• Ik weet dat het nieuws al een maand oud is, maar ik las dus gisteren pas dat Kritsten Stewart is uitgeroepen tot best geklede vrouw.
    OMG!

    Kom op kijkt wat ze draagt!!!!!


    ©1998

    Naja, de mode van tegenwoordig..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I really could not care less to be honest... Maar goed. Dat is niet echt een fijne kleur geel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is maar net waar je van houdt.:Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Lol ik schreef kritsen is plaats van kristen, alhoewel dat niet grappig is. Ik ben te lui om het te veranderen

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 17:21 ]


    ©1998

    Ulgghh


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Alleen dat gele jurkje op de foto vind ik niet echt mooi, de rest kan ze prima hebben (krul)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    BlackAlpha schreef:
    Lol ik schreef kritsen is plaats van kristen, alhoewel dat niet grappig is. Ik ben te lui om het te veranderen
    Dat kun je ook niet, je moet het ana een mod vragen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind de kleding niet leuk maar ik vind het wel leuk voor haar want ik vind haarzelf op zich wel leuk.


    Chaos is a ladder.

    Proudfoot schreef:
    (...)Dat kun je ook niet, je moet het ana een mod vragen.


    nee ik bedoel in de begin post, niet in de titel


    ©1998

    Kom op, een ander lelijk wijf had ook al de prijs gewonnen van de mooiste vrouw ter wereld. Het gaat nu alleen nog maar om populariteit, invloed en geld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    nee ik bedoel in de begin post, niet in de titel
    Oh, haha. Mijn excuses


    Some people are art and do art at the same time

    DarkSavior schreef:
    Kom op, een ander lelijk wijf had ook al de prijs gewonnen van de mooiste vrouw ter wereld. Het gaat nu alleen nog maar om populariteit, invloed en geld.


    Dat was toch Beyonce die de mooiste vrouw van de wereld is...

    Onee, dat is de meest sexy
    Al die prijzen toch

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 17:27 ]


    ©1998

    Ik word gek van 'mooiste vrouw' dit, 'meest sexy vrouw' dat, 'best geklede vrouw' daar en 'meest geliefde vrouw' hier.
    Echt, bedenk een keer wat nieuws.


    You are beautiful, you are love.

    Het schrijnende is vaak dat de slechtst geklede altijd er beter uitziet dan de best geklede :X
    Naar mijn mening


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Folklore schreef:
    Ik word gek van 'mooiste vrouw' dit, 'meest sexy vrouw' dat, 'best geklede vrouw' daar en 'meest geliefde vrouw' hier.
    Echt, bedenk een keer wat nieuws.


    •*• Lululu •*•