• heeeyy allemaal, ik weetniet of hier al een topic over is, en of ik dit hier moet plaatsen, maar, I Don`t Care!!
    Vinden jullie ook dat Mew moet doorgaan met haar amazayn fabulouis brilliam phenomeniall en extraordinharry stories!
    ik wel!
    http://www.quizlet.nl/users/Mew/ << linkje naar haar account
    laat hier ook weten als je Mew geweldig vind en vind dat ze door moet gaan met schrijven!!
    xo

    PS. Mew als je dit leest, je schrijft echt fantastisch en ik en heel veel andere mensen missen je stories echt heeelll erg! kom op, denk aan die +1000 abo`s die je nog steeds hebt die je zo ontzettend missen ;)

    Dit is volgens mij iets wat je beter in Mews pb of gb zou kunnen plaatsen. Op het forum is ze blijkbaar niet heel erg bekend en als je haar persoonlijk benadert weet je tenminste zeker dat ze het ook echt ziet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wrennah schreef:
    (...)

    ene schrijfster?


    Volgens mij was dat sarcasme^^(krul)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Square schreef:
    Dit is volgens mij iets wat je beter in Mews pb of gb zou kunnen plaatsen. Op het forum is ze blijkbaar niet heel erg bekend en als je haar persoonlijk benadert weet je tenminste zeker dat ze het ook echt ziet.


    Ik denk dat haar doel was om een soort ,,wave'' te creeren van mensen die deze mening delen en het hier mee eens zijn. Ik heb nooit story's gelezen van Mew, dus ik ben neutraal.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ik denk dat haar doel was om een soort ,,wave'' te creeren van mensen die deze mening delen en het hier mee eens zijn. Ik heb nooit story's gelezen van Mew, dus ik ben neutraal.


    Dan is dat goed mislukt, want nu is meer de wave van: Wie is Mew?
    Waar op zich wel een leuk tv-programma in zou zetten.
    Opzoek naar Mew of zoiets? xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Alle 1D dingen mogen wat mij betreft gewoon gestopt worden. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Destined schreef:
    (...)

    Dan is dat goed mislukt, want nu is meer de wave van: Wie is Mew?
    Waar op zich wel een leuk tv-programma in zou zetten.
    Opzoek naar Mew of zoiets? xD


    Tja, maar ik weet niet of het leuk is om met z'n alleen door te gaan over een grapje die jij maakt - die ik overigens wel grappig vond, lol - maar goed. :X

    OT: Ik denk aan de andere kant dan Square gelijk heeft dat je óók haar moet PB-en, wil je dit laten merken. Tip haar dit topic of probeer met andere ,,Mew-fans'' een topic te maken of een lijst van mensen op te stellen die willen dat ze weer gaat schrijven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat zou je haar dan moeten vertellen!


    Searching heavens for another earth

    Mijn eerste gedachte...

    En ik denk dat het beter helpt als je het haar vertelt dat ze door moet gaan dan dat je het hier plaatst, waar toch geen van haar fans het zien (volgens mij vinden Directioners het forum namelijk een beetje eng :x)


    From these ashes, I will rise

    Younique schreef:
    (...)

    Volgens mij was dat sarcasme^^(krul)

    Haha nee, helemaal niet :D


    -

    Oh, ik herinner mij Mew nog wel. Ze schrijft zo mooi, wat ik mij herinner dan. (:


    Pretty is just a pretty word.

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ik denk dat haar doel was om een soort ,,wave'' te creeren van mensen die deze mening delen en het hier mee eens zijn. Ik heb nooit story's gelezen van Mew, dus ik ben neutraal.


    Ja, waarschijnlijk. Maar het is onderhand wel duidelijk dat dat niet werkt, dus ik dacht, dan suggereer ik iets anders dat ze zou kunnen doen in plaats van de zoveelste sarcastische reactie te plaatsen. Die zijn natuurlijk ook leuk, maar op een gegeven moment kan dat toch vrij ontmoedigend worden voor de topicmaakster. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk niet dat je iemand kunt vragen te schrijven. Schrijven is een passie en is afhankelijk van je inspiratie.
    Een echte schrijver gaat voor kwaliteit.


    Chasing goals.