• Ik weet dat het nieuws al een maand oud is, maar ik las dus gisteren pas dat Kritsten Stewart is uitgeroepen tot best geklede vrouw.
    OMG!

    Kom op kijkt wat ze draagt!!!!!


    ©1998

    Dat wit met zwarte vind ik nog wel leuk, maar ik begrijp het echt niet.. En verder ben ik het hier mee eens:

    Folklore schreef:
    Ik word gek van 'mooiste vrouw' dit, 'meest sexy vrouw' dat, 'best geklede vrouw' daar en 'meest geliefde vrouw' hier.
    Echt, bedenk een keer wat nieuws.


    Bad decisions make good stories.

    Folklore schreef:
    Ik word gek van 'mooiste vrouw' dit, 'meest sexy vrouw' dat, 'best geklede vrouw' daar en 'meest geliefde vrouw' hier.
    Echt, bedenk een keer wat nieuws.


    To love is to destroy.

    Het kan nog altijd erger, lol


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DarkSavior schreef:
    Kom op, een ander lelijk wijf had ook al de prijs gewonnen van de mooiste vrouw ter wereld. Het gaat nu alleen nog maar om populariteit, invloed en geld.
    Ik vind beyonce die titel wel waardig van mooiste vrouw van de wereld. En meestal stemmen de lezers.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Haguro schreef:
    Het kan nog altijd erger, lol

    Mooier dan kirstewn steward zal ik je zeggen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    de prijzen van tegenwoordig slaan nergens op krijg ik een prijs als ik omgevallen ben uit de kano? voor meest lompe actie? ofwat nee maarja
    Ik vind het zelf ook niet bepaald mooi en ze kijkt altijd zo -__- op foto's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik vind beyonce die titel wel waardig van mooiste vrouw van de wereld. En meestal stemmen de lezers.

    Zij was het niet die ik bedoelde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Smaken verschillen. :Y)
    Ik vind het niet allemaal heel mooi, maar zo vreselijk vind ik het nou ook weer niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DarkSavior schreef:
    Kom op, een ander lelijk wijf had ook al de prijs gewonnen van de mooiste vrouw ter wereld. Het gaat nu alleen nog maar om populariteit, invloed en geld.


    Gwyneth Paltrow.
    Maar ze kreeg veel tegenkanting omdat ze naar het schijnt echt een rotkarakter heeft. Dus dan kan je haar inderdaad wel een lelijk wijf noemen.

    OT: ik vind die twee laatste outfits echt mooi, die eerste twee vind ik oerlelijk maar ze kan het wel hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Gwyneth Paltrow.
    Maar ze kreeg veel tegenkanting omdat ze naar het schijnt echt een rotkarakter heeft. Dus dan kan je haar inderdaad wel een lelijk wijf noemen.

    OT: ik vind die twee laatste outfits echt mooi, die eerste twee vind ik oerlelijk maar ze kan het wel hebben.

    Neh, die bedoelde ik ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xREDEMPTION schreef:
    Het is maar net waar je van houdt.:Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DamnBieber schreef:
    (...)Mooier dan kirstewn steward zal ik je zeggen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 18:42 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind die twee laatste outfits eigenlijk best mooi. En ze staat er wel mee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind Kristen Stewart erg mooi, maar inderdaad meningen verschillen. En het is inderdaad allemaal onzin allemaal. Je kunt niet oordelen wie de mooiste, of best geklede vrouw is.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik vind beyonce die titel wel waardig van mooiste vrouw van de wereld. En meestal stemmen de lezers.


    Nah, ik vind tegenwoordig dat het bij zulke artiesten meer gaat om wat ze niet aanhebben dan wat ze wel aanhebben en het is dan niet bepaald juist om mensen daarvoor de titel best geklede van het weet ik wat te geven. Ik vind sowieso dat niemand zo´n prijs mag uitreiken, want wat geeft een of andere jury van idiote dodo´s het recht om te bepalen wat het best geklede is en wat het slechts geklede. Dat is een mening en iets persoonlijk van de mensen zelf, daarom neem ik de prijzen en de mensen wie erom geven niet echt serieus.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.