• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hashirama schreef:
    First world problems: mijn pruik blijkt een pony te hebben ipv een lok. This is frustrating. Onderhandelen met de verkoper op ebay or zo laten?

    Onderhandeleeeeen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blij met de airco op het werk ^^'


    We need a bigger boat.

    Hallo? Wat is er met mijn keel aan de hand?!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb zo'n zin in schrijven, alleen te weinig tijd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik heb zo'n zin in schrijven, alleen te weinig tijd.


    Same...

    Ik heb het zo benauwd en ik voel een hoofdpijn opkomen, argh, red mij van deze dag.


    'Darling, just hold on'

    LarryRules schreef:
    (...)

    Same...

    Ik heb het zo benauwd en ik hebvoel een al hoofdpijn opkomen, argh, red mij van deze dag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom ben ik zo snel jaloers x___x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    PROFITEURS!

    Ik doe alles dat jullie me vragen, en dan 'stel ik me eigenzinnig op'? Oh, sorry dat ik ook een mening heb. Sod off, yeah.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    PROFITEURS!

    Ik doe alles dat jullie me vragen, en dan 'stel ik me eigenzinnig op'? Oh, sorry dat ik ook een mening heb. Sod off, yeah.


    Mensen zijn over het algemeen niet blij als mensen een andere mening hebben
    Het schijnt zo te zijn. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Altijd hetzelfde. Wanneer de winter te lang duurt, zeurt iedereen dat het zomer moet worden. Is het eindelijk zomer, is het te wárm.
    Deal with it guys!


    You are beautiful, you are love.

    ^ Ik heb maar één mening hoor. Ik wil het sowieso altijd lekker koud hebben, daarom vind ik het ook niet erg als de winter wat langer zou duren. Ik kan gewoonweg niet tegen de hitte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Godver, waarom kan je gewoon niet begrijpen dat dit al moeilijk genoeg is?! Egoïstische, achterbakse, breinloze klootzak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eh. Ik kan er niet tegen om de hele dag in hetzelfde huis te blijven. Maar die godverdomme kutproefwerkweek dwingt mij er wel toe -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog maar een weekje.


    •*• Lululu •*•

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Onderhandeleeeeen!

    Aye! Already on it.

    ON: LOL @ voedingscentrum.


    No growth of the heart is ever a waste