• Hoi allemaal,

    Vanavond heb ik mijn examenfeestje maar het probleem is dat ik door dansen allemaal blauwe en bruine plekken.
    Heeft iemand een tip zodat ze minder opvallen of ze verbergen.
    Ik ga btw geen legging of panty aan doen dusja

    Owja vergeten ik heb een jurkje tot boven mijn knieen

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 17:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kleren? Make-up?


    I live for the applause, you will die for it.

    Foundation.

    Je krijgt blauwe en bruine plekken van het dansen, begrijp ik het nou goed? Dat klinkt namelijk ontzettend vaag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    iSkyscraper schreef:
    Foundation.


    Ik zou het alleen smeren op de plekken die het meest opvallen :)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 17:27 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ubiquitous schreef:
    Je krijgt blauwe en bruine plekken van het dansen, begrijp ik het nou goed? Dat klinkt namelijk ontzettend vaag.


    Some people are art and do art at the same time

    Weet jij wel zeker dat dat van het dansen is? ...


    Pretty is just a pretty word.

    Op wat voor dansen zit jij wel niet? ;O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat foundation het enige middel is.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Het is van dansen maar wij moeten ons een paar keer op de knieen laten. Vallen dusja en aangezien mijn ene arm in het verband is kan ik me minder goed opvangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oooh, je treedt op, zeg dat dan meteen. Ik vroeg me al af wat voor rare dans jullie allemaal deden op een eindexamenbal. Anyway, gewoon wat foundation en poeder op de ergste plekken inderdaad.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet niet of het een fabel is, maar bij mij lijkt boter te helpen.


    i put the fun in funeral

    Leg er een lakker op :Y)


    I'm a girl in the world

    Waarom geen panty/legging?


    Some people are art and do art at the same time

    Trolol nee ik treed zondag op. Wacht kijk

    Ik dans nu dus een jaar en deze week heb ik twee keer gedanst maar door mijn arm kon ik mezelf niet goed opvangen en heb ik blauwe plekken. Nu heb ik dus een jurkje boven mjjn knieen aan omdat ik over twee uur mijn feestje houd en vroeg me af hoe ik de plekken kan verbergen want het zijn grote bruine en blauwe plekken

    Oke ik was idd onduidelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Trolol nee ik treed zondag op. Wacht kijk

    Ik dans nu dus een jaar en deze week heb ik twee keer gedanst maar door mijn arm kon ik mezelf niet goed opvangen en heb ik blauwe plekken. Nu heb ik dus een jurkje boven mjjn knieen aan omdat ik over twee uur mijn feestje houd en vroeg me af hoe ik de plekken kan verbergen want het zijn grote bruine en blauwe plekken

    Oke ik was idd onduidelijk


    Lol oke. Nu begrijp ik het tenminste. Ik vond het al raar, blauwe plekken krijgen van het dansen. Wat voor soort dansen doe je dan eigenlijk?

    En waarom wil je geen legging dragen dan? Ik denk toch echt dat dat het beste werkt.
    Have fun op je examenfeest. Ik vier de mijne ook vanavond! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •