• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          • Wolfheart | Jack Ryan Gather.
          • Macabre | Adelyn Raven Cavett 08.07 tot 21.07

    • Frodo | Samantha Lockwood 30.06 t/m 10.07
          • Lizor | Quinn Tereza Cole. 11.07 tot 26.07
          • Crave | Scarlett Bennett 14.07 t/m 11.08

    • Lolicia | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • TicTac | Timo Jefferson 11.07 tot 21.07
          • notyourhero | Matt Davidson Luhrs.
          • Pom | Désirée Aelita Winfrith.


    NEW TOPIC


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 20:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misschien is een story met alle rollen een idee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Misschien is een story met alle rollen een idee.


    Ja!! Goed idee : )
    Zijn er nog veel mensen die hun rol nog moeten invullen?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Ja!! Goed idee : )
    Zijn er nog veel mensen die hun rol nog moeten invullen?

    Ik moet alleen nog het uiterlijk doen. Notyourhero en nog twee anderen moeten nog invullen. Correct me if I'm wrong, :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik moet alleen nog het uiterlijk doen. Notyourhero en nog twee anderen moeten nog invullen. Correct me if I'm wrong, :]

    I will correct you. :D.
    Alleen notyourhero moet het nog doen and well, jij ook als je de vrouw nog wil. Dat hoeft immers niet, hoor.
    Die andere twee haal ik van de lijst, want die reageren niet eens op mijn berichtje, terwijl ze beiden online zijn geweest.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik moet alleen nog het uiterlijk doen. Notyourhero en nog twee anderen moeten nog invullen. Correct me if I'm wrong, :]


    Jeeeeeej! Dan kunnen we snel beginnen xd


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Morticia schreef:
    (...)
    I will correct you. :D.
    Alleen notyourhero moet het nog doen and well, jij ook als je de vrouw nog wil. Dat hoeft immers niet, hoor.
    Die andere twee haal ik van de lijst, want die reageren niet eens op mijn berichtje, terwijl ze beiden online zijn geweest.


    Dan kunnen we nog sneller beginnen.. Ik ben echt zo benieuwd! Hahaha


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    @ Maia: Okay, dan komt dat goed uit, want ik spreek hem zo en dan ga ik samen met hem aan de slag voor zijn rol. Want hij zou het eigenlijk gisteren doen, maar hij houd nogal van het uitstellen. :']

    @ xJules001: Oh, kijk 's, nog beter! Hehehe. Ik twijfelde nog over die patiënt die ik moet invullen, maar ik zal 'm wel proberen snel in te vullen dan. Maia wou volgens mij zoiezo vanavond beginnen met de RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    @ Maia: Okay, dan komt dat goed uit, want ik spreek hem zo en dan ga ik samen met hem aan de slag voor zijn rol. Want hij zou het eigenlijk gisteren doen, maar hij houd nogal van het uitstellen. :']

    @ xJules001: Oh, kijk 's, nog beter! Hehehe. Ik twijfelde nog over die patiënt die ik moet invullen, maar ik zal 'm wel proberen snel in te vullen dan. Maia wou volgens mij zoiezo vanavond beginnen met de RPG.


    Top! Heb er zin in! Jammer dat mijn bijna 4 uur durende treinreis er al bijna op zit.. Had toch een paar treinen later moeten nemen dan.. Haha
    Kent iedereen elkaar hier eigenlijk :$ ofja, iedereen...


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    ^ Jep and okidoki. Ik ben bijna klaar met die van mij en dan vind ik het wel best.
    I know dat hij nogal van het uitstellen houdt, lolol. Net zoals wij zo nu en dan. Laten we maar afspreken dat het negen uur af moet zijn? :Y).
    Anders schop ik hem eruit, hahaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Top! Heb er zin in! Jammer dat mijn bijna 4 uur durende treinreis er al bijna op zit.. Had toch een paar treinen later moeten nemen dan.. Haha
    Kent iedereen elkaar hier eigenlijk :$ ofja, iedereen...

    Hehe, hoezo vind je het jammer dat je (urenlange) treinreis er bijna op zit dan? ;p Ik houdt er zelf niet zo van om met de trein te reizen. Thuis kun je trouwens toch gewoon weer op je laptop/computer? Of zit er wat anders achter? ;p
    En hehe, nee hoor! Je bedoelt in deze RPG toch? Nee, volgens mij kent iedereen elkaar niet. Tenminste, ik niet. Ik heb sommige alleen wat vaker langs zien komen en alleen Notyourhero & Morticia ken ik echt goed. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ken Frodo, Lolicia, Crave en Macabre. O, en notyourhero vanzelfsprekend lol.
    Nou ja, het is nogal oppervlakkig een beetje, maar de eerste twee ken ik het beste. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hehe, hoezo vind je het jammer dat je (urenlange) treinreis er bijna op zit dan? ;p Ik houdt er zelf niet zo van om met de trein te reizen. Thuis kun je trouwens toch gewoon weer op je laptop/computer? Of zit er wat anders achter? ;p
    En hehe, nee hoor! Je bedoelt in deze RPG toch? Nee, volgens mij kent iedereen elkaar niet. Tenminste, ik niet. Ik heb sommige alleen wat vaker langs zien komen en alleen Notyourhero & Morticia ken ik echt goed. :']


    Haha, dan had ik lekker in de trein kunnen RPGen. Dan had ik tenminste iets te doen gehad :p
    En als ik dadelijk thuis ben, zit er niemand anders achter mijn laptop.. Zowel... Nou, dat zou niet zo goed zijn. Ik denk dat ik dan aangifte moet gaan doen van inbraak : p haha


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    En lolicia en morticia, zo zit het dus. Hahaha. Ik vroeg me het gewoon af door wat hierboven gezegd werd ; )


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Haha, dan had ik lekker in de trein kunnen RPGen. Dan had ik tenminste iets te doen gehad :p
    En als ik dadelijk thuis ben, zit er niemand anders achter mijn laptop.. Zowel... Nou, dat zou niet zo goed zijn. Ik denk dat ik dan aangifte moet gaan doen van inbraak : p haha

    Haha, oh zo. Vind je het dan niet irritant om op je mobiel te typen? ;p En hoelang duurt je reis nog voor je thuis bent?
    Ghehe. Ja, dat zou niet zo leuk zijn voor diegene, maarja, dan moet diegene maar niet achter je laptop zitten hé. [a']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xJules001 schreef:
    En lolicia en morticia, zo zit het dus. Hahaha. Ik vroeg me het gewoon af door wat hierboven gezegd werd ; )

    Ja, we zijn zussen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.