• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Vijfde wiel aan de wagen? Derde wiel aan de fiets? Hoe je het ook zegt, ik voel me enorm overbodig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stelletje huppelkutjes.


    Some people are art and do art at the same time

    I'm doubting :c wel of niet een hungergames verhaal starten op Q. *doubts*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, dat kan ik best begrijpen. x_x

    Meeeh. Ik ben zó toe aan vakantie en mijn motivatie is echt 0. Heb nog nooit zo slecht geleerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Crave schreef:
    I'm doubting :c wel of niet een hungergames verhaal starten op Q. *doubts*

    Als je het leuk vindt, sowieso doen!


    Some people are art and do art at the same time

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Meeeh. Ik ben zó toe aan vakantie en mijn motivatie is echt 0. Heb nog nooit zo slecht geleerd.

    Same here, damn.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Als je het leuk vindt, sowieso doen!


    Yeah.... Ik vind het leuk om eraan te schrijven, want daar ben ik al mee bezig :] maar ik wilde de hoofdstukken wat korter houden, zodat ik meer kan posten :') maar ja, het tweede hoofdstuk is 1284 woorden *krabt onschuldig aan hoofd*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Yeah.... Ik vind het leuk om eraan te schrijven, want daar ben ik al mee bezig :] maar ik wilde de hoofdstukken wat korter houden, zodat ik meer kan posten :') maar ja, het tweede hoofdstuk is 1284 woorden *krabt onschuldig aan hoofd*

    Haha, ik neem aan dat je het eerst in Word oid schrijft?
    Als de hoofdstukken te lang zijn, kun je ze doormidden hakken ^^ zo krijg je hoofdstukken als bv, hoofdstuk 1 hoofdstuk 1.2 hoofdstuk 2 hoofdstuk 2.2 hoofdstuk 2.3 enzovoorts, snappie? Doe ik ook bij een story van mij. Kun je doen als een hoofdstuk te lang is (:
    Veel succes met schrijven, btw. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom wist ik dit niet eerder? :o


    Some people are art and do art at the same time

    21:21


    Some people are art and do art at the same time

    Ugh, je hebt mijn héle humeur in één klap verpest.


    Your make-up is terrible

    Ik ga nu gewoon beginnen ermee.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Haha, ik neem aan dat je het eerst in Word oid schrijft?
    Als de hoofdstukken te lang zijn, kun je ze doormidden hakken ^^ zo krijg je hoofdstukken als bv, hoofdstuk 1 hoofdstuk 1.2 hoofdstuk 2 hoofdstuk 2.2 hoofdstuk 2.3 enzovoorts, snappie? Doe ik ook bij een story van mij. Kun je doen als een hoofdstuk te lang is (:
    Veel succes met schrijven, btw. ^^


    Ik wilde het ook splitsen, maar er is niet een goed moment om het te splitsen :') maar ik vind er wel wat op ^^ Ik had het inderdaad gezien bij je verhaal, bedankt voor de tip en thanks ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fuck you. Ik heb nog niet eens gesport omdat ik wilde wachten tot jij er was omdat jij het leuk vind als ik je op kom halen en moeite doe, mijn kleding normaal aanheb en make-up op heb. Het enige wat je kan doen is zeiken. Nou, loop dan maar zelf hierheen, ik ga sporten.


    Your make-up is terrible

    I wanna hug you...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.