• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Daniëlle Jane Westlize

    Iedereen praat nog over van alles,en dan komt en een mollige heler aan om te zeggen dat we moeten gaan.Snel loop ik naar de meidenslaapzaal.Doe ik mijn pyjama aan en val ik in een diepe slaap.
    De volgende ochtend word ik wakker.Meteen pak ik al mijn cadeautjes uit.Van oma heb ik een boek gekregen..Van mijn zus Sophie - Die in Ravenklauw zit - een doos ketelkoeken. En van mijn broer Sander - Die in Zwadderich zit - een ketting,met als hangertje een leeuw.Verder heb ik nog van mijn vriendinnen wat gekregen en Aaron.

    Aaron 'All' Fred Luuk Moon

    'Fijn, wat ga jij nu doen?'Ze kijkt me aan.'Ik ga denk ik slapen, het is laat.'En ze gaapt even.Daarna bukt ze en pakt haar wand op.'Geen idee wat ik ga doen.'Antwoord ik droog. 'Hup wegwezen, voordat ik van gedachte verander en je alsnog aanval!'En ze lacht spottend terwijl ze haar hand door haar haren haalt.'Denk trouwens maar niet dat je nu morgen een cadeau krijgt.'Snauwt ze,en daarna loopt ze weg.'Dat verwacht ik ook niet.'Roep ik nog naar haar.Ik ga ook maar slapen.Op een top snelheid ren ik naar de slaapzaal,van de jongens.Ik ga in bed liggen en val in een droomloze slaap.s'Ochtends word ik wakker,en ik pak mijn cadeau's uit.Als ik alles heb uitgepakt maak ik me klaar en loop naar de grote zaal voor het ontbijt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Patholoog schreef:
    [Moet ik een nieuwe maken of moet ik wachter of DreamerN?

    {vanaf vandaag kan ik weer posten, zat de afgelopen week helemaal in de stress door school... Om uiteindelijk door mede fout van de docenten te horen dat ik moet blijven zitten >.<
    Mijn laptop werkt ook weer lekker mee... Not, maar ik zal zo proberen te reageren via mijn laptop..


    Credendo Vides

    Remus Lupos

    Als ik mijn smekkies op heb komt er een genezer binnen. Een man deze keer. 'Zo, we hebben besloten dat je weer naar je ehm, waar je normaal ook mag wezen terug mag gaan' zegt hij. Dolblij sta ik op. Waarschijnlijk iets te snel, want ik wordt meteen weer duizelig. Ik knijp mijn ogen dicht en wacht tot het weg is.
    'Ehm, gaat het wel?' hoor ik de genezer zeggen. Ik slik en knik dan. Ik doe mijn ogen weer open en zie hem bezorgd naar me kijken. 'Alles is oké' zeg ik, en pak mijn cadeautjes op. De genezer haalt iets uit zijn zak. Het is een klein flesje met wat groenig spul erin. 'Dit moet je nemen als de nawerkingen van het gif weer op komen spelen' zegt hij en drukt het in mijn handen. Ik knik. Dan stop ik het flesje in mijn zak en loop richting de Grote Zaal. Als ik halverwege ben moet ik even stil blijven staan om uit te puffen. Als ik aankom zie ik dat er al wat mensen zijn, maar ik kan James, Peter of Sirius niet vinden. Ik haal mijn schouders op en plof ergens neer. Ik merk dat ik helemaal geen honger heb. Ik leg mijn verzameling cadeaus onder de houten bank en leg een stuk toast op mijn bord.

    (Mensen, voel je vrij om een bezoekje aan Remus of Jason te brengen :))

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 21:06 ]


    -

    Daniëlle Jane Westlize

    Als ik me klaar hebt gemaakt loop ik vrolijk naar beneden.Mijn haar is kort dus daar hoef ik niet veel aan te doen.'Goedenmorgen!'Groet ik professor Dumbledore,als hij ook naar de Grote Zaal gaat.'Goedenmorgen,juffrouw Westlize.'En hij loopt door.Snel loop ik naar de Griffoendor tafel.Ik heb honger!Aan de afdelings tafel zitten: Aaron,mijn vriendinnen en Remus,alleen,ik besluit maar bij hem te gaan zitten.
    'Goedenmorgen Remus!'Zeg ik tegen hem en ik vraag:'Dus je mag weer weg bij de ziekenboeg?'Mijn oog valt op lekkere croissantjes en ik pak er 1.Ik snijd hem open en doe er boter en kaas op.En ik eet hem lekker op.Croissantjes zijn mn favoriete broodjes.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 21:39 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Remus Lupos

