• Ik loop nu twee jaar met dezelfde bikini's en ik ben toe aan (een) nieuwe, ik ben op zoek naar een bikini die er leuk uitziet en met een top die ondersteuning bied aangezien bij mij bij alles naar beneden valt.=

    Dus waar halen jullie je bikini?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou dan eens kijken voor een bikini van Saph.
    Mijn bikini's komen trouwens overal en nergens vandaan. V&D, Primark, Lingeriewinkels en Wehkamp zo'n beetje.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:16 ]


    Your make-up is terrible

    Ik haal ze altijd ergens anders maar mijn laatste twee komen uit de H&M en de Sting. Bij de V&D hebben ze ook wel fijne.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik haal ze altijd ergens anders maar de meesten komen uit de H&M en de Sting. Bij de V&D hebben ze ook wel fijne.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Saph....nog nooit van gehoord maar ik ga wel even kijken.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    H&M :33


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SPECS schreef:
    Saph....nog nooit van gehoord maar ik ga wel even kijken.:)


    Die verkopen ze meestal bij V&D en in lingeriewinkels. Heel mooi, vind ik zelf. Mijn zusje koopt die ook altijd omdat ze meer steun nodig heeft en ze hebben ook veel grotere maten dan veel bikini's.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Die verkopen ze meestal bij V&D en in lingeriewinkels. Heel mooi, vind ik zelf. Mijn zusje koopt die ook altijd omdat ze meer steun nodig heeft en ze hebben ook veel grotere maten dan veel bikini's.


    Nou ja ik zit tussen A en B in dus ik heb echt niet veel ofzo maar het hangt wel en dat vind ik geen gezicht.=x


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja ik zit tussen A en B in dus ik heb echt niet veel ofzo maar het hangt wel en dat vind ik geen gezicht.=x


    Die hebben ze daarin ook. :3
    Maar je hebt ook hele goede gewoon bij lingeriewinkels. Ik heb er daar ook één gekocht, die steunt veel meer dan andere bikini's, al is hij wel een stuk duurder.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik zou dan eens kijken voor een bikini van Saph.
    Mijn bikini's komen trouwens overal en nergens vandaan. V&D, Primark, Lingeriewinkels en Wehkamp zo'n beetje.


    Sapph is inderdaad echt een aanrader als je goede ondersteuning nodig hebt. De bikini's zijn helaas vaak wel prijzig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cas schreef:
    (...)

    Die hebben ze daarin ook. :3
    Maar je hebt ook hele goede gewoon bij lingeriewinkels. Ik heb er daar ook één gekocht, die steunt veel meer dan andere bikini's, al is hij wel een stuk duurder.


    Hmmm ja ik wil geen fortuin uitgeven dus ja.=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb echt een hele leuke gekocht bij de Primark dit jaar. En supergoedkoop. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm ja ik wil geen fortuin uitgeven dus ja.=x


    Ligt er ook aan wat je een fortuin vind haha, maar volgens mij is Sapph goedkoper.


    Your make-up is terrible

    Parachutes schreef:
    Ik heb echt een hele leuke gekocht bij de Primark dit jaar. En supergoedkoop. ^^


    hmmm ik ben er in londen nog geweest, verdorie heb ik die gemist.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hunkemöller haal ik ze meestal.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Hunkemöller haal ik ze meestal.


    Ja daar dacht ik ook al aan maar of die daar zo leuk zijn weet ik niet?


    You were born original, don't die as a copy.