• Carnaval komt er weer aan ;D ;D ;D

    En dan komt mijn jaarlijkse dilemma ook weer terug.. What to wear? ;o

    Dus ik zat eerst te denken aan Wonder Woman, met gewoon zo'n pakje van internet, ik ben niet zo creatief haha. En dan zwarte panty eronder en ipv de kniehoge laarzen een zwarte panty met hoge rode hakken of vans. Maar nu weet ik het dus niet meer zo zeker... Niemand reageert er echt positief op als ik zeg dat ik daaraan zit te denken, dus misschien heeft één van jullie leuke(re) ideeën voor me? ;p

    thanks x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Waarom zou dat niet leuk zijn? Ik vind het best een leuk idee. Je moet doen wat je zelf leuk vindt en anders gewoon even rondzoeken op internet, eventueel op afbeeldingen om ideeën op te doen.


    16 - 09 - '17

    Ga als kadootje :Y)

    Een doos plak je dan dicht, je schildert/maakt er met papier een mooie strik om, je maakt gaten voor je hoofd, armen en benen en je maakt er een rits in vast en je doet een strik op je hoofd en een geruite legging. Voilá je bent een kadootje :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    Ga als kadootje :Y)

    Een doos plak je dan dicht, je schildert/maakt er met papier een mooie strik om, je maakt gaten voor je hoofd, armen en benen en je maakt er een rits in vast en je doet een strik op je hoofd en een geruite legging. Voilá je bent een kadootje :P


    hahaha, en dan ergens heen lopen en 3 mensen meeslepen ;D
    lijkt me nog best wel geniaal eigenlijk


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ga als miss Scissorhands! Ik vind dit persoonlijk echt heel erg tof.


    Of miss Hatter!


    Deze twee overweeg ik zelf ook, maar die pakjes zijn best prijzig dus ik weet het nog niet. Ook was ik vorig jaar Alice in Wonderland dus zou miss Hatter niet echt origineel zijn. Sowieso hebben ze hier heel veel leuke (beeetje (te) sexy) pakjes.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ga, als MINION!
    Was ik van plan voor ons schoolfeest, maar dat is nu ineens alcoholvrij, dus het gaat niet meer door, omdat niemand gaat. En ik vier geen carnaval, dus je mag mijn idee gewoon stelen :Y)
    Dit is volgens mij zelfs heel goedkoop. Het enige wat je nodig hebt is een tuinbroek met een kort broekje, een geel t-shirt, gele panty/mayo, zwarte handschoentjes en grote bril.


    Deep inside, I've never felt alive

    Altij zó grappig om te lezen dat mensen zich voor carnaval echt zo verkleedden. In mijn stad loopt iedereen gewoon rond in een bontjas of andere warme jas met zulke witte doorzichtige gordijnen en een rode zakdoek. En dan natuurlijk ook een beetje vrolijke kleurtjes. Alleen de kinderen verkleden zich hier eigenlijk.
    Maar ga als een personage van een leuk boek of een leuke serie.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dankjewel allemaal :)
    Ik zat eerst ook te denken aan een personage uit tvd of uit een boek, bijvoorbeeld katherine :3 Maar ik lijk totaal niet op haar en dan ja.. ;p
    En idd Miss Scissorhands is echt heel erg leuk. Miss Hatter vind ik wat minder maar dat is omdat een vriendin van mij gaat als Alice Madness en een vriendin van haar als de gewone Alice. En bedankt voor de site, ga ik zeker even bekijken!


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Hé, die Miss Scissorhands is gaaf. Helaas dat ik geen carnaval vier.

    Ik vind het wel een leuk idee, hoor. Misschien kun je eens rondkijken voor leuke kostuums? Natuurlijk kan je - je inderdaad ook gewoon op een personage richten en je kostuum zelf maken of kleren kopen die bij het personage passen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.