• Heey mensen,
    Ik ga een story schrijven over mijn twee favoriete acteurs, genaamd Ed Westwick
    en Chace Crawford.
    Voordat de story officieel gaat beginnen, heb ik nog wat rollen nodig.
    Wil je maar al te graag een rolletje schrijven, vul dan het onderstaande
    lijstje in en wie weet kies ik het door jouw "ontworpen" personage!

    Voor degene die het misschien nodig hebben voor het ontwerpen
    van hun personage, Ed en Chace zijn allebei twintig. Dus laat
    de leeftijden van de personages niet heel veel afwijken van
    de leeftijden van Ed en Chace!

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (graag met foto):
    Karakter:
    Werk of nog op school (graag aangeven naar wat voor school ze gaan of wat voor werk ze doen):
    Nationaliteit:
    Oorspronkelijke woonplaats:
    Heeft een hekel aan:
    Houdt van:
    Of je een seintje wil krijgen als de story begint: ja/nee

    Rollen die ik nodig heb:
    - Vriendin Chace
    - Een 'gewoon' meisje. Graag van Griekse afkomst.
    - Beste vriend Ed en Chace (graag een beroemde man/jongen)
    - Twee gewone vriendinnen van Ed en Chace
    - Vriendin Ed
    - Vriend van de jongens.


    LET OP:
    Voor als je een personage ontwerpt die nog naar school gaat: Het verhaal speelt zich eerst af in New York. Het lijkt me dan niet handig als je een school kiest die niet in New York is.

    Voor vragen kun je me altijd PB'en!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 22:00 ]

    chuckily schreef:
    (...)

    Is niet erg hoor. Ik heb de tijd. Waarom heb ik trouwens al het voorgevoel dat je Robert Pattinson gaat gebruiken voor de rol?
    Niet verkeerd bedoelt hoor, vind hem helemaal super!
    Ik zit te twijfelen tussen Robert en Francisco, maar dat komt omdat zij mijn grote inspiratiebronnen zijn (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    (...)Ik zit te twijfelen tussen Robert en Francisco, maar dat komt omdat zij mijn grote inspiratiebronnen zijn (bloos)


    Ik ben benieuwd. Heb de rol al voor je gereserveerd!

    chuckily schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd. Heb de rol al voor je gereserveerd!
    Ik zal hem zo snel mogelijk invullen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    (...)Ik zal hem zo snel mogelijk invullen *O*


    Yay is goed. Ben heeeeel benieuwd!

    Rol: Beste vriend Ed en Chace
    Naam: Robert Thomas Pattinson
    Leeftijd: Robert is geboren op een prachtige dertiende dag van de maand Mei in het jaar 1991. Het is niet zijn reële leeftijd
    Uiterlijk:



    Karakter: Robert is een spontane enthousiaste jongen die altijd in is voor een lolletje. Hij staat optimistisch in het leven en ziet alles als iets goeds.
    Je zult Robert nooit chagrijnig zien en hij is altijd blij. Als hij zich rot voelt, lacht hij ook altijd, omdat hij het vervelend vindt om andere mensen met zijn problemen op te schepen.
    Hij zet zijn vrienden en familie op de eerste plaats en zichzelf op de tweede. Als vrienden en familie gelukkig zijn, is hij het ook.
    Hij kan echter wel snel geïrriteerd raken als mensen niet naar hem luisteren, vooral als hij je al meerdere malen gewaarschuwd heeft.
    Werk of nog op school: Robert is acteur en is vooral bekend door zijn rol als Edward Cullen in de Twilight serie en zijn rol als Jacob Jankowski in de film 'Water for Elephants'.
    Nationaliteit: Robert is geboren in Londen en heeft dus een Britse nationaliteit.
    Oorspronkelijke woonplaats: Robert woont nu in hartje New York
    Heeft een hekel aan: Hij heeft een hekel aan wegen oversteken, omdat hij denkt dat autobestuurders het altijd op hem gemunt hebben. Daarbij haat hij hitte, leugens, arrogante en egoïstische mensen,
    Houdt van: Coca Cola Light, Cinnamon Toast Crunch, vrouwen, luxe dineren, plezier maken, muziek luisteren, acteren.
    Waarschuwen: Ja *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rol: Vriend van Ed en Chace
    Naam: Francisco Lachowski
    Leeftijd: Francisco is 22 jaar oud, geboren op 13 Mei 1991 in Curitiba, Brazilië.
    Uiterlijk:



    Karakter: Francisco is erg vrolijk, maar kan snel chagrijnig raken als hij zijn zin niet krijgt. Hij is enigskind en door zijn hardwerkende ouders is hij veel verwend, waardoor hij is gewend zijn zin altijd te krijgen. Doordat zijn ouders veel van huis waren, heeft hij veel verantwoordelijkheidsgevoel opgebouwd. Hij is echt een dierenvriend en houdt van kinderen.
    Hij en zijn vriendin hebben samen een kindje van twee jaar oud. Een zoontje Milo.
    Werk of nog op school: Francisco werkt full-time als model. Hij werkt onder andere voor Dior en Gucci.
    Nationaliteit: Francisco is geboren in de koudste hoofdstad van Brazilië, Curitiba. Hij heeft dus een Braziliaanse nationaliteit.
    Oorspronkelijke woonplaats: Hij heeft een ruim appartement in New York City, maar reist veel vanwege zijn werk.
    Heeft een hekel aan: Mensen die te veel praten, mensen die denken dat ze overal goed in zijn, mensen die mooier zijn dan hij, zijn zin niet krijgen.
    Houdt van: Milo, zijn vriendin, ouders, luxe, vrienden, uitgaan, lol hebben, zijn werk.
    Waarschuwen: Ja, maar dat deed je al :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oehlala (cool)

    And that's exactly why I wanna be in Gossip Girl :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zou je me willen waarschuwen wanneer je begint? (:


    The truth may be orange!

    Alle rollen zijn nu ingevuld, de story kan beginnen.
    Wil je hem lezen? Ga dan HIER heen.