• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          • Wolfheart | Jack Ryan Gather.
          • Macabre | Adelyn Raven Cavett 08.07 tot 21.07

    • Frodo | Samantha Lockwood 30.06 t/m 10.07
          • Lizor | Quinn Tereza Cole. 11.07 tot 26.07
          • Crave | Scarlett Bennett 14.07 t/m 11.08

    • Lolicia | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • TicTac | Timo Jefferson 11.07 tot 21.07
          • notyourhero | Matt Davidson Luhrs.
          • Pom | Désirée Aelita Winfrith.


    NEW TOPIC


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 20:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah, sounds awesome dude ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, fuu. Ik was even bezig met een intro stukje.

    "Het begint op het moment dat de patiënten wakker zijn geworden, elk in een andere kamer. Hun kleding is afgenomen en heeft plaatsgemaakt voor patiëntenkleding. De spullen die ze allemaal mee hadden, zijn ook weg, dus ze hebben niets. De werknemers zijn bezig met de dossiers doorlezen (die ze hebben gevraagd of genomen van anderen ziekenhuizen, ze hebben allerlei informatie bij elkaar geraapt over deze mensen) of ze zijn bezig met de sessies die eraan komen."

    Ik zal nog een story aanmaken, maar pfft.
    Het ziet er ongeveer op deze plaatjes uit (dan moet je wel eerst door de gangen dwalen naar de andere kant van het gebouw. Let daarop!):
    De buitenkant.
    De toiletten.
    Het trappenhuis.
    De gang. Dit is wel in het opgeknapte gebouw!
    De kamer. Het bed dat er staat is natuurlijk wel een schoon ziekenhuis bed. Het is eigenlijk nog iets anders, maar ik kan op het moment niets beters vinden. Als jullie nog plaatjes hebben, graag!

    Jullie bevinden zich in het opgeknapte gebouw, maar de "slaapkamers" zijn de enige die nog niet goed opgeknapt zijn.


    Awweesomee, ik hou van die locatie foto's ;D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Uhhm.. Zitten we nou opgesloten of kunnen we gewoon de gang op? Of zitten sommige opgesloten..?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    Uhhm.. Zitten we nou opgesloten of kunnen we gewoon de gang op? Of zitten sommige opgesloten..?

    Nee, ze zitten niet opgesloten. Het staat op de vorige pagina wat je moet doen. En anders kijk je als voorbeeld naar één van de users die al gepost hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Nee, ze zitten niet opgesloten. Het staat op de vorige pagina wat je moet doen. En anders kijk je als voorbeeld naar één van de users die al gepost hebben.


    Maar daar staat toch niks over of je opgesloten bent?
    Maar dankje : ) dan ga ik een stukje schrijven dat ik nog naar buiten kan.
    Hoever kan ik komen? Waar mag ik allemaal heen?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)
    Maar daar staat toch niks over of je opgesloten bent?
    Maar dankje : ) dan ga ik een stukje schrijven dat ik nog naar buiten kan.
    Hoever kan ik komen? Waar mag ik allemaal heen?

    Ze zitten niet opgesloten in de kamer waar ze wakker worden. Ze kunnen niet naar buiten, dat staat in de beginpost of ergens in het topic. Ik weet dat ik het neer gezet heb. Sommigen kamers zitten nog op slot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ze zitten niet opgesloten in de kamer waar ze wakker worden. Ze kunnen niet naar buiten, dat staat in de beginpost of ergens in het topic. Ik weet dat ik het neer gezet heb. Sommigen kamers zitten nog op slot.


    Oké. Dankje. Dan gaat mijn personage even gezellig rondkijken op de gang : p is er misschien ook een (afgesloten) kamer met een bordje directie? Dat hij daar even kan gaan vragen wat er aan de hand is... Hahaha


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Oké. Dankje. Dan gaat mijn personage even gezellig rondkijken op de gang : p is er misschien ook een (afgesloten) kamer met een bordje directie? Dat hij daar even kan gaan vragen wat er aan de hand is... Hahaha

    Schrijf maar gewoon een post, dan merken/zien we wel gewoon of het goed is. ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Schrijf maar gewoon een post, dan merken/zien we wel gewoon of het goed is. ;p


    Thanks : ) ik ben er nu mee bezig : D


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Is die van mij een beetje goed?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Thanks : ) ik ben er nu mee bezig : D

    Wat een driftkikker is jouw personage zeg, haha. Als je bij mij word ingedeeld kan mijn personage er wel wat aan doen. [a']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Wat een driftkikker is jouw personage zeg, haha. Als je bij mij word ingedeeld kan mijn personage er wel wat aan doen. [a']


    Oehlalalaaaa.. Is that a threat? :0


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Oehlalalaaaa.. Is that a threat? :0

    Hahaha, nee hoor, geen 'threat', want mijn personage zou er dan echt wat aandoen. Lekker een autopsie uitvoeren op je driftkikkertje. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahaha, nee hoor, geen 'threat', want mijn personage zou er dan echt wat aandoen. Lekker een autopsie uitvoeren op je driftkikkertje. :Y)

    Haha, subtiel!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahaha, nee hoor, geen 'threat', want mijn personage zou er dan echt wat aandoen. Lekker een autopsie uitvoeren op je driftkikkertje. :Y)


    Nooooooo! Arm ding : ( haha. Maarja, misschien leert hij het dan af.. Als hij het overleefd : p
    Ik heb echt zin dat deze rpg " op gang" komt! Volgensmij gaat het echt leuk worden : |

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 0:12 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.