• Ik loop nu twee jaar met dezelfde bikini's en ik ben toe aan (een) nieuwe, ik ben op zoek naar een bikini die er leuk uitziet en met een top die ondersteuning bied aangezien bij mij bij alles naar beneden valt.=

    Dus waar halen jullie je bikini?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Okammy schreef:
    (...)

    Hehehe, ik las zoiets in de consumentenbond bij stekels: Een vrouw was hetzelfde overkomen en ging ermee terug naar de winkel. Eenmaal daar aangekomen vroeg de winkel of ze gezwommen had in de bikini. toen ze ja antwoordde, zei de winkel dat je niet mocht zwemmen in die bikini´s omdat ze daarvan vervagen en stuk gaan en dat het dus haar eigen schuld was 8D


    Ik zou ze serieus aangeklaagd hebben als ze dat zouden zeggen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn bikini's komen van de Livera, Hema en Wehkamp. ;3

    V&D en Wehkamp :)


    Music is life :)

    Gewoon waar ik een leuke tegenkom. :') Deze keer was het H&M, maar ook vaak Livera.

    Ik heb mijn aller nieuwste bikini waarin ik wel kan zwemmen van de Livera.
    Verder haal ik ook wel eens van de h&m, maar die zijn alleen om in te zonnen omdat ze niet stevig genoeg zitten. En ik niet bepaald cup AA heb ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    de ene van v&d omdat je je topjes en broekjes zelf bij eklaar kunt doen bij mij de hele bikini voor 6 euro
    ehm het ander setje weet ik eigenlijk niet... ik heb er altijd twee een voor scouting.
    maar ook bij de livera hebben ze altijd hele leuke en zelfs de new yorker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dat kan een miskoop zijn geweest, maar ik verzeker je dat er genoeg merken zijn met dure prijsklasse die wel goed zijn evenals dat er genoeg bikini's van C&A zijn die ook goed zijn.


    Dat kan maar klopt C&A is wel goed. Het is niet het duurste van het duurste maar wel goeie kwaliteit :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Okammy schreef:
    (...)

    Hehehe, ik las zoiets in de consumentenbond bij stekels: Een vrouw was hetzelfde overkomen en ging ermee terug naar de winkel. Eenmaal daar aangekomen vroeg de winkel of ze gezwommen had in de bikini. toen ze ja antwoordde, zei de winkel dat je niet mocht zwemmen in die bikini´s omdat ze daarvan vervagen en stuk gaan en dat het dus haar eigen schuld was 8D


    Maar een bikini is toch om te zwemmen? XD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Cas schreef:
    Ik zou dan eens kijken voor een bikini van Saph.
    Mijn bikini's komen trouwens overal en nergens vandaan. V&D, Primark, Lingeriewinkels en Wehkamp zo'n beetje.


    Ik heb een bh van Saph, die is echt zo fijn.


    Miep