• Dit gaat echt even een rot bericht worden. Maar ik voel me zo kut. Ik heb morgen als goed is m'n diploma van havo. Maar niemand in m'n gezin boeit het iets heb ik het idee. Mama zit in Italië en als ik haar bel dan zegt ze alleen "goedzo", papa moest eerst tijdens 5 en 6 m'n broertje ophalen van z'n vakantie (aar dat wilde ik niet dus nu rijdt hij met iemand mee) en dan een kwartier later vraagt hij of ik kom oppassen bij een collega van hem omdat hij een "belangrijke" vergadering heeft en hij was verontwaardigd dat ik niet wilde vanwege m'n examens. Verder is hij s avonds dus niet thuis en ben ik alleen thuis. Ook heeft mijn moeder nog nooit gezegd dat ze trots op me is en dat doet me zoveel pijn. En ik ben zo jaloers op m'n vriendinnen die gewoon soms een chocolade krijgen van hun ouders tijdens de examens. Of bijvoorbeeld lieve sms'jes.
    Mijn moeder is vandaag aangekomen in Italië en ik smste hoe het daar was. Krijg ik dit terug: hier prima. Warm. Nu nog 30 graden. Gaan nu stad in. Doei. Nou sorry, ik voel die liefde niet hoor.

    Oké en ik weet gewoon dat ik blij moet zijn dat mijn ouders me bijna alles geven en dat ze nog bij elkaar zijn en zo, maar het doet me gewoon pijn. Maar het gaat niet altijd om materiële zaken. En ik voel me zo kut. En dan heb ik morgen ook nog die verdomde examenuitslag.

    Bedankt voor het lezen in iedergeval.


    live the life you love



    Je zou er met je moeder over kunnen praten aangezien het voor jou wel belangrijk is. Misschien moet je even aan je vader uitleggen dat je liever niet wilt oppassen terwijl je in stikzenuwen zit voor je examen uitslag maar eigenlijk zou ie dat wel moeten begrijpen.

    En je hebt hier al een heleboel mensen die enorm trots op je zullen zijn als je het haalt, waaronder ik.


    Physics is awesome

    Vinter schreef:
    Aah, dat is echt sneu :c. Wat lullig zeg.
    Nou, als het iets helpt, ik ben heel blij voor je dat je geslaagd bent :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het lukt je wel, ik geloof in je.
    En mocht je behoefte hebben aan een knuffel... We blijken op dezelfde school te zitten Niet dat ik je nou al een keer gezien heb, a bon dus kom je maar een knuffel halen. Ooit geknuffeld met een random stranger? Haha.
    Nee, alles komt goed. Misschien toch praten?


    Miep