Ik zeg het nu al , ik ben niet goed in spelling en ik maak veel schrijffouten .
Al van februari voel ik me gewoon slecht , ik heb geen zin meer in iets , ik slaap niet , ik voel me waardeloos , ik voel me lelijk enz. Maar op school en thuis deed ik alsof er niets was alsof ik de gelukkigste mens was . Maar toch nam ik eens een vriendin in vertrouwen en heb ik het haar allemaal verteld . Vrijdag moesten we mondeling Frans doen voor het examen en ik was mijn blaadje kwijt en ik wist niet wat we moesten leren . Dus was mijn mondeling echt slecht , en toen kon ik niet meer , toen deed ik mijn masker af en toonde ik me hoe ik me voelde . Ik heb niet gepraat , ik heb niet gegeten ik heb niet gedaan alsof alles goed met mij is. En dan komt die vriendin vragen wat er is !!! Ik bedoel ik heb haar alles verteld , echt alles en dan vraagt ze wat er is , denkt ze dat dat overgaat in een weekje ??? Het scheelt niemand echt wat er met mij is , ze vragen het gewoon puur uit nieuwsgierigheid en als ik ze alles zou vertellen zoude zij mij veroordelen als een drama maker en emo enz. Iedereen liet mij in de steek . Als ik het nu overlees klinkt er alsof er niets mis is met mij , het klinkt alsof ik overdrijf maar het is niet zo en ik weet ook wel dat ik hier op Q deed alsof alles goed is maar dat is echt niet zo . Vroeger was ik gelukkig , had ik zelfvertrouwen en nu wens ik elke dag dat ik dood ben . Ik vraag me af waarom ik hier nog ben . Ik doe dingen die slecht zijn . Ik voel me al maanden zo en het wisselt zich af van erge verdriet en depresie naar leegte . Hoe kan ik weer gelukkig zijn ???
Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem