• Hoi,

    Ik irriteer mij bijna elke dag aan mensen die zeggen dat K3 vaak dubbelzinnige teksten zingen. Bijv '' Ik wil jou jij wilt mij ik weet een plekje waar ze ons niet vinden.. Jij mag me verslinden'' . Of : '' Ik koop je zo'n pet met een anker op wat hebben we pret met je gekke kop .. En dan draag ik een matrozen muts en niet veel meer dan dat''. Nou K3 is begonnen als een Meidengroep die de Spice Girls achter na wouden gaan . Maar helaas is dat niet gelukt .. K3 had nooit gedacht dat hun liedje Heyah Mama de kinderen aanslaat. Tegenwoordig zingt K3 normale en leuke liedjes en soms een triest liedje. Maar toch begrijp ik niet waarom ze zeggen dat K3 slechte invloed zouden hebben op de kinderen. Iedereen is vast wel is een keer met hun ouders naar K3 geweest. Toen zeiden ze er niks over omdat je toen nog klein was. Maar nu je ouder bent beginnen ze er steeds meer over te zeuren.. De moeders van die tijd zeurden er niet over maar nu ? '' Ja ik heb de teksten beluisterd en ik wil niet dat mijn kind dit soort liedjes zingt straks gaat ze helemaal de verkeerde kant op '' en al die shit.. '' K3 zingt Seksuele teksten. .'' DUS ? Waarom zou je zo iets verbieden voor een kind van een jaar of 3 ? Ik heb ooit gehoord dat als je dingen gaat verbieden voor een kind dat hij/ zij dan juist de verkeerde kant op gaan .. De kinderen zingen lekker mee omdat het K3 is de liedjes boeien hun niks . Ik zelf ben al 14 jaar lang Fan van K3.. Please oordeel nou niet over mij dat ik een of andere gek ben want dan zat ik wel in het gekkenhuis.


    Wat denken jullie er eigenlijk over ?

    x Julian

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lol, volgens mij maak je je veel te druk om wat anderen vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Lol, volgens mij maak je je veel te druk om wat anderen vinden.


    Dit, plus het feit dat ik het knap vind dat je al 14 jaar fan van ze bent, aangezien jijzelf ook pas 14 bent..

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 18:43 ]


    To infinity and beyond •

    Alecia schreef:
    Geen idee eigenlijk. Ik heb er nooit over nagedacht.


    | Reality is for people that lack imagination |

    majorlazer schreef:
    (...)

    Dit, plus het feit dat ik het knap vind dat je al 14 jaar fan van ze bent, aangezien jijzelf ook pas 14 bent..


    Toen ik in de wieg lag luisterde mijn broer K3 en ik hoorde dat altijd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    (...)

    Toen ik in de wieg lag luisterde mijn broer K3 en ik hoorde dat altijd


    I'm not sure if trolling?

    Anyway, ik vind K3 er sowieso op achteruit gegaan sinds Kathleen ermee is gestopt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat boeit dit topic. Volgens mij luistert niemand K3 meer hier.

    Backfire schreef:
    k3, bestaat dat nog?
    Eerlijk gezegd kan het me helemaal niks schelen.


    Bad decisions make good stories.

    Jup en zo was Tinky Winky volgens mensen het boegbeeld van homoseksualiteit :')
    Like anyone cares


    From these ashes, I will rise


    Verklaar dit dan? :'D

    Ach waar maak jij je druk om. Kinderen die ernaar luisteren snappen dat allemaal toch niet :')


    -

    Ehh, serieus? Ik interesseer me niet zo in hun. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    We zijn pubers, wij bedenken dat soort dingen, want ons libido komt net op gang. Kleine kids denken daar echt niet over na, hoor. 't Is niet dat ze van die muziek zin krijgen om te krikken. Althans, dat heb ik nog nooit gehoord.


    Searching heavens for another earth

    Genius schreef:
    [YOUTUBE]
    Verklaar dit dan? :'D

    Ach waar maak jij je druk om. Kinderen die ernaar luisteren snappen dat allemaal toch niet :')

    Lol whut?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol whut?

    Ja je hoort bij het 2e stuk zegmaar nog iets van ''God die laat je zitten'' maar dat hebben ze er niet bijgezet. :'D

    Die k3 toch.


    -

    Ik vind eerlijk gezegd van niet. Mijn metekindje hoort dat graag en wilt daar soms samen op dansen, dus ik ken wel enkele van die liedjes en ik vind ze niet echt dubbelzinning. Naja misschien hun eerste liedje dan wel, maar dat was voor tieners geschreven, dus dat is best logisch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lupone schreef:
    (...)

    I'm not sure if trolling?

    Anyway, ik vind K3 er sowieso op achteruit gegaan sinds Kathleen ermee is gestopt.


    Ik luister niet meer naar hun liedjes maar ik vond het wel raar dat ze toen iemand gingen zoeken als vervangster voor Kathleen. Ik had echt zoiets van stop dan of ga met z'n tweeën door maar goed.


    Physics is awesome