• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Is het vreemd dat ik het niet leuk vind als mijn drinken steeds voor me wordt betaald?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Is het vreemd dat ik het niet leuk vind als mijn drinken steeds voor me wordt betaald?


    Ik kan het wel begrijpen :] ik zou me dan voelen alsof ik heel erg profiteer van anderen en afhankelijk van ze ben :W


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik hoop echt dat alles goed komt met mijn oma. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Backfire schreef:
    Is het vreemd dat ik het niet leuk vind als mijn drinken steeds voor me wordt betaald?

    Shit, dit doe ik zo vaak. Op de een of andere manier wil ik niet dat ik alleen profiteer van m'n geld, dus trakteer ik mensen graag. :')
    Zo krijgt mijn ik-wil-geven-hart wat getemperd. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I still turn to you <3.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Backfire schreef:
    Is het vreemd dat ik het niet leuk vind als mijn drinken steeds voor me wordt betaald?

    Ik zou willen dat mensen dat voor me doen :'D Ik zou het niet erg vinden (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Argh. Wanneer komt er weer eens een Arctic Monkeys concert in NL. Ik wacht al zó lang :C En die filmpjes van BKS maken het er niet beter op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    You know


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cherbourg schreef:
    Argh. Wanneer komt er weer eens een Arctic Monkeys concert in NL. Ik wacht al zó lang :C En die filmpjes van BKS maken het er niet beter op.


    Dan gaan we samen! Ze hebben trouwens ook hun nieuwe nummer gedraaid. ZO. FUCKING. LEKKER.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    HONGER! Het is half 1 en we hebben nog steeds niet ontbeten T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Crave schreef:
    (...)

    Ik kan het wel begrijpen :] ik zou me dan voelen alsof ik heel erg profiteer van anderen en afhankelijk van ze ben :W


    26 - 02 - '16

    @Crave: Ja, dat dus :c. Die gasten zijn veelste aardig, houden deuren voor je open, schuiven je stoel aan, brengen je thuis 's nachts ook al wonen ze aan de andere kant van de stad...
    @Annabeth: Haha, het punt is dat ik zelf echt nooit trakteer. Ik ben te Hollands ingesteld, ieder zou gewoon voor zichzelf moeten betalen, maakt alles een stuk makkelijker (cat).
    @Mitchell: In het begin is het leuk ja :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik hoop maar dat je me nou niet gaat ontwijken. Ik beland nog liever in de friendzone dan dat je mij ontwijkt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dan gaan we samen! Ze hebben trouwens ook hun nieuwe nummer gedraaid. ZO. FUCKING. LEKKER.


    Doen we :3

    Mygoodness! Echt vet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Laat me niet vallen ;-;


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.