• Hoi!
    Ik heb een vraagje: Ik heb een quiz gemaakt, maar er is maar 1 uitkomst!
    Er is 1 vraag (dat is de bedoeling) en als je op eender welk antwoord klikt kom je altijd uit op dezelfde uitkomst.
    Terwijl daaronder wel de andere uitkomsten staan...
    Ik hoop dat je het een beetje snapt maar ik hoop dat het opgelost geraakt. Ik ben ook nog niet zo lang op Quizlet dus weet nog niet goed hoe het werkt :)
    groetjs x

    Quizzen met maar één vraag en één uitkomst zijn niet eens toegestaan omdat het geen échte quizzen zijn.


    Your make-up is terrible

    Er is één vraag maar wel meerdere uitkomsten, mag dat wel?
    Sorry, ik weet echt nog niet goed hoe het werkt!

    Eh, ik denk het niet want je hebt alsnog niet echt een quiz om in te vullen.


    Your make-up is terrible

    Je moet minimaal 3 serieuze vragen hebben met 3 mogelijke uitkomsten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, wat Cas en DarkSavior zeggen. Ik adviseer je om in de huisregels (onderaan de pagina) te kijken om te zien waar bijvoorbeeld een quiz aan moet voldoen.

    Maar wat heb je precies voor getallen ingevuld? Daar kan het aan liggen, dat je maar op één van de meerdere antwoorden uit komt.

    Tanxx voor de informatie ;) ik denk dat ik al weet wat ik fout heb gedaan ;p haha

    Je moet de vragen haar antwoorden punten geven. Die dan het meeste punten krijgen die ga je uitkomen


    I'm a girl in the world