    Ik kijk op als Daniëlle naast me komt zitten. 'Goedenmorgen Remus!' Ik wil wat terug zeggen, maar ik heb net een stuk toast in mijn mond. 'Dus je mag weer weg bij de ziekenboeg?' Ze pakt een paar croissantjes. Ik knik en staar naar mijn toast.
    Als ik misschien een halve minuut later opkijk is het croissantje van Daniëlle verdwenen. 'Zo, jij hebt honger!' zeg ik lachend. Ik heb twee happen toast op en een doos smekkies en zit nu al bijna vol. Opeens merk ik dat ik een beetje misselijk wordt van al die etensgeuren. Ik probeer het te negeren, maar het lukt niet.
    'Ik ga, ik ben misselijk' zeg ik tegen Daniëlle. Ik sta op en loop de Grote Zaal uit, naar buiten. Er schijnt een waterig zonnetje en de sneeuw die er ligt is stralend wit.
    Ik zoet een niet-ondergesneeuwd plekje. Uiteindelijk kom ik uit onder een waterspuwer. Er is net genoeg ruimte over om te zitten en ik laat me neerploffen op de bevroren grond. Vanaf hier heb ik uitzicht over het bevroren meer en de heuvels in de verte. Alles glinsterend door de zon. Ik adem diep in en mijn misselijkheid wordt langzaam minder.


    -

    Severus Snape

    "Severus,, het is me echt een waar een waar genoegen om dit met jou te doen." Waarna Rose even naar me glimlachte. "Je bent echt niet zo slecht als dat je zelf denkt, Belltrix is slecht, jíj bent aardig en verdient het om iemand te hebben om kerst mee te vieren. Narcissa heeft Bellatrix en eerlijk gezegd heb ik inderdaad geen zin om met Bellatrix kerst te vieren."
    Haar woorden deden me goed en aan de andere kant was ik een beetje geschokt, niet veel mensen wisten of hadden de strijd door die zich in mijn hoofd woedde.
    Zat ik hier wel de goede plek ?
    Ik bedoel, ik weet dat ik thuishoor in Slytherin, maar ik bedoel mijn zogenaamde vrienden, is het wel goed dat ik met hen omga ?
    Ik mijn vriendschap met Lily Evans nu al een tijdje verwaarloosd, dus zo'n goede vriend was ik ook weer niet, al was zij dan nog wel mijn beste vriendin die ik in mijn gehele leven heb gehad en er was niets wat ik wel niet wou doen om haar als vriend te houden, daarom ook mijn kerstcadeau, althans, mijn belofte van een kerstcadeau.
    En zo zat Rose naast me nadat ze op zo'n aardige manier gevraagd had om samen de kerstdagen door te brengen.
    Even schrok ik op uit mijn gedachten toen ik een hand op de mijne voelde en ik zag al snel dat die van Rose was.
    "Wij gaan de beste feestdagen hebben." Zei ze, al was haar stem zachtjes en al snel trok ze haar hand weer terug en ging weer dieper in haar stoel zitten met een sereen gezicht alsof ze helemaal niets gezegd had wat nogal....
    Nogal intiem had geklonken.
    Zwijgend nam ik haar weer even in me op en ik moest glimlachen toen ik een lichte blos op haar wangen zag verschijnen.
    Blijkbaar geneerde ze zich toch een beetje voor de woorden.
    Want ze had waarschijnlijk toch geen gevoelens voor mij, iedereen wou altijd alleen maar vrienden zijn en daar was ik wel aan gewend.
    "Het lijkt me inderdaad leuk om de kerstdagen met je door te brengen." Antwoordde ik haar met een glimlach.
    "Maar zou je het erg vinden om je kerstcadeautje wat later te krijgen ? Ik heb nog geen kans gehad om er eentje te kopen." Vroeg ik haar maar ronduit openlijk.
    Mijn ogen gleden naar de grote klok die in de zaal hing en ik kwam tot de ontdekking dat het al later was dan ik verwacht had.
    Ging de tijd echt al zo snel ?


    Credendo Vides

    Daniëlle Jane Westlize


    'Zo, jij hebt honger!'Zegt Remus lachend.Als ik mijn croissant op heb.'Ja,gisteravond heb ik maar 2 kippenpootjes gehad.'Zeg ik met een pruillipje.
    'Ik ga, ik ben misselijk'Zegt Remus in een keer tegen mij en hij loopt weg.
    Op eens zie ik mijn zus Sophie binnen lopen.Met leuke kleren aan,Sophie lijkt totaal niet op mij,ze heeft bruin haar en is een beetje getint,en heeft bruine ogen.Ach ja,ze loopt naar me toe en zegt:'Goedenmorgen!'Een kleine glimlach siert mijn lippen.'Goedenmorgen,zussie! Bedankt voor je cadeau!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 17:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Broock

    Ik heb net mijn derde ei met spek op als Angela naast me neerploft. 'Goeiemorgen' zegt ze vrolijk. 'Jij ook' brom ik.
    'Heb jij nog wat beleefd?' vraagt ze. Ik kijk haar aan. 'Ik ben gaan slapen en weer opgestaan. En ik heb een preek van Jochem aangehoord over dat jij mijn zogenaamde vriendin zou zijn.' Angela knikt. Verderop hoor ik wat mensen fluiten. Ik draai me om. 'Hebben jullie niets beters te doen?' zeg ik boos. 'Jij overduidelijk wel' zegt een bekende stem. Geweldig, Lucius Malfidus. 'Lucius, rot op' zeg ik. Lucius en zijn vriendjes beginnen te joelen. Ik sta op en loop naar ze toe. 'Of je vertrekt, of je blijft zodat mijn vuist je gezicht kan bestuderen' zeg ik. Ik merk dat mensen van andere afdelingen ons aanstaren.
    'Toe dan' zegt Lucius. 'Het is dat je het zelf vraagt' zeg ik en stomp hem keihard in zijn maag. Een paar vriendjes van Lucius springen bovenop me en beginnen me te stompen waar ze maar kunnen. Ik zie niets meer en bijt, stomp en spuug waar ik maar kan. Opeens voel ik dat iemand me meetrekt. Als ik opkijk kijk ik recht in het gezicht van professor Anderling. Ik zie dat Lucius en zijn vriendjes ook weg zijn gerukt door professor Slakhoorn.
    Professor Anderling kijkt ons aan met de jullie-zitten-diep-in-de-problemen-blik. 'Dit is ongehoord. Vechten in het midden van de Grote Zaal...Vijftien punten aftrek voor Zwadderich per persoon' zegt ze en perst haar lippen op elkaar. Snel tel ik. Dat zijn 75 punten. 'Maar professor...' 'Of moet ik er 30 van maken?'
    Ik schud mijn hoofd en loop weg. Ik heb geen trek meer. 'En meneer Broock' ik kijk om. 'U en meneer Malfidus mogen jullie vanavond om 8 uur komen melden bij mijn kantoor. En ben op tijd' Ik knik en loop de Grote Zaal uit. Ik besluit om naar buiten te gaan, weg van de drukte.


    -

    (Iemand voor Cissy of Lily?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Iemand voor Cissy of Lily?)


    (Waar zijn ze?)


    -

    IsA20 schreef:
    (...)

    (Waar zijn ze?)


    (Nog nergens, ik kan ze overal naartoe sturen c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Nog nergens, ik kan ze overal naartoe sturen c: )


    Ze kunnen naar buiten, naar Jason en Remus


    -

    (Okeee, wie zal ik sturen? Lily of Cissy?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Okeee, wie zal ik sturen? Lily of Cissy?)


    Just pick one


    -

    (Ik heb Bella en James ook nog, ik heb toch wifi, maar ik kan er niet vaak op xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!