• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    I'm feelin' hollow.

    Hoe dom ben je wanneer je je kind North noemt en je achternaam West is? ._.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omg, my story is going to be a-ma-zing! Be afraid, love. Mwuahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk, als je ziektes moet checken op symptomen en incubatietijden. Waarom kon je niet gewoon normaal doen. Lang shirt, pet, lange broek? Ik word hier niet bijster vrolijk van, als ik die ziektes die teken overbrengen bekijk. Mijn kleine, lieve babybroertje (ook al is ie 13)...(no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Melieke schreef:
    Hoe dom ben je wanneer je je kind North noemt en je achternaam West is? ._.


    I'm sorry, but that made me laugh. :x :')

    OT: Vanavond word wel gezellig! (: Jeej!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga naar het eindejaarsgala van Havo 5 en Vwo 6 en ik ben een 3e klasser. How awesome! c:

    Damn, soms kan je zóóóóó NIET-grappig zijn.


    Some people are art and do art at the same time



    Derbuaergur!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waarom maak je niet gewoon een signature aan? (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom in godsnaam heb ik zo'n strenge moeder. Seriously, ik ben straks 18, geef mij eens wat meer vrijheid. Gvd.

    O mijn god. Ik irriteer me echt kapot aan je. Kutwijf dat je bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Genius schreef:
    Is het dan zo raar dat ik het niet leuk vind als andere meiden hartjes gaan sturen naar mijn vriend? ._.

    Not really. Ik zou het ook niet leuk vinden als jongens dat bij Nikki zouden doen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I wanna gohooohooo ;-;
    Nu heb ik veel zin om als een klein kind een scene beginnen te maken, hier in de luchthaven :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil vanavond de kaartjes kopen voor 30STM voor 12 november in Ziggodome. Maar ik mag niet en heb zelf niet genoeg geld. :'(

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 19:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En ik maar denken dat het goed gaat, hopelijk komt er snel weer eens leuk nieuws ;s


    ''Everytime I close my eyes, It's like a dark paradise.'' - Lana Del Rey.