Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Ik ook! Ik heb genoeg compensatie om over te gaan, maar nog steeds ben je een bespreekgeval, óók al kun je gewoon over. Dus ik ben bang dat ze toch bellen omdat ik bij sommige vakken nogal ver achterloop en ze een andere keer gezegd hebben dat als ik een bespreekgeval zou zijn, dat ik dan zou moeten blijven zitten :l
Hallooo, ik probeer te leren hier. Gaat m'n moeder met iemand bellen met een slecht gehoor. --
'Dat moet wennen hè. Dat moet wennen!! Dat het moet WENNEN!'
Alleen morgen een feest van een vriendin, wordt ook gezellig. En zondag óók een feest. Een feest waarvan ik het doel totaal niet begrijp en dus niet wil gaan maar het moet maar. Sowieso vind ik 3 dagen achter elkaar feesten wel veel hoor... :x
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Ik naar stal om te gaan rijden.. kom ik aan staat m'n paard niet in de stal, maar blijkt ze op het land te staan. In de regen!!!! Zit nu al een uur te wachten tot ze droog is zodat ik kan gaan rijden...