• Ik loop nu twee jaar met dezelfde bikini's en ik ben toe aan (een) nieuwe, ik ben op zoek naar een bikini die er leuk uitziet en met een top die ondersteuning bied aangezien bij mij bij alles naar beneden valt.=

Dus waar halen jullie je bikini?

[ topic verplaatst door een moderator ]

You were born original, don't die as a copy.

Hema, Takko, H&M zijn ook niet zo duur :)

Dress like you're going to meet your worst enemy today.

SPECS schreef:
    (...)

Ja daar dacht ik ook al aan maar of die daar zo leuk zijn weet ik niet?

Ligt een beetje aan de collectie. Meestal hebben ze niet zo heel veel, maar hetgeen dat ze hebben is vaak leuk en kwalitatief goed. Vooral ook als je echt steun nodig hebt. Misschien kun je eens op de website(s) kijken om te zien wat er zoal is? (:

ars moriendi

Als je lang in bikini's rondloopt, zou ik zoeken bij een keten, merk of zaak als Hönkemoller, Livera, Saph, Marlies Dekkers, Victoria Secret etc. Dit zijn vaak duurdere prijsklasses, maar: ,,goedkoop is duurkoop", zeker als je ze lang gebruikt. Er zijn daar ook dames die je gaarne van goed zullen verlenen.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Pabiloso schreef:
    Als je lang in bikini's rondloopt, zou ik zoeken bij een keten, merk of zaak als Hönkemoller, Livera, Saph, Marlies Dekkers, Victoria Secret etc. Dit zijn vaak duurdere prijsklasses, maar: ,,goedkoop is duurkoop", zeker als je ze lang gebruikt. Er zijn daar ook dames die je gaarne van goed zullen verlenen.

Precies. Zeker als je flink wat steun nodig hebt, moet je echt een kwalitatief goed gegoten bh kopen en niet zo'n goedkoop 'wegwerp' dingetje.

ars moriendi

Ik haal ze eigenlijk altijd in het buitenland..

Bad decisions make good stories.

Ik haal ze altijd in de Primark, maar dit omdat ik vele bikini's makkelijk kan hebben. ;p

Reading a good book is like taking a journey.

Pabiloso schreef:

Ik had een keer zo'n bikini van zo'n duur merk gekocht (volgens mij Esprit) De bikini ging al heel snel stuk en de kleur vervaagde heel snel. Ik denk als je echt een goeie bikini wilt dat je dan het beste naar C&A kunt.

Jullie zeggen allemaal verschillende dingen, maarja ik zal eens kijken waar jullie zeggen.x)

SPECS schreef:
    Jullie zeggen allemaal verschillende dingen, maarja ik zal eens kijken waar jullie zeggen.x)

haha genoeg keuze dus xD

Ik koop mijn bikini's altijd bij Hunkemöller, ze hebben meer op de website dan in de winkel, maar dat is meestal bij alle winkels.

To love is to destroy.

lisanneeeeee schreef:
    (...)

Ik had een keer zo'n bikini van zo'n duur merk gekocht (volgens mij Esprit) De bikini ging al heel snel stuk en de kleur vervaagde heel snel. Ik denk als je echt een goeie bikini wilt dat je dan het beste naar C&A kunt.

Dat kan een miskoop zijn geweest, maar ik verzeker je dat er genoeg merken zijn met dure prijsklasse die wel goed zijn evenals dat er genoeg bikini's van C&A zijn die ook goed zijn.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Hmpf nu heb ik een mooie gevonden maar de ene uitvoering is een halter met uitneembare cups en de andere is een bandeau top, de bandeau vind ik mooier maar die bied waarschijnlijk minder ondersteuning.=\

Oh, als je je Amerikaanse maten weet kan je het ook via Victoria Secret doen. Die hebben een heerlijke kwaliteit bikini's en lingerie.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mebarak schreef:
    Oh, als je je Amerikaanse maten weet kan je het ook via Victoria Secret doen. Die hebben een heerlijke kwaliteit bikini's en lingerie.

Nou die weet ik niet echt nee.x)

lisanneeeeee schreef:
    (...)

Hehehe, ik las zoiets in de consumentenbond bij stekels: Een vrouw was hetzelfde overkomen en ging ermee terug naar de winkel. Eenmaal daar aangekomen vroeg de winkel of ze gezwommen had in de bikini. toen ze ja antwoordde, zei de winkel dat je niet mocht zwemmen in die bikini´s omdat ze daarvan vervagen en stuk gaan en dat het dus haar eigen schuld was 8D

quidquid excusatio prandium pro