• weet niet waar dit hoort

    Zou het geen leuk idee zijn als er spéciale dingen te doen zijn BV Eurovision. En dat er dan live verslag wordt gedaan op q
    Bijv:21:10 de startshow van de finale van het eurovisiesongfestival is begonnen Loreen zingt euphoria.
    21:20 nu wordt er uitleg gedaan over de voting en de landen
    21:23 het eerste land treed aan:Nederland
    Enzovoort.
    Natuurlijk niet alleen eurovision bij alle speciale gelegenheden(startshow olimpysche spelen, troonwisselingNE/BE en dat soort dingen)
    Ik wil dit wel doen maar dan moet er wel belangstelling voor zijn voor 2 man wil ik dit dan wel niet doen :)
    Dus laat maar weten wat je ervan vind.
    Vraag maar naar meer uitleg als je het niet snapt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Tja, dat kun je uit eigen initiatief doen, ja, maar ik als persoon zou er niet zo snel naar luisteren, sorry.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit hoort bij suggesties
    Ehm, nee dankje. Daar hebben we genoeg tvzenders voor, vind ik. En als je ervoor geïnteresseerd bent, dan mag je het van mij zelf volgen.


    Deep inside, I've never felt alive

    AvatarKyoshi schreef:
    Tja, dat kun je uit eigen initiatief doen, ja, maar ik als persoon zou er niet zo snel naar luisteren, sorry.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    >Verplaatst naar Suggesties.

    Ik vind het maar niks. Nikki en ik zouden dat via de Q-radio kunnen doen, maar eerlijk gezegd zou ik daar maar weinig zin in hebben. Ook omdat de meeste dingen me gewoon niks boeit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat mensen die hier echt in geïnteresseerd zijn het wel volgen op tv. En mensen die het niet interesseert, volgen het niet, ook niet als het op Q komt te staan, denk ik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik denk niet echt dat dat nodig is. Als je geïnteresseerd bent kijk je het toch wel op tv.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Ik denk niet echt dat dat nodig is. Als je geïnteresseerd bent kijk je het toch wel op tv.

    Mebarak schreef:
    Ik denk niet echt dat dat nodig is. Als je geïnteresseerd bent kijk je het toch wel op tv.

    Dat dacht ik ook maar als je niet kunt kijken en wel je mobiel bijhebt kun je via daar volgen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik denk naast de hierboven genoemde redenen datook verschillen kwa intresse groot is, de een wilt dan model ding, de ander karate, de ander zwemmen..
    snap je dat word veelsteveel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Barbas schreef:
    Ehm, nee dankje. Daar hebben we genoeg tvzenders voor, vind ik. En als je ervoor geïnteresseerd bent, dan mag je het van mij zelf volgen.


    comfort in c h a o s

    dooddoenervo schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook maar als je niet kunt kijken en wel je mobiel bijhebt kun je via daar volgen.


    Zelfs dan kan je het live vinden. We leven in een tijd waar we alles op internet kunnen vinden - live - dus voor mij blijft dit volledig overbodig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als hetgeen me echt dusdanig boeit, zorg ik wel dat ik de radio aan heb staan of het op tv volg. Dus nee, ik denk niet dat dit veel zin heeft.


    ars moriendi

    Nee, persoonlijk heb ik daar geen behoefte aan.


    Bad decisions make good stories.