• Na een lange tijd weggeweest te zijn van quizlet, ben ik nu weer terug. In eerste instantie wilde ik verder werken aan mijn story, maar ik was er eigenlijk niet zo tevreden meer mee en besloot dus om opnieuw te beginnen. (Dit staat er ook allemaal bij). Hoe dan ook, ik hoop dat mensen hier geïnteresseerd in zijn. Het is geïnspireerd op de Vampire Diaries, en is dan ook zeker aan te raden voor fans van Damon en/of Klaus. Het heeft nog steeds dezelfde uitgangspunten, maar het verhaal is tegelijkertijd toch compleet anders en ik hoop dus ook dat het beter is.
    Hier is in ieder geval de proloog:

    Proloog
    Ze keek in de spiegel voor haar. Er leek iets veranderd te zijn, maar toch was alles nog hetzelfde gebleven. Haar ogen hadden nog steeds dezelfde zeldzame diepblauwe kleur; haar lange haren waren nog steeds even wit en golvend als altijd; haar lippen nog steeds even vol en rood gekleurd en haar huid was nog net zo bleek, waarbij de lichtroze kleur op haar wangen ervoor zorgde dat haar huid wel leek te stralen. Toch bleef haar blik hangen op haar ogen. Ze mochten er dan wel hetzelfde uit zien, maar ze straalden iets anders uit dan gewoonlijk. Er was een sprenkeltje hoop in die ogen af te lezen – hoop die al een poosje verloren was gegaan. Het was terug. Ze had jarenlang gedacht dat dit gevoel voorgoed weg zou blijven. Ze had zich al tijden voorgehouden dat er nooit meer iets ging veranderen in haar leven. Vandaag was het zo ver. Ze voelde het gewoon. Ondanks dat ze al regelmatig verhuisd waren, wist ze dat het dit keer anders zou zijn. Haar familie kwam oorspronkelijk uit Mystic Falls en er zouden er momenteel zelfs nog een stel wonen. Misschien konden zij haar wel accepteren om wie ze was. Acceptatie was iets dat altijd al moeilijk was geweest in de omgeving waarin ze zich verkeerde. Overal waar zij kwam werd ze aangestaard door hoe ze eruit zag. Jongens werden verliefd, meisjes werden jaloers – dit zorgde eigenlijk altijd wel voor problemen. Toen ze ouder werd leidde dit er zelfs toe dat ze niet meer naar school mocht van haar ouders. Ze had een hekel gekregen aan zichzelf – aan hoe ze er uitzag. Alleen haar familie gaf om haar – maar dat spreekt meestal voor zich. Macy Gilbert had dan ook nooit gedacht dat er andere dingen aan haar waren behalve haar uiterlijk dat interesse op zou kunnen wekken. Dit had dan ook grote gevolgen die haar hele leven voorgoed zouden gaan veranderen..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.