• Het Demi Lovato Fantopic!



    Name: Demetria Devonne "Demi" Lovato
    Date of birth: 20 augustus 1992, Dallas (Texas)



    Lovatics:
    ~ iSkyscraper || Myke || 25 juli || Favourite songs: Lightweight - Heart Attack
    ~ Karev || Aniek || 24 december || Favourite songs: What to do - Made in the USA
    ~ Dempsey || Marlijn || 24 december || Favourite songs: Warrior - Me, Myself and Time
    ~ Bechemi || Miriam || 5 maart || Favourite songs: Never Been Hurt - In Case
    ~ Lupone || Evelien || 4 juli || Favourite songs: Me, Myself and Time - What to do
    ~ LauraAime1D || Laura || 29 januari || Favourite song: Warrior
    ~ Carmen1DDemi || Carmen || 8 mei || Favourite songs: Never Been Hurt - Fix A Heart
    ~ Melieke || Melissa || 22 janurari || Favourite songs: Made in the USA - Really Don't Care
    ~ Donoghue || Anouk || 17 maart
    ~ Madhouse || Berna || 9 november
    Naamsverandering doorgeven a.s.a.p.



    ,,Stay strong." - Demi Lovato
    De laatste op de pagina laatste pagina opent het nieuwe topic.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 18:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    I don't know. ,,Ik heb het écht niet zo bedoeld.'' - waarom deed je het dan? Ik ben ook gepest en toen mijn juf met die kinderen ging praten, kreeg ze ook dat antwoord - mijn juf geloofde het, maar ze was ook een naïef en hypocriet mens. Maar het punt is wel hetzelfde. Misschien zijn sommige nu fan van haar of beweren bevriend met haar te zijn geweest ,,maar de vriendschap verwaterde op den duur. Maar ik wist altijd al dat ze het zou maken'' en al die cliché-shit.


    Ja, zou goed kunnen! Wel echt irritant, die extreem beïnvloedbare juffen.. Ik had vroeger ook zo'n juf, je moest gewoon even doen alsof je ging huilen, en het was: "Ach kindje, dat maakt toch helemaal niks uit.. [naam] zou ook wel weten dat je het niet zo bedoeld had..." En dan trok ze je in een knuffel, en was alles weer goed.. Yeah, right! Was echt een stom mens..
    Maar wel echt erg dat je gepest werd, dat verdient niemand! En het was waarschijnlijk ook nog om zo'n hele domme, niet kloppende reden.. Want je lijkt me heel aardig!


    X


    "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard"


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    LauraAime1D schreef:
    (...)

    Ja, zou goed kunnen! Wel echt irritant, die extreem beïnvloedbare juffen.. Ik had vroeger ook zo'n juf, je moest gewoon even doen alsof je ging huilen, en het was: "Ach kindje, dat maakt toch helemaal niks uit.. [naam] zou ook wel weten dat je het niet zo bedoeld had..." En dan trok ze je in een knuffel, en was alles weer goed.. Yeah, right! Was echt een stom mens..
    Maar wel echt erg dat je gepest werd, dat verdient niemand! En het was waarschijnlijk ook nog om zo'n hele domme, niet kloppende reden.. Want je lijkt me heel aardig!


    X


    Haha, wat een rare juf had je dan! Ach, dat is altijd met pesten zo en ik heb er geen nare ervaringen aan over gehouden. Doordat ik minder vriendinnetjes had, las ik veel meer en dat soort dingen. Ik ben daardoor intelectueel veel verder dan de meeste leeftijdsgenoten. En ik weet wie mijn echte vrienden zijn; en dat zijn niet mensen waar je alleen meer ,,omgaat''. c: Awh, dank je wel! Jij ook! c:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tell what to do, about you.


    •*• Lululu •*•

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Haha, wat een rare juf had je dan! Ach, dat is altijd met pesten zo en ik heb er geen nare ervaringen aan over gehouden. Doordat ik minder vriendinnetjes had, las ik veel meer en dat soort dingen. Ik ben daardoor intelectueel veel verder dan de meeste leeftijdsgenoten. En ik weet wie mijn echte vrienden zijn; en dat zijn niet mensen waar je alleen meer ,,omgaat''. c: Awh, dank je wel! Jij ook! c:


    Hoe oud ben je dan? Gewoon nieuwsgierig, haha.. En gelukkig dat je er geen nare ervaringen aan over hebt gehouden, sommige mensen hebben er jaren later nog last van.. Dat lijkt me echt vervelend! X


    "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard"

    LauraAime1D schreef:
    (...)

    Hoe oud ben je dan? Gewoon nieuwsgierig, haha.. En gelukkig dat je er geen nare ervaringen aan over hebt gehouden, sommige mensen hebben er jaren later nog last van.. Dat lijkt me echt vervelend! X


    Ik ben vijftien jaar, bijna zestien. Dat is ook vervelend. Maar ik ben opgevoed op een grote bek te hebben, en dat heb ik ook altijd opgezet. Op een gegeven moment wordt het pesten minder en ben je het buitenbeentje waarover wordt geroddeld en die af en toe slachtoffer is. Eerst ging ik er keihard tegenin, maar op een gegeven moment heb je geen meer erin en stop je met reageren. Toen nam de lol snel af voor hun. c: Mij ook, je ziet wat er van komt als je dat leest in tijdschriften of op internet. Afschuwelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben 13 geworden dit jaar..

    Ja, dat werkt inderdaad meestal het beste.. Gewoon negeren, hoe moeilijk het ook is.. Ik las laatst ergens een interview van een volwassen vrouw, ze was als kind gepest, en nu nog altijd durfde ze bijna niet met haar collega's te praten.. Ze was bang om iets verkeerds te zeggen.. X


    "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard"

    LauraAime1D schreef:
    Ik ben 13 geworden dit jaar..

    Ja, dat werkt inderdaad meestal het beste.. Gewoon negeren, hoe moeilijk het ook is.. Ik las laatst ergens een interview van een volwassen vrouw, ze was als kind gepest, en nu nog altijd durfde ze bijna niet met haar collega's te praten.. Ze was bang om iets verkeerds te zeggen.. X


    Ah leuk! Wanneer wordt je 14 jaar? Ik moet je geboortedatum namelijk nog invullen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh, Ipad is bijna leeg.;3


    •*• Lululu •*•

    Op 29 januari, maar volgens mij staat het er al (: X


    "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard"

    LauraAime1D schreef:
    Op 29 januari, maar volgens mij staat het er al (: X


    Oh, ik zal het nog even nakijken, in ieder geval bedankt!

    Dempsey schreef:
    Ugh, Ipad is bijna leeg.;3




    Snel in de oplader doen! :'O

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 18:33 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ah leuk! Wanneer wordt je 14 jaar? Ik moet je geboortedatum namelijk nog invullen.


    Op 29 januari, maar volgens mij staat het er al.. X


    "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard"

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Oh, ik zal het nog even nakijken, in ieder geval bedankt!


    Haha, graag gedaan! X


    "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard"

    LauraAime1D schreef:
    (...)

    Haha, graag gedaan! X



    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife