( Ik voel me heel kut)
Emma :
Ik zet me beats op en besluit naar buiten te gaan ik grijp ondertussen snel me gitaar uit de jongens tent en hang hem om me met de achterkant tegen me rug. Ik loop door terwel ik in me beats ' a toussent years' aan zet en rustig veder loop, ik doe alsof ik in de hele zielige videoclip zit waardoor ik langzamer ga lopen en me blik wat meer naar de grond toe buig. Als ik bij het bankje zit besluit ik daar te gaan zitten en draai me gitaar naar voor onder tussen weet ik de acorde van “ Radioactive ” en ik zet me mobiel op het hardst en zet me beats weer op. Ik speel eerst de Am aan, waarna ik zacht meezing, aangezien ik dit niet helemaal haal als ik volop meezing, vandaar. Door de muziek weet ik dat ik me gitaar niet hoor maar het wel goed gaat. Ik sluit me ogen bij het refrein en zing toch maar gewoon hard mee idontcare. Vervolgens doe ik hem nog een keer. Daarna speel ik nobody compers die ik zelf heb geschreven speel. ' Your'e so pretty when you cry when you cry wasen't ready to hear you say goodbye' waarna ik moments er door heen speel vervolgens speel ik summer love en daarna irresistble. Vervolgens doe ik eerst het refrein van moments,nobody compers,summer love en irresistible en zing volop zuiver mee terwel ik tussen door nog wat uithalen haal. Ik heb me groote zonnen bril half op me neus en me ogen dicht. Dit ging lekker. Waar is iedereen? Ik wil louis trouwends ook nog wel beter leren kennen en marlotte wou ik al de eerste dag vanaf ik hier kwam, en natuurlijk violet ook. Maar eerst LOUIS.
we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin