ze dan ook zo snel mogelijk de grond in te drukken. Ze is jaloers op de zeven en daarom is ze bij de Elemental Hunters gekomen, om haar jaloezie te uiten...
    Extra's:
    Ze denkt alleen maar aan zichzelf en ze is zo koel dat ze vaak 'ijsblok' wordt genoemd.

    Dit is weer hetzelfde maar ik heb haar wat ouder gemaakt. Kan ik er nu wel bij?


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Ik heb je ook gevraagd het karakter uit te breiden, het uiterlijk én de geschiedenis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even mijn topics.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    -

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 20:18 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Dan infano


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam; Amanda Fiona Reid.
    Leeftijd 20 jaar. Jarig op 21 December.
    Geslacht; vrouwelijk.
    Karakter; Amanda is een vrouw met een drang om te winnen. Ze wil niks liever dan dat en kan niet goed tegen haar verlies. Ze laat niet snel over zich heen lopen, maar op hetzelfde moment kan ze ook juist heel stil zijn. Amanda leert veel. Ze is een enorme boekenwurm en is vaak in de bibliotheek te vinden. Ook kan ze niet zinder koffie. Ze heeft vaak last van slaapproblemen en drinkt daarom vaak koffie. Amanda dwingt zichzelf vaak om haar tong eraf te bijten bij wijzen van spreken. Soms wil ze vaak op de achtergrond staan en het andere moment weer niet. Daarom heeft ze ook vaak last van stemmingwisselingen. Amanda is ook zeer muzikaal op de piano. Ze kan daar al haar frustratie in kwijt.

    Uiterlijk+foto;


    Amanda heeft warrige donkerblonde haren met hier en daar wat lichtblonde highlights. Haar ogen zijn lichtblauw met groen tinten en worden omlijst door een donkerblauwe rand. Haar gezicht is helemaal blank. Geen sproeten of moedervlekken. Wel heeft ze een hele kleine piercing in haar neus. Een klein steentje. Ze heeft volle lippen en een goede neus. Niet een enorme rechte neus, maar ook weer geen wipneussje. Amanda heeft een goede boezem, maar ze hoeft die niet altijd te laten zien. Vaak draagt ze casual kleding. Een shirt, spijkerbroek en sneakers zijn al perfect voor haar. Maar ook draagt ze wel eens een jurkje met teenslippers. Amanda draagt nooit make-up. Alleen voor zeer speciale gelegenheden doet ze nog wel eens mascara op.

    Geschiedenis Amanda heeft altijd al wel de stad willen beheersen. Maar niet per sé om het te vernietigen. Ze vind gewoon dat de stad aan haar regels moet houden. Toen Amanda hoorde over deze zogenaamde "zeven bijzondere mensen" is ze gelijk alle bibliotheken door gaan zoeken. Toen ze hoorde over de robot deed ze gelijk mee. Ze wilt de stad voor zichzelf en vooral goede dingen doen. Betere educatie en sportparken, maar ook wil ze de robot gebruiken om oorlog te voeren. Zodat ze ook andere steden kan gaan introduceren aan haar goede regels.

    Extra’s; Amanda kan prachtig piano spelen en ook heel mooi tekenen. Ook heeft ze een gehoor boven gemiddeld. Ze hoort dus veel beter dan de gemiddelde mens. Dit kan soms handig zijn en soms enorm op haar zenuwen werken. Omdat ze soms niet alles hoeft te horen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:49 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    GirlWithLove schreef:
    Dan infano


    Infano is een gebruiker die Hebzucht heeft.
    Alleen Vraatzucht is nu over. Het spijt me.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Even er tussendoor. Is gemakzucht niet gewoon luiheid?
    De drang om voor de makkelijke weg te kiezen in plaats van (meestal) de goede.
    De drang om andere het werk te laten doen? Want ik ben niet zozeer zeker van mijn vocabulaire XD


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.