• Heey mensen,
    Ik ga een story schrijven over mijn twee favoriete acteurs, genaamd Ed Westwick
    en Chace Crawford.
    Voordat de story officieel gaat beginnen, heb ik nog wat rollen nodig.
    Wil je maar al te graag een rolletje schrijven, vul dan het onderstaande
    lijstje in en wie weet kies ik het door jouw "ontworpen" personage!

    Voor degene die het misschien nodig hebben voor het ontwerpen
    van hun personage, Ed en Chace zijn allebei twintig. Dus laat
    de leeftijden van de personages niet heel veel afwijken van
    de leeftijden van Ed en Chace!

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (graag met foto):
    Karakter:
    Werk of nog op school (graag aangeven naar wat voor school ze gaan of wat voor werk ze doen):
    Nationaliteit:
    Oorspronkelijke woonplaats:
    Heeft een hekel aan:
    Houdt van:
    Of je een seintje wil krijgen als de story begint: ja/nee

    Rollen die ik nodig heb:
    - Vriendin Chace
    - Een 'gewoon' meisje. Graag van Griekse afkomst.
    - Beste vriend Ed en Chace (graag een beroemde man/jongen)
    - Twee gewone vriendinnen van Ed en Chace
    - Vriendin Ed
    - Vriend van de jongens.


    LET OP:
    Voor als je een personage ontwerpt die nog naar school gaat: Het verhaal speelt zich eerst af in New York. Het lijkt me dan niet handig als je een school kiest die niet in New York is.

    Voor vragen kun je me altijd PB'en!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 22:00 ]

    Ik vul zo Beste vriend in (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vul zo de vriendin van Chace in! (:


    To love is to destroy.

    Naam: Isabella "Bella" Nina Ivanov
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk (graag met foto):



    Nina Dobrev.

    Isabella heeft chocoladebruin gekleurde haren en net zulke donkere ogen. Haar haren zijn gekruld. Als ze lacht heeft ze lichte appelwangetjes. Ze heeft een tintje, ze komt dan ook oorspronkelijk uit Bulgarije.
    Karakter: Isabella is erg zorgzaam, ze staat altijd voor iedereen klaar. Daardoor maakt ze vaak fouten, ze staat klaar voor mensen die uiteindelijk er niet voor haar zijn. Door de jaren heen heeft ze haar echte vrienden leren kennen waarvan ze weet dat ze er altijd voor haar zullen zijn en wat wederzijds is. Haar vriendinnen zijn op een hand te tellen maar de band is dan ook erg hecht.
    Isabella is erg betrouwbaar, behalve dat ze haar vriendje Chace bijna alles vertelt. Hij is haar steun en toeverlaat, ze weet dat haar geheimen veilig bij hem zullen zijn. Vandaar dat het meestal ook bij hem terecht komt.
    Isabella heeft een obsessie voor alles wat maar met mode te maken heeft, ze wilt altijd van de laatste mode op de hoogte zijn. Vandaar dat ze ook voor een modeblad werkt. Ze sport ook graag, meestal begint ze haar dag met hardlopen waarna ze wat koffie bij Starbucks haalt. Je kunt wel zeggen dat ze een kleine verslaving voor koffie heeft. Isabella is onwijs ongeduldig en kan ze er absoluut niet tegen als iets haar niet lukt.
    Toen Isabella twaalf was is ze samen met haar moeder verhuisd naar New York vanwege het werk van haar moeder. Haar vader woont nog in Bulgarije, ze ziet hem niet erg vaak wat haar veel pijn doet.
    Werk of nog op school (graag aangeven naar wat voor school ze gaan of wat voor werk ze doen): Isabella heeft haar school een jaar geleden afgerond. Ze werkt voor het tijdschrift Vogue.
    Nationaliteit: Bulgaars.
    Oorspronkelijke woonplaats: New York.
    Heeft een hekel aan: Leugens, ruzies, dingen die haar niet lukken en lang wachten.
    Houdt van: Koffie, lachen, mode, feesten en sporten.
    Of je een seintje wil krijgen als de story begint: Ja!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 18:18 ]


    To love is to destroy.

    Ik ga de voornaam nog even aanpassen.


    To love is to destroy.

    Waarover gaat de story precies gaan? ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Witches schreef:
    Ik ga de voornaam nog even aanpassen.


    Klaar. c:


    To love is to destroy.

    ik doe vriendin Ed!


    where would I be, if you didn't believe?

    Naam: Lucy Alida del Caiman
    Leeftijd: 18 jaar oud, 25 februari 1995
    Uiterlijk (graag met foto):



    Camila Cabello, (fifth harmony)

    Karakter: Lucy is een lieve en rustige meid. Ze probeert altijd vrede te stichten en houdt niet van ruzie. Ze heeft een select groepje vrienden en daar blijft ze ook bij. Vroeger was ze een enorme trut, waar iedereen altijd tegen op keek, maar sinds dat ze merkte dat ze daar geen vriendinnen aan over hield, is haar karakter veranderd. Ze is zorgzamer en socialer geworden. Na de dood van haar moeder heeft ze geleerd om te genieten van het leven en te doen alsof elke dag de laatste dag kan zijn. Lucy houdt heel erg van schilderen en gitaar spelen, het liefst speelt ze dan zelf geschreven liedjes. (Ze is erg creatief, maar iets minder sportief)
    Voor de rest spendeert ze het liefste tijd met haar vriend. Samen uit eten, wandelen of gewoon film kijken in bed zijn haar favoriete bezigheden.
    Wel mist ze haar moeder heel erg, maar gelukkig heeft ze haar vader en [url=(http://tinypic.com/r/2wcgqid/5)] zusje [/url] nog. Door de dood van haar moeder komt ze niet meer zo vaak in Spanje, waar haar moeder is opgegroeid en waar al haar familie woont.
    Werk of nog op school (graag aangeven naar wat voor school ze gaan of wat voor werk ze doen): Lucy heeft haar studie dit jaar afgerond. Ze leert nu verder om verpleegkundige te worden.
    Nationaliteit: Spaanse moeder, Amerikaans/Cubaanse vader.
    Oorspronkelijke woonplaats: New York.
    Heeft een hekel aan: Ruzies, mensen die ongeduldig zijn, drukte, rommel, insecten en aandachttrekkers.
    Houdt van: Buiten zijn, gitaar spelen, schilderen, tekenen, zingen, tijd doorbrengen met familie, honden en snoep, chocolade en alles wat daarmee te maken heeft.
    Of je een seintje wil krijgen als de story begint: ja/nee

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:30 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Sibyllin schreef:
    Waarover gaat de story precies gaan? ;3


    De story gaat over Ed en Chace die het beroemde leven na een tijdje helemaal zat zijn en overnieuw willen beginnen. Op een gegeven moment is er weer een schandaal waar één van de jongens bij betrokken is, en dat zorgt ervoor dat ze voorgoed gaan verhuizen naar een andere stad. Naar een ander land en zelfs naar een ander continent. Daar proberen ze weer een gewoon leven op te pakken. Maar of dat lukt....?

    Het is misschien nog een beetje vaag, maar je hebt het uitgewerkte verhaal nog niet gezien (:

    Is het een bromance? :Y)
    Je mag me in elk geval wel waarschuwen als je begint ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    Is het een bromance? :Y)
    Je mag me in elk geval wel waarschuwen als je begint ^^


    Voor zover ik het heb bedacht, wordt het nog geen bromance, hihi.
    Maar wie weet verander ik nog van gedachten....

    Naawh, jammer. Ik overtuig je wel ofzo :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vul mijn rol morgen in, sorry voor het lange wachten (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    Ik vul mijn rol morgen in, sorry voor het lange wachten (bloos)


    Is niet erg hoor. Ik heb de tijd. Waarom heb ik trouwens al het voorgevoel dat je Robert Pattinson gaat gebruiken voor de rol?
    Niet verkeerd bedoelt hoor, vind hem helemaal super!

    Je mag me altijd waarschuwen als je begint!