• Na de examens ga ik een weekje tijd hebben. Dan ga ik naar corfu maar daarna ben ik weer 2 maanden thuis.

    Ik ben 14 jaar. Zit in het derde. Ga dus naar het vierde als mijn examens lukken. Ik hou van schrijven, zingen, radio luisteren(obsessie). Ik heb 3 jaar piano gespeeld. Ook heb ik 3 jaar paard gereden.

    Als je wil. Laat een berichtje achter. Dankje.

    Justine (H)


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Ik ben Gail, bijna 17. Hou van lezen, vooral HG. Mijn favo show is PLL en mijn favo film THG. Als je meer wilt weten, stuur maar een pb ;)


    -

    Hola, ik ben Evi, negentien in jaren; voor altijd kind in geest. Ik hou van muziek luisteren, zingen, lekker gek doen, praten, grapjes maken, mensen helpen, schrijven en muziek maken. Ik ben een Directioner en een proud member van Team Jonas. Verder luister ik nog John Mayer, Bruno Mars, Status Quo, Jonny Lang en ZZ-Top hoewel de boybands mijn favorietjes blijven. Ik zou het heel gezellig vinden te mailen / skypen / whateveryouwant. Dus, mocht je willen, laat maar weten ^^'


    We need a bigger boat.

    Mijn naam is Sylvie, ik word 19 op 18 juni
    Ik ben van België en woon ergens in Limburg en nee ik praat niet zo traag zoals sommige mensen daar.
    Ik hou van dansen, schrijven, lezen, rpg'en, simsen en lachen waaronder plezier maken dus ook valt. Ik ben een redelijke zotte doos als ik het zo mag noemen en ben vooral heel erg vrolijk, zelfs als ik ziek ben zal ik nog een lach op mijn gezicht kunnen toveren. Ook ben ik een echte huismus als ik het eerlijk moet toegeven, ik ga wel een keertje met mijn nicht naar de bioscoop of een keertje shoppen met een vriendin, maar daar blijft het wel bij, ik ben nog maar een paar keer naar een fuif geweest, maar die dingen interesseren me niet echt. In vakanties en weekends ben ik lang ik vooral lang op de computer te vinden en ik ben dan ook nog eens zo een nachtmens, haha. Ohja, ik haat school enorm en ik zit niet zo graag in mijn klas ;s
    Verder ben ik bang van spinnen en als het echt heel erg donker of stil is beeld ik me soms dingen en geluiden in waardoor ik mezelf bang maak, haha.

    Verder liggen mijn interesses vaak anders dan de meeste mensen die ik ken, maar op Quizlet zullen wel mensen te vinden zijn die eens dezelfde interesses hebben.
    Harry Potter, Twilight (al ben ik niet zo een echt fantasy mens), dansfilms, Desperate Housewifes, Pretty Little Liars, andere spannende series of van die realityshows met make-overs enz, SpangaS, One Direction, Paramore, Nickelback, Avril Lavigne, Ashley Tisdale, Hilary Duff, Disney Channel (jaja schaam), Nickelodeon (hihi), MTV, horror, romantische films, Keeping Up Appearances (hilarusch met Hyacinth), enz ...

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 23:32 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ben 13, in augustus word ik 14 (you don't say?)
    Ik ben verslaafd aan muziek luisteren, lezen, en alles wat met het internet te maken heeft.
    Ik hou van fantasy boeken, zoals Harry Potter en de HongerSpelen. Mijn muziek is sowieso rock en metal, de alternatieve hoek.
    That's quite me :)

    Je mag me altijd pb-en :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben 14 jaar oud en ga volgend jaar ook naar de vierde. Ik hou van zingen en instrumenten bespelen doe ik ook. Ik hou niet echt van paarden (Ik weet niet of dat je stoort?) Ik ben ook een Belieber (Maar niet huge)

    Je mag me altijd pben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,