• Kort geleden (I guess) was er ergens een topic waar ik dit berichtje las:
    Of eventueel een soort instelling dat elke story maar 48 uur per maand ofzo in de top mag staan?

    Mijn suggestie precies is dus dat elke story maar 1 keer in de week, maand of om de zoveel dagen in de top kan komen, wat wel duidelijk is nu. Zo krijgen andere stories meer aandacht en worden niet alleen dezelfde stories de top in gepropt. Elke story zouden we een kans moeten geven.

    -- Just a suggestion.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:10 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zit heel even op mn mobiel, dus je vraagt het beter aan een andere mod :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Ik zit heel even op mn mobiel, dus je vraagt het beter aan een andere mod :'3

    Okee!


    Some people are art and do art at the same time

    >Titel op aanvraag veranderd.

    En ik ben het er niet mee eens. Je moet het verdienen en daar blijf ik bij, maar dan vind ik wel dat er een regel moet komen dat je niet mag vragen om kudo's of abo's. Nergens niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon de hele top weglaten is misschien nog de beste suggestie :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hmm ik vind aan de ene kant dat je kudo's moet verdienen maar aan de andere kant niet op de manier zoals het nu gaat, er zijn eigenlijk te veel goede verhalen die niet eens de kans krijgen tegen de 16+ van 1D op te boksen, dus nou vooruit dan maar. Ik ben voor.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Merrow schreef:
    Gewoon de hele top weglaten is misschien nog de beste suggestie :'D


    Dat is helemaal geen slecht idee :x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    DarkSavior schreef:
    >Titel op aanvraag veranderd.

    En ik ben het er niet mee eens. Je moet het verdienen en daar blijf ik bij, maar dan vind ik wel dat er een regel moet komen dat je niet mag vragen om kudo's of abo's. Nergens niet.


    Tuurlijk wel. Maar eens die mensen die er continu om zeuren, hun 48 uren gehad hebben, is de pret uit voor een maandje he ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het een goed idee!


    Stenenlikker

    Dit is de gehele top hé

    Dat betekent dat zelfs stories met maar één kudo de volle dag in de top blijven, volgens de statistieken. Dus, als je 2 dagen één kudo krijgt, dan heb je bij voorbaat al geen kans meer in de top komen die maand. Want je hebt wel 2 kudo's gekregen en staat dus, volgens de instellingen, in de top story lijst. Misschien niet hier onderaan in het balkje, maar dat maakt niet niet uit, want je staat alsnog onder de topstories. De top is meer dan alleen dat balkje wat je hier onderin ziet. Alleen het balkje onderin zijn de top stories onder de top stories. Oftewel degene met de meeste kudo's onder die van de kudo's.

    Sowieso ben ik tegen het idee. Ik ben dat hele gezeik rondom de top een beetje zat, dat ten eerste al. En tja, zoals sommigen al zeggen, kudo's moet je verdienen. En ja, er zijn mensen die hier vals mee spelen door het 'zoveel kudo's en dan pas een nieuw hoofdstuk', maar goed. Ik denk dat het idee zelf redelijk onuitvoerbaar is gezien het feit dat je in je achterhoofd moet houden dat de topstories zich niet beperken tot de 7 die iedereen kan zien.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Merrow schreef:
    Gewoon de hele top weglaten is misschien nog de beste suggestie :'D


    Dat zou wel in één klap alle protesten van alle kanten weghalen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat zou wel in één klap alle protesten van alle kanten weghalen 8D

    Handig, niet? :')
    Als er niets is, kan er ook geen ruzie om gemaakt worden.
    Ik begrijp de frustratie van de users wel, alleen weet ik niet echt of het haalbaar is aangezien de top groter is dan de top 7 die je onderaan kan vinden.
    Wat een uitleg. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat zou wel in één klap alle protesten van alle kanten weghalen 8D


    Het zou een hele hoop schelen als die top onderaan de pagina verdwijnt :'D Zo'n toppagina(s) vind ik wel leuk, maar het is voornamelijk de top 7 - die zichtbaar is op alle pagina's dat voor zoveel ophef zorgt. Ook inderdaad omdat de meesten vergeten dat er eigenlijk hele pagina's zijn met gekudo'de (als dat een woord is :'D) stories.
    Ik denk ook niet dat het haalbaar is om te zeggen dat een storie maar voor bepaalde tijd in de week/maand in de top mag staan...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Voor mij mag de top helemaal weg. Ik kijk er toch niet naar.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    hmmm, ik ben voor en tegen. Je loop het kans dat je zoals ze al zeiden maar heel even in de top kom, en dan is de pret voorbij. Maar aan de andere kant maken ook meer stories kansen.


    -

    Karev schreef:
    Voor mij mag de top helemaal weg. Ik kijk er toch niet naar.^^
    en ze zouden misschien drie keer laatst gelezen kunnen zetten?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque