• Weet iemand of H&M ook artikelen die je met korting online koopt ook terugneemt? Want ik zie vaak leuke dingen in de uitverkoop, alleen ik wil passen en er niet aan gebonden zijn als het fout zit. Weet iemand dit?

    Ik heb de complete Help-pagina gelezen en alle artikelen en linkjes, dus geen antwoorden dat ik die moet lezen, want daar staat niets over het sale-beleid van H&M. Er stond gewoonweg niets over korting, maar er zijn wel vaak uitzonderngen op bij winkels. k vind alsnog op de gok bestellen net een te duur grapje.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 22:51 ]

    Geen idee maar bij h&m wacht je soms maanden op je pakketje als je pech hebt dus ik zou het niet doen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Geen idee maar bij h&m wacht je soms maanden op je pakketje als je pech hebt dus ik zou het niet doen.


    Hm, dat heb ik echt nooit gehad.
    Anyway, volgens mij is hun beleid dat je alles gratis terug mag sturen.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het zo niet weten. Vul anders zo een contactformulier in?
    Ik ben wel gewend dat je dingen gewoon kan terugsturen, of er nou korting op is of niet, dus denk wel dat je het gewoon zou kunnen retourneren...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Denk het eigenlijk niet. Het is vaak zo dat je iets waar al korting op is niet kunt terugbrengen.


    Take risks and conquer your fears.

    SPECS schreef:
    Geen idee maar bij h&m wacht je soms maanden op je pakketje als je pech hebt dus ik zou het niet doen.


    Dat komt omdat artikelen niet altijd te koop zijn en moeten worden bijgeleverd. Dus als je wat artikelen besteld waarvan één of meer moeten worden bijgeleverd, kun je maanden wachten, ja. Maar dat wordt altijd aangegeven. c:

    Dat kan je gewoon terug sturen, volgens mij. Ik heb dat namelijk wel eens gedaan. Weet niet 100% zeker tho.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, dat heb ik echt nooit gehad.
    Anyway, volgens mij is hun beleid dat je alles gratis terug mag sturen.


    Ik bestel daar nooit omdat ik dat van mensen hoor en dat heb ik wel iets vaker dan een keer gehoord.


    You were born original, don't die as a copy.

    Milaya schreef:
    Ik zou het zo niet weten. Vul anders zo een contactformulier in?
    Ik ben wel gewend dat je dingen gewoon kan terugsturen, of er nou korting op is of niet, dus denk wel dat je het gewoon zou kunnen retourneren...


    Dat is wel een goede. Je kan ook mailen, dus ik denk dat ik dat ga doen. Bedankt allemaal!

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Dat komt omdat artikelen niet altijd te koop zijn en moeten worden bijgeleverd. Dus als je wat artikelen besteld waarvan één of meer moeten worden bijgeleverd, kun je maanden wachten, ja. Maar dat wordt altijd aangegeven. c:


    Nou wat ik te horen heb gekregen niet, dan zou het gewoon als uitverkocht en niet leverbaar moeten zijn.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou wat ik te horen heb gekregen niet, dan zou het gewoon als uitverkocht en niet leverbaar moeten zijn.

    Sommige dingen worden later geleverd. Dat wordt altijd aangegeven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)
    Sommige dingen worden later geleverd. Dat wordt altijd aangegeven.


    Zoals ik al zei: Niet volgens de verhalen die ik gehoord heb, maar goed iedereen heeft zijn eigen ervaringen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Maar als je wilt passen, ga je toch gewoon naar winkel toe? :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SPECS schreef:
    Geen idee maar bij h&m wacht je soms maanden op je pakketje als je pech hebt dus ik zou het niet doen.


    Raar, ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met H&M kleding online bestellen..

    Ontopic: Ik zou het niet weten, maar vaak staat die dingen over retour vrij duidelijk op de site..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Volgens mij kan dat wel. Je kunt het naar mijn weten zelfs in de winkel terug brengen. Ik was een keer in de H&M en toen bracht een vrouw ook online gekochte kleding terug. Je moet dan wel de factuur etc. meebrengen. Er staat wel (tenminste in Eindhoven) bij de kassa's, dat je op artikelen met korting geen geld terug krijgt, maar dat je dan een tegoedbon krijgt. Maar ik weet niet of dit alleen geldt voor in de winkel gekochte artikelen of ook voor artikelen die je via internet in de sale koopt, denk het wel maar ben er niet zeker van..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 23:48 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Insurgent schreef:
    Denk het eigenlijk niet. Het is vaak zo dat je iets waar al korting op is niet kunt terugbrengen